Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De auto is eindelijk helemaal goed!!!
ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle hulp en reacties!:wors:wors:wors:wors:worsvoor de geïntreseerde:
er zat onder de inlaat een 3-polig stekkertje los……. wat kun je daar lang naar zoeken zeg:Din ieder geval dank aan allen die hulp hebben geboden!!!:thumbup:thumbup:thumbup
ik neem aan dat bij alle sensoren gewoon 12V moet aankomen?
en hoe zit het dan met bijvoorbeeld met die sensor tegen het schutbord? hier zitten 3 draden aan. (die met dat slangetje dr aan)oja, zou wel goed kunnen dat dit probleem met de storing te maken heeft toch?
Daar ga ik in ieder geval wel van uit:PHoi,
ik heb er inmiddels een paar stukjes in gereden en ik loop nu tegen het probleem aan dat het heel moeilijk is een snelheid vast te houden. als je de motor (ook in zn vrij) op ongeveer 3000 toeren probeert te houden hij steeds terug valt naar 2000 toeren en dan weer op klimt naar 3000 en dan weer naar 2000 enz. enz.
tevens is het verschil tussen geen gas en heel voorzichtig gas geven erg groot (schokkerig)Dit heb ik gedaan.
Heb 3massapunten op de moter doorgemeten deze zijn alle goed.
Heb ook de massa van de sensor rechts op de inlaat gemeten en deze is ook goed.
HELP:o hoop dat jullie weten wat het kan zijn.:wtfzou het zin hebben om een extra massa draad vanaf de inlaat (rechts onder?) rechtstreeks naar de accu te leggen?
of moet ik de huidige massa draad nalopen op breuken?alvast bedankt voor de hulp!:wors
Sorry, heb alleen de kop gereviseert en de pakkingen, filters, distributie en v snaar vervangen. ben verder niet gegaan.
maar ik blijf nu dus met de fout codes zitten en kom er niet achter wat ik fout heb gedaan. ik heb hem inmiddels wel uit gelezen met de paperclip metode.
ik krijg de volgende foutcode’s:
19, 22, en 29
tevens doet mijn claxon het nu niet meer:sweariemand een idee wat dit kan zijn? stekkertje vergeten ofzo?
hoi iedereen,
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties,
Heb de kop laten reviseren en er in gezet vandaag , hij doet het weer maar nu brand het motorlampje.
Dus nog maar ff laten staan en ff uitzoeken wat kan zijn, anders moet ik de auto maar naar de garage brengen en laten uitlezen en laten checken. (doe het het liefst zelf natuurlijk)
Als iemand een idee heeft wat dat kan zijn of suggesties heeft. ik hoor het graag:Dsorry. ik bedoelde het niet verkeerd :wors
wil gewoon zeker zijn dat ik het goed doe en niet zo een hele boel geld weg gooi!
ik ben dankbaar voor iedere reactie die ik krijg. je kunt tenslotte nooit genoeg feedback krijgen toch?:thumbup:thumbup:thumbup:thumbupmaar even ter info ik maak ook heel veel met remmenreiniger schoon is super :afro maar verdamt remmenreiniger niet te snel om te zien of het wegloopt?
:hmmz remmenreiniger op de zuigers mikken? :hmmz
is dat wel een goed idee? aangezien je de boel dan heel erg ontvet (wat de bedoeling is van remmenreining). dan haal je dus de complete smering weg…….:thumbdown
Daarnaast is het volgens mij nooit mogenlijk dat staal op staal volledig afdicht toch?:hmmz
:hmmz gemengde reacties tot nu toe….. (bedankt hiervoor)
Ik denk dat ik dan toch maar voor de koprevisie ga. lijkt me toch de makkelijkste oplossing. zie het niet helemaal zitten om van 2 motoren 1 te maken.
ik sprak vandaag nog iemand van de opel garage en die zegt dat als ik de kop laat reviseren en verder gewoon onderhoud blijf doen het blok zeker nog 3 ton kan hebben. schijnen sterke motoren te zijn.iemand nog suggesties waar ik de kop voor een zacht prijsje kan laten reviseren?
bedankt voor je reactie!
ga dit weekend ff kijken. Ben nu zo ziek als een hond:puke
-
AuteurBerichten