Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn bandjes 205/40/R17
Ja dat komt omdat ik er niks van af weet… hij remt onder de 100 kmpu gewoon goed alleen daarboven gaat me stuur gewoon trillen… maar waarom trilt me stuur dan niet op lagere snelheid ? want wil alleen weten of ze nou krom zijn ofniet anders bestel ik gewoon bosch schijve met TRW remblokke en klaar.. zou het zonde vinde om ze weg te pleuren terwijl ze niet krom zijn.. misschien is het wel iets anders who knows maar naar een garage gaan helpt ook niet want die lopen ook alleen maar stom te lullen net als ik haha
ja heb ik ook aantal keren tot de bodem ingetrapt :) remmen zal die gloeiende gloeiende hahaha
Ja ik lees jullie reacties maar zo achterlijk rem ik er niet mee?….. als ik rem trap ik em nooit als een debiel door ik gebruik me rem en ook terug schakelen, ik hou ze nooit te lang vast ivm dat ze dan te heet worden en kans op gescheurde remblokken…
ik heb het 2 weken terug wel even nood stoppen getest maar daar moet het gewoon tegen kunnen…. hij remt wel maar hij gaat zo snel de abs in… en dat zou kunnen betekenen Grip van de banden. of rijstijl aanpassen ivm het weer… dat weet ik allang maar dat pleuris hok moet gewoon remmen als ik moet remmen ( trommel remmen doen het nog wel beter ) :D@wim-v6 wrote:
haha, met de Opengedraaide Roetstop, krijg ik regelmatig Seinende achterliggers..
en dat uit een 45mm uitlaat pijpje!!
Willem
haha toen ik achter je reed kreeg ik bijna geen adem meer :D snel die climat uit gegooit ahahahhahahahaha schoorsteen! :D
Astra g ? misschien komt het door de speaker ringen… ik heb er ook last van door die speaker ringen sluit de deur paneel op een of andere manier niet origineel meer… denk dat ik ook maar eens gaat rommelen met silicone kit haha ff flink afbarend kitten ^^
29 juli 2013 om 06:47 In reactie op: verlagingsveren Jom of Apex onder een Astra station ? #18162906Jom heb ik onder me astra g gehad… en is leuk voor het 1e jaar… daarna waren ze helemaal verrot.
verschil wordt volgens mij echt niet minder… bij mij gaat er 7 pk af… en als ik m hebt gchipt dan is het nogsteeds hetzelfde…. en die 5 pk erbij chippen met een z18xe dat verschil voel je niet :D
@Pastra wrote:
Wees blij dat je geen cinquecento 900cc hebt met airco ;)
Als je op de snelweg 120 km/h rijdt en je zet de airco aan zakt de auto terug tot net boven de 100 km/h :jerryWat je trouwens ook kan doen met deze temperaturen, start je auto, airco/climate controle aan en de ramen open…
Zet de blower op de hoogste stand, dan zal de warmte snel uit de auto gedrukt worden.
Daarna instappen, ramen dicht en nog een paar minuten de airco laten werken.
Dan is het afgekoeld in de auto, is je motor al bijna warm en in de auto behaaglijk. Daarna kun je de airco gewoon uitzetten en eventueel een raam op een kier.Gr.
Pastragewoon met de fiets gaan heb je ook geen vermogen verlies :thumb :thumb :thumb
gewoon airco pomp eraf slopen! die 5 dagen 30 graden in nl kan ook alle ramen open :)
niet alleen bij opel hoor… pas in een suzuki ingnis 1.3 gereden… en die airco aan gezet maar dat hok was ineens niet meer vooruit te branden….. airco af en toe laten draaien ivm die airco pomp :) en daarna gewoon uit en de ramen open! hehe :D
@blackX20XER wrote:
als je de schijven bedoeld, ik heb dat gedaan mat alu kleurige zink spray, dat ziet er netjes uit en heeft weinig dikte/vulling en heeft goede roestwerende eigenschappen wel even goed schoonmaken voor je het erop spuit.
hitte bestenige verf heeft als nadeel dat het pas hard wordt als het heet is geweest dus dat wordt een soort kauwgom op je remblokken als je het op het loopvlak spuit daar heb je met zink spray geen last van.gr Rolf
soort kauwgom ?… mijn remklauwen staan in de hittebestendigt motip en zit er muur vast op geen kauwgom niks… gewoon een fohn 750 graden erop :) en heb ze gekocht int zwart voor de rand om de naaf… die remschijve roeste toch wel behalve dat kleine randje eromheen… maar bedoelde eigelijk met wat voor product het goed blijft zitten maar ik heb die motip en ga het er morgen op sproeie… fohn erbij en drogen en nog x herhalen en dan hoop ik dat die slopel naven niet meer roesten want die van een mercedes of een bmw die roesten nooit…. en opel naven roesten telkens wou dat ze van rvs waren haha
Wim heeft me geleerd Zo rustig en voorzichtig ten zijde tijde altijd de bougies er rustig uit draaien en vernieuwen altijd het schroefdraad insmeren met olie… en voorzichtig aandraaien …. met geweld is het logisch dat ze afbreken ik heb dat nog nooit gehoord! haha maar gelukkig heb ik liever wim erbij :) als ik wat fout doet dan voel ik vanzelf een moment sleutel in me nek hahahaha
…………. :wtf :wtf
dat geleid electrische lading… kan de abs sensoren beinvloeden?
21 juli 2013 om 21:35 In reactie op: Opel astra G Spruitstuk vernieuwen door meer vermogen?!!?!?! #18160517bedoelde eigelijk ivm de rdw keuring na motorswapping dat er dan op die keuring een standaard uitlaat op zit anders gaan ze zeuren over een open remus uitlaat :) die maakt meer een petjes geluid dan een standaard haha
21 juli 2013 om 20:44 In reactie op: Opel astra G Spruitstuk vernieuwen door meer vermogen?!!?!?! #18160515dat is al gebeurd de remmerij… beste is ook de standaard uitlaat :) en geen open remus voor de keuring.. maar even sparen voor next year hehe
21 juli 2013 om 10:15 In reactie op: Opel astra G Spruitstuk vernieuwen door meer vermogen?!!?!?! #18160513uhhh okee :) dan kan ik beter sparen voor een beter motorblok ? z20let of z20leh?!?!?! dan leg ik er 2000 bij heb ik het in totaal 5000 euro voor een z20leh blok met let kabelboom en nogmeer dingetjes hehe
bedankt.
De linkvoor achteruit bakke maken een geluidje toch wim :D hahahah kijk een Z18XE ahahahah
YEAHHHH BIJNA 2 TON!!!!
Astra G
Z18XE
2001
km stand : 159.678Vervangen in al die jaren
bobine,accu,kachelradiateur,radiateur, nou de condenser nog die gaat erook aan binnen kort ><
ik zag iets van olie uit je uitlaat komen ?:|
@nova1.6 wrote:
Miss ligt er een pot met goud achterin ;)
HAHAHAH een pot met goud :D hahahahah zal wel met papier machee in elkaar zijn geflanst dat onderstel om het roest te verbergen ^^ zulke praktijken heb ik wel eens gezien nou je gaat schrikken bij het leven… als deze gerestaureerd zou moeten zijn waarom glimt dat hok dan niet :D ? kleine moeite om em even te laten poetsen en een coating erop te zetten?!?!?!?!?! dat vind ik wel mogen voor dat geld…. ik zoek namelijk een old timertje :) Zo’n kadet coupe
Ik hoorde van een politie agent in opleiding dat over ramen tinten deze aantal % mogen zijn
Achterruit 100%
Zij ramen achter 100%
Zij ramen voor 55 %
Voor ruit 55%Ik weet niet of het correct is ik wil ook graag me raampjes tinten maar ben bang dat ze gaan lopen muggezifte over de licht doorlaatbaarheid van de folie.. :(
Oke thanks :D hopen dat ze bij me achterbumper van rieger passen ^^ haha
-
AuteurBerichten