Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Gewoon de 16V radiateur gebruiken, zo heb ik het ook..
De onderste balk moet wel verlaagd worden, en dan past ie onder de sluitbalk. Ruimte voor de turbo is voldoende!
Bovendien heb je dan de meeste koeling aangezien een 16V radiateur groter is dan de rest…Groet, Ravi
@Andre Botter wrote:
.
Ik wilde er ook nog een andere motor er in zetten maar denk dat dat niet gaat lukken.
Er ligt hier zo veel werk dat ik nog af moet maken.
Een astra met motor schade een Mitsubishi 3000GT 3L twin turbo ook motor schade.
En mijn RS4 waar ik nog een schroefset op wil zetten en andere down pijpen :D :D enzAls het zo ver is dat de nieuwe schermen vorm krijgen post ik snel weer foto’s.
Gr André
Aansteller……
:jerry
Groet, Ravi
@OPCdriver wrote:
Neem aan dat je je oude turbo vervangen omdat deze defect was , heb je dan ook
de intercooler en de andere luchtleidingen en inlaat niet vergeten om de gelekte olie
soms daaruit te halen?
Dat kan anders ook langdurig nog naroken in dit geval.Vreemd genoeg waren alle intercooler buizen en dergelijke gewoon droog, olie was echt minimaal.
Na wat ik begrepen heb van verschillende mensen met verstand is dat het wel aan iets kleins moet liggen. Zuigerveren en dergelijke komen nauwelijks voor bij deze blokken, helemaal vanwege het feit dat mijn blok nog recent gereviseerd was.Op DAF heb ik degene aangesproken die mij dit blok heeft verkocht, hij is bereid om samen met mij verder te kijken naar een oplossing, dus daar ben ik erg tevreden mee.
Groet, Ravi
@Andre Botter wrote:
Valt niet mee hoor door een kooi en 7cm brede gordels heen vallen.
Maar de deuren zitten er weer in.
Maar het zit weer tegen motor loopt niet lekker de luchtmassameter zit te dicht op de turbo.
Maar het kan nu niet anders.Dat wordt tijd voor een stand-alone dan Andre!!!
@iuza wrote:
V-band heeft geen twinscroll. Dat is een 0.82a/r tial v-band turbine huis. En de vorige turbo had 0.63a/r turbinehuis met t3 aansluiting. Twinscroll is niet zo gunstig met hoge toeren, lever je te veel in. Maar het spoelt stuk sneller.
Ok meester!
Hoe is het lan?
Maarreh, loopt dat ding al?
Borrelt je koelvloeistof dan ook?
Dan kan het nog wel eens een gevalletje koppakking zijn…
Gewoon even een belletje naar 0622804911 (Botter Tuning) doen, dan krijg je de beste opties te horen…
Check je stappenmotor ook even, of hij vastzit of iets dergelijks.
Schoonmaken met remmenreiniger is ook optie.
Groet, Ravi
Ik zal binnenkort eens moeten kijken naar de carterontluchting inderdaad.
Als dat het niet is, dan zal ik wel weer verder moeten zoeken…
Ravi
Was het maar waar, maar komt echt uit de uitlaat vandaan…
En we hebben nauwelijk iets met olie gedaan…
Frapant is wel dat ‘ie gaat als een jekko, en toch blijft dat roken een naar gegeven…
Ravi
@Corsa_GSi wrote:
“Even een GTX3076 en build block”
“+600pk en normale 98”Voordat je op dit soort waardes zit, dan ben heel, maar dan ook heel veel euro’s verder.
Dat zijn er eerder 10.000 dan 2.000 :shock:Ow, geen probleem hoor, er zit al nog wel meer in… ;)
Groet, Ravi
Thanks Ibo,
Ik ga je binnenkort smoken dan….
Dacht op een leuke manier even wat extra pk’s toe te voegen aan m’n stalletje, maar het is duidelijk… Moet even geld scoren zonder dat moeders de vrouwe erachter komt… :D
Dan maar een GTX3076 met 3 inch en build blok… :jerry :jerry
Groet, Ravi
@Andre Botter wrote:
En de insignia versnellingspook zit er in king:
Gruwelijk!! :wors :wors
Binnenkort ook in die van mij!! ;)
Groet, Ravi
@Lex wrote:
wat een ziek ding :shock: ringsleutel>goede ervaringen mee,ze weten wat ze doen daar
Ik ken juist hele andere verhalen, hoop in ieder geval dat het goed komt voor je!
Ben wel benieuwd om je project in het echt te bewonderen, hou ons op de hoogte!! :thumbup :thumbup
Groet, Ravi
De mijne klinkt alsof ik een beer in z’n winterslaap wakker maak, hij brult haast aan.. Ik schrik ervan, maar goed om te weten dat hij er in ieder geval zin in heeft.
Vandaag weer gereden na alle sneeuwval, had een gillende vrouw naast me einde Zeeburgertunnel, dus :thumbup :thumbup
Greetz, Ravi
5 januari 2012 om 12:07 In reactie op: Launccontrol/rev limiters schadelijk voor je turbo/motor??? #17944397Wat is er Ram?
Is het te rustig in Den-Haag? :D
Ravi
@Andre Botter wrote:
Morgen eerst weer verder met een uitlaat spruitstuk lassen anders krijg ik ruzie met een klant :thumb
Precies! Anders krijg je heel Amsterdam West achter je aan!! :jerry :jerry :D :D
Groetjes, Ravi
22 augustus 2011 om 17:42 In reactie op: remsysteem girling 296 past niet op mijn schijven #17891129Precies,
Dat gedeelte wat tegen je schijf aankomt voorzichtig wegslijpen met een dremel ofzo… En niet te veel in 1 keer, steeds weer passen en proberen.
Dit setje heb je zeker niet bij Hennie vandaan? Want die had je echt wel uitgelegd wat je moest doen…..
Veel succes, we horen het!
Groet, Ravi
:kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics
Schiet nou ‘s op man, langzame Surinamer… :D :D :D
De foto die ik heb gezien zag er supergoed uit!!!
Groet, Ravi
:shock:
Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar wilde wel even mijn medeleven tonen, want dit klinkt echt niet goed…
Sterkte, Ravi
Je kan ‘m ook bij mij kwijt hoor… Geen probleem! :D
Nee maar zonder dollen! Desnoods ff een tijdje stallen en niet meer naar omkijken, alsof je een break neemt in een relatie… Dan wakkert de liefde vanzelf wel weer aan.. ;)
Dit consult was gratis overigens… ;)
Groet, Ravi
Is toch ook zo wanneer je een inbreker betrapt in je eigen huis… Je mag niks doen, want de rekening komt dan bij jou terecht…
Klote rechtssysteem in dit land..
Als het mijn Kadett was geweest, had ik zeker weten een paar jaar moeten zitten.. Ik had hoe dan ook niks heel gelaten van die gast..
Respect Andre! Vind het echt klote voor je…
Groet, Ravi
[rquote=1916323&tid=120646&author=bettus accu]
dat zal dan bizar wezen dat je dan niet eens achter je eigen auto aan mag gaan:o maargoed, zo gaat het wel tegenwoordig in dit landje.
eeuwig zonde van de audi. succes met de verdere afhandeling.[/rquote]
Toevallig de Calibra van Ram (16VCalibra)?
Groet, Ravi
-
AuteurBerichten