Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo All,
Sinds kort heb ik ook een Facebook/Istagram pagina gemaakt, waar ik alle foto’s ga uploaden.
je kan me volgen op:
Facebook: Irfan Car Projects
Istagram : irfan_car_project
Grt Irfan
Hallo All,
Ik ben nog steeds bezig met mijn project. Ik heb helaas niet zo veel tijd meer om mijn topic te upaten.
Ik post binnenkort een update met foto’ hoe ver ik ben.
Hallo All,
Ik heb al een paar keer geprobeerd foto’s te uploaden….helaas
Site is echtgrt Irfan
Hallo All,
Ben er weer…
Inderdaad is al een tijdje stil hier, maar ben wel volop bezig geweest.
Bodykit…. vond het net niet… dus besloot ik het aan te gaan passen en sommige delen nieuw te maken, hahahahha.
De nieuwe bodykit is bijna klaar, de laatste kleine afwerkingen laat ik ff liggen voor later… en ben nu bezig met de rolkooi.
Ik hoop eind volgende week klaar te zijn met de rolkooi….
Dan pas wil ik de topic updaten met nieuwe foto’s….
Nog even geduld….Grt Irfan
Hallo All,
Ben er weer :D .
Day 230:
Day 231:
Day 232:
Een tweede toetsenbord gekocht, waarvan ik alleen het docking gedeelte ga gebruiken.
Docking gedeelte wordt laterin het dashboard gebouwd.Day 233:
Day 234:
Day 235:
Day 236:
Day 237:
Day 238:
Day 239:
Day 240:
Day 241:
Day 242:
Had geen rekening gehouden met de brandstofklep :( , wordt later verplaatst.
Day 243:
Day 244:
Day 245:
Day 246:
Day 247:
Day 248:
Day 249:
Day 250:
Day 251:
Day 252:
:thumb
Hallo All,
Day 223:
zijschermen en side skirts zijn klaar om gelamineerd te worden.
Day 224:
Day 225:
De zijschermen en de side skirts gaan uit 3 delen bestaan, deze worden
later aan elkaar gelijmd.
Eerste delen van de zijschermen en de side skirts.Day 226:
Voorbumper en achterbumper vanuit de binnenkant nog met 2 lagen gelamineerd.
Tweede deel van de zijschemen aan het lamineren.
Day 227:
Tweede deel van de zijschemen zijn klaar.
Luchtroosters van 80mm naar 40mm :thumb
Day 228:
Derde deel van de zijschermen lamineren.
Voorbumper en achterbumper zijn nu sterk zat, tijdelijke strippen kunnen verwijderd worden.
2 delen van de zijschermen tijdelijk aan elkaar gelijmd. Kijken of het goed uitkomt.
Day 229:
Besloten om de kachelhuis deksel toch anders gaan maken, heb te weinig ruimte voor de slangen.
Derde gedeelte van de zijschermen gelijmd.
Tweede deel van de side skirts galamineerd.
Gelukkig schiet het nu lekker op, weer zit mee.
Zo kunnen we lekker doorwerken en hoop binnenkort weer snel met een update te komen.Hallo All,
Sorry dat ik jullie heb laten wachten met een update, heel druk gehad met andere dingen.
teungts==> schakelpook komt niet meer tegen de middenconsole :thumb
Day 193:
Achterbumper is klaar.
5 meters zijn binnen, andere 5 meters komen er later in.
Eerste laag polyester zit erop.
Day 194:
Tweede laag zit erop.
Voorbumer en achterbumper zijn klaar voor polyester.
Day 195:
We gaan proberen de bovenste dashboard als mal te gebruiken, kijken hoe het gaat.
Day 196:
Niet echt gelukt…, dashboard bleef toch nog plakken aan de mal na paar dagen wachten.
Het probleem was dat (paar maanden terug) de temperatuur rond de vriespunt was.
Geen verwarming in de garage en wanneer we een elektrische kachel aanzetten de stoppen eruit vlogen,
Dus besloten om meteen de producten te maken.
Onderste foto zie je de dashboard wat we uit de mal gehaald hadden.
En meteen een frame gemaakt en erin gelijmd.Day 197:
2 lagen aangebracht op de voorbumper en achterbumper. We hebben tijdelijk houten strippen erop gelijmd.
De houten strippen worden later verwijderd, wanneer er 2-3 lagen vanuit de binnenkant aangebracht word.Day 198:
Onderkant van de voorbumper en achterbumper lamineren.
Motorkap klaar voor eerste 2 lagen. Ook hier gaan we tijdelijk houten strippen gebruiken.
Day 199:
Bumpers en motorkap verwijderd van het voorbeeld.
Day 200:
Tijd om een instrument panel te maken.
Het viel niet mee om de gaten er in de dashboard er goed in te maken, sommige zijn uit lijn, fiks het later wel :thumb .
Day 201:
Kachelpaneel gemonteerd.
Day 202:
We wilden de luchtrooster gedeelte van de manta motorkap gebruiken, toch besloten om dit niet te doen.
Instrument panel gelamineerd, gaten er in gemaakt en een dashboard kastje gemaakt.
Instrument panel in de dashboard geplaatst, kijken hoe het uitkomt.
Dashboard gemomonteerd, kijken hoe het er uit gaat zien :D
Day 203:
Bevestiging punten gemaakt voor de achterbumper.
Was bezig met het maken van een luchtrooster voor de kachel, kreeg ineens een ander idee :D , dus was ermee gestopt.
Kom er later op terug.Day 204:
Meters passen er niet in, hoek is te klein :hmmz , opgelost! :thumb
Kachelbuis aan het maken voor de voorruit.
Day 205:
Motorkap met houten strippen versterkt, later besloten om dit toch te verwijderen.
Day 206:
Eerste gedeelte van de kachelbuis.
Kijken of de meters goed uitkomen.
motorkap gemonteerd op de auto, checken hoe het uitkomt.
Day 207:
Tweede gedeelte van de kachelbuis.
Nog een extra laag aangebracht op de scoop, zodat deze sterker wordt en niet doorbuigt,
Komen later nog extra lagen vanuit de binnenkant.Bevestiging punten gemaakt op de voorbumper.
Verder gegaan met de dashboardkastje.
Day 208:
Scoop zakt nu niet meer in :thumb .
Bevestiging punten gelijmd.
Om de hoogte te bepalen van de motorkap, besloten we om rechtstreeks op de schermen te lamineren en deze te gebruiken voor de motorkap.
Day 209:
Achterbumper gemonteerd op de Manta :thumb
Strippen die we gemaakt hadden gelijmd op de motorkap, nu komt de hoogte goed uit.
Day 210:
Kachelbuis kwam niet goed uit en besloot een ander manier er een te maken.
Van een PVC buis ;)Blok aan het maken wat aan de achterkant kom van de instrument paneel komt, hier komen
de ledjes in.Day 211:
Day 212:
Voorbeeld racegaas, :hmmz denk dat ze iets te klein zijn de gaten, ff verder zoeken.
Day 213:
Voorbumper tijdelijk ervoor gezet, kijken hoe we de voorbumper gaan monteren.
2x bevestigings punten gemaakt voor de voorbumper, komen er nog 2 aan de zijkant.
2x bevestigings punten voor de achterbumper.
Achter versterkt waar de achterbumperbounten erdoor gaan.
Voorbumper gemonteerd :thumb .
:shock: Neeee, kenteken komt precies voor de oliekoeler.
Niet goed…. :( . :hmmz , wordt vervolgd.Day 214:
2x bevestigings punten voor de voorbumper.
Day 215:
Schermen en sideskirts op maat maken.
Day 216:
Day 217:
Tekening van de voor gril gekregen, alleen klopt er 1 maat niet, doorgegeven.
Wordt een nieuwe tekening gemaakt, wanneer dit goed is wordt er een nieuwe gril gemaakt op maat :thumbDay 218:
Van pvc kachelbuis maken :D .
Kachelhuis deksel mal aan het maken.
Day 219:
Day 220:
Kachelhuis deksel is klaar :thumb
Day 221:
Tijd om de schermen eraf te halen.
Kachelbuis gemonteerd, komt best goed uit :D
Day 222:
Dashboard kastje gemonteerd.
Hallo All,
I´m Back, again :D .
kadett4x4==> Sorry dat het weer zo lang duurde, waren wat dingen tussen gekomen.
louwe 16 klepper==> Zolang er geen gekke dingen gebeuren gaan we gewoon verder :thumb
gsipiloot==> Thanks, blijf updaten.
Corsaliefhebber==> Thanks
RamSwa72==> :thumbDay 165:
Er wordt een nieuwe gril gemaakt op maat, wel dezelfde model met een nieuwe logo (led) :thumb
Day 166:
Kachelhuis omgebouwd naar electrisch
Day 167:
Day 168:
Zo, begonnen met de dashboard. Eerst weer de basis maken :hmmz
Day 169:
Day 170:
Voorbumper begint meer vorm te krijgen :D
:swear
Hmmmm, niet goed, ga het anders aanpakken.
Day 171:
Ik ga de originele dashboard gebruiken, past niet.
Slijptol!! :thumbDay 172:
Day 173:
Day 174:
Middenconsole te breed, kuipstoelen passen niet. :hmmz
Anders aanpakken :thumbDay 175:
Iets maken waar ik de dashboard in kan hangen :hmmz
Day 176:
Day 177:
Day 178:
Luchtroosters gekocht.
Komt een 10″” scherm in, pas niet, te smal in het midden :hmmz p
Breder maken??Day 179:
Day 180:
Cluster :hmmz , Meten meten meten :hmmz
Day 181:
Day 182:
Day 183:
Tijd om de dashboard is in de auto te plaatsen en kijken hoe het uitkomt.
:hmmz, Heb de hele dag achter in de auto gezeten en denken hoe ik het ga aanpakken :D
……..Ben eruit :thumbDay 184:
Bmw e30 style :D
Day 185:
Ik heb meters besteld van speedhut, krijg ze komende week. Alleen passen er maar 3 meters in
de cluster. :hmmzDay 186:
Day 187:
:hmmz Ga de linkse gedeelte ook in een hoek maken
Day 188:
Scherm gaat een stuk uitsteken :thumb
Day 189:
Voorbumper is klaar!! :D
Day 190:
Day 191:
Day 192:
Dashboard is klaar !! :D
Hallo All,
Is weer een paar maanden geleden But I´m Back :D .
een kleine updateFearless==> Wat we nu maken is het voorbeeld, dan wordt er een mal gemaakt, dan de bumper.
louwe 16 klepper==> Klopt hij komt iets hoger dan originele hoogte en heeft inderdaad te maken met het onderstel.
kadett4x4==> Wordt nog gedaan wanneer de achterbumper klaar is ;)
Duurt==> Die kon ik nog niet, ook een vette project.Day 159:
2de laag aangebracht.
Day 160:
That’s me :)
Day 161:
Day 162:
Day 163:
Day 164:
Hallo All,
john west ==> Losse hand, improviseren :thumb
MarcoMantaManiak ==> Ik had hem ook liever zonder dikke spoilers. Het is net wat Ben_M zegt. Hierdoor hebben we besloten om de Manta brut te maken.Day 151:
Day 152:
Day 153:
Day 154:
Day 155:
Day 156:
Day 157:
Voordat we verder gaan, eerst de wielen eronder en kijken hoe het gehele eruit komt te zien.
Day 158:
wordt vervolgd :thumb
Hallo All,
Hulkie ==> Inderdaad, Bodykit gaat hem maken of breken. ga mijn best doen ;)
update bodykit
Day 144:
De hartlijnen en hoogte tekenen.
Day 145:
De wielen verwijderen.
Day 146:
Hoogte van de bumpers/sidekirts bepalen.
Day 147:
Zo, daar gaan we dan, knippen/snijden en plakken :D
<== Mijn Vader
Day 148:
Day 149:
Day 150:
Begint al iets te worden :D
Hallo All,
I’m back!!! :D
mantallica ==> Thanks for the link. :thumb
usbstick ==> zie foto ;)Day 130 (foto’s van de vorige update) :
Kabel die we vergeten waren ;)
Ik had mijn telefoon laten vallen, telefoon naar de … :swear . Helaas geen foto’s.
Day 131: Kabels verlichting aangesloten, Thanks for the help Selcuk Kurban en Bulent.
Day 132: Achterlampen vervangen door Hella lampen en aangesloten.
Day 133: Intercooler verplaatst, nieuwe plek boven de motor. Hierdoor blijf ik de Manta neus houden, Yeahh!!
Nieuwe telefoon :thumb
Day 134:
Scoop maken voor de intercooler.
Day 135:
Day 136:
Naar de stort geweest voor een cluster. Ik wil een cluster waar ik in het midden een boost meter kan plaatsten.
Dus een brandstof meter, temperatuur meter, toerenteller, km teller en een turbo boost meter.
Ander meters komen later in het middenconsole.
Enige die in de buurt kwam is die van een Mazda mx5. Meters worden later vervangen door Speedhut meters.
Wordt vervolgd….Day 137:
De Manta naar buiten gereden, alvast klaarzetten voor de volgende dag, want dan wordt de Manta uitgelijnd.
Past maar net :shock: :thumbDank aan mijn neefje Omer Kurban, voor de mooie filmpjes die hij maakt.
https://www.youtube.com/watch?v=euAQy8VpNQ4″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Day 138:
Het moment waar we op hebben gewacht, ;)
Voor het uitlijnen:
Na het uitlijnen:
Thanks for the help Ismail Kurban en Emre Kurban
https://www.youtube.com/watch?v=-MasMgRhO5c” onclick=”window.open(this.href);return false;
Yeah!!!!!! :thumb
Day 139:
Maat van me heeft de uitlaat afgelast en de stabilisatorstang aangepast, Thanks Michael.
Day 140:
Uitlaat eronder gemonteerd, Thanks for the help Dursun Kurban
Thans me ;)
Day 141:
Scoop voor mijn luchtfilter :D
Day 142:
Tekening voor mijn ruitenwisser, Thanks Selcuk Kurban
Day 143:
Manta in positie, begonnen met het bouwen van een frame voor de bodykit.
:thumb
Hallo All,
Zondag was het dan zo ver, het starten van de motor.
Helaas is de video nog niet af van afgelopen zondag, wordt nog aan gewerktEerste keer sloeg de motor niet aan :( :hmmz . Motor deed helemaal niks.
We hoorden alleen maar gepiep. Al snel hadden we gevonden waar het gepiep vandaan kwam.
Het was de turbo timer die piepte. We hebben de turbo timer er even tussenuit gehaald.
Tweede poging, weer niks.
Denken, denken, denken, why :???: .(even paar weken terug)
Tijdens het inbouwen en aansluiten van de motor had ik nog 1 kabel over, Ik wist en kon niet zien waar
de kabel op aangesloten moest worden.
Ik dacht van ik ga gewoon verder en we merken het vast wel keer :D .Accu gecontroleerd, accu is goed. Startmotor controleren, op de startmotor zat alleen maar de dikken + , klopt niet. Ik mis een kabel.
Maar kon geen punt vinden voor een kabel vanaf de bovenkant.
Met een lamp onder de auto en zag een aan de onderkant van de startmotor een punt waar ik een stekker kon monteren en wist
meteen van, dat moet die stekker zijn die ik over had :D .De kabel zat aan de linkerkant en mijn startmotor zit rechts, (reden rechts/links ombouw). Even een tijdelijk de kabel verlengd met een stuk kabel.
Derde poging,…….Yeah!!!! hij doet het. :D
Ondertussen zijn we al bezig met andere dingen zoals de uitlaat.
Ik heb even snel een film gemaakt doe de uitlaat komt, Hij steekt een beetje aan de achterkant uit. Ik kan hem niet verder naar binnen
krijgen omdat de T splitsing tegen de achter subframe komt.Misschien halen we later wel een stuk van de achterste gedeelte eraf. Eerst een achterbumper, dan zie ik meer.
Mijn neefje gaat proberen meer filmpjes te maken, maar dat laat ik allemaal aan hem over, ben druk bezig met de auto :D .https://www.youtube.com/watch?v=e8iMEmSX3tY” onclick=”window.open(this.href);return false;
Binnenkort nieuwe updates.
Hallo All,
Dinsdag upload ik de eerste beelden :D
Hallo All,
RacesconaB204 ==> :thumb afschermplaat staat al op de planning
RISL ==> Als de Manta klaar is ben ik zeker van plan om op meetings te komen.
teungts ==> haha, ik heb de laatste tijd heel erg druk gehad. Ik ga proberen weer net als in het begin het per week/ 2 weken te uploaden.Day 114:
Remklauw adapters achter:
Day 115:
Remklauw adapters voor:
Ik mis nog de goodridge rvs remleiding, zijn besteld.
Day 116:
Xenons 6000K zijn binnen
Day 117:
Day 118:
kofferklep slot aangepast zodat ik hem van binnen kan open maken
Day 119:
Geen ruimte meer voor de accu, accu achter geplaatst.
Day 120:
Resonance box vervangen.
Andere type maf sensor is binnen en gemonteerd.
Turbo hitteschild is binnen en gemonteerdDay 121:
Oliekoeler is binnen en gemonteerd. Ik moest de hitteschild van de spruitstuk aanpassen.
Day 122:
Wiel slag bouten zijn binnen.
Day 123:
Na lang zoeken op de sloop een passende (vierkante) koelvloeistof reservoir gevonden.
Day 124:
Rvs remleiding zijn binnen en gemonteerd.
Day 125:
Ik had Rietveld aandrijfassen gebeld voor info, waar ik het beste een stuk kon afhalen.
Cardanas is op maat en weggebracht naar Rietveld aandrijfassen.
Day 126:
Deuren gemonteerd, kwamen we achter dat de kabelboom klem kwam te zitten. aangepast :thumb
Day 127:
Uitlaat onderdelen zijn binnen.
Achter lichten zijn binnen.
Olie/vloeistoffen zijn binnen.Day 128:
Cardanas in klaar en gemonteerd.
Day 129:
Downpipe flens aangepast zodat ik een 3″ kan monteren.
Momenteel gaan we de orginele downpipe gebruiken. Ik mis de “Turbo flens uit”, is besteld.
Uit eindelijk wordt het een 3″ vanaf de turbo naar achteren.Zondag zijn we van plan de Manta te gaan starten :D , wordt gefilmd
Nieuwe update komt volgend week.Goed bezig!! :thumb
Hallo All,
ShockWave, trashmetal, cuupi, RacesconaB204 ==> Na het monteren van de blokken, kwamen we 15 cm hoogte te kort, hierdoor wam de auto bijna op de grond.
En inderdaad ;) , de veren begonnen te kantelen op de blok. Snel blokker er af gehaald. meten,
meten en maar besloten om een deel van de originele veren te gebruiken.Day 100:
Ombouwen veren.
Day 101:
Luchtfilter is binnen. :D
Day 102:
Intercooler steunen gemaakt en gemonteerd.
Day 103:
Doordat we de bundel anders aangelegd hebben komt mijn zekering box nu rechts van de auto (origineel links). Rechts hebben we geen ruimte dus kabelboom aanpassen zodat de zekering box weer links komt. :swear
Day 104:
Tijdelijk met tyraps vastgezet.
Day 105:
Links is ie klaar :D,
Day 106:
Aircoleidingen en de leidingen van de stuurbekrachtiging passen niet, hebben andere aansluitingen, wegens andere stuurhuis en kachelhuis.
Leidingen laten aanpassen is enige optie nog.Day 107:
Leidingen aangesloten en de zekering box gemonteerd
Day 108:
De kabelboom rechts had ik veel overlenkte, ook maar aangepast.
Day 109:
Kabelboom binnen ook moeten aanpassen.
Day 110:
Day 111:
De neus van de auto weer gemonteerd.
We kunnen de resonance box niet monteren omdat de intercooler buis in de weg zit. :hmmz
Kom ik nog op terug :DDay 112:
Day 113:
Begonnen met het aanpassen van de deuren. De elektrische ramen en de centraal deurvergrendeling van de Subaru deuren
komen op de Manta deuren.Motorgedeelte kan ik niet afmaken, mis nog spullen (zijn besteld)
Komende week gaan we een draadboom maken die naar achteren gaat.
Ik hoop de auto binnen paar weken te starten.Weet er iemand (omgeving Eindhoven) een bedrijf die aandrijfas inkorten en balanceren voor een mooi prijs?
Hallo All,
ShockWave, trashmetal ==> Ik heb er voor gezorgd dat de hoek/afstand hetzelfde is gebleven als die van de originele veren, zodat de krachten op de juiste hoek komen, ik kan het ook mis hebben, bedankt voor jullie reacties. De blokken krijg ik over een paar dagen. Ik monteer ze even, dan zie ik meer. wordt vervolgd
Day 86:
Voorbeelden van remklauw adapters (voor en achter) gemaakt van mdf, voorbeelden liggen nu bij de frezer.
Day 87:
Kabelboom route binnenzijde
Day 88:
Kabelboom route motorruimte, kachelhuis monteren.
Day 89:
De motorkap scharnieren van de Manta kon ik niet gebruiken ivm mijn radiateur.
We hebben die van de Subaru gemonteerd en zagen dat de motorkap maar half open ging.
Effe langs een sloop om een andere model te vinden.Subaru:
Vectra B:
Day 90:
De randen waar we later de voor schermen tegen gaan monteren afgemaakt.
Day 91:
Stekkers overzetten/solderen
Day 92:
Schroefset zijn van een nieuwe model Sti, Achter worden ze met 2 moeren vastgezet aan de bovenkant.
En bij die van ons met 3 moeren. dus hebben we een nieuwe bovenste plaat laten maken.Day 93:
Motorkap slot gemonteerd.
Day 94:
De diameter van de binnenzijde achterschijven zijn groter dan die van een Subaru, waardoor mijn handremschoenen niet uitkomen.
Remschoenen aanpassen…..binnenwerk aanpassen….. besloten om een hydraulisch handrem te gaan monteren.
Enige plek waar we de hydraulisch handrem konden plaatsen was toch de oude plek. Besloten om de hydraulisch handrem aan te passen.Day 95:
De remleidingen binnen de motorruimte geroute.
Day 96:
De remleidingen naar achteren routen, aansluiten van de leidingen op de hydraulisch handrem.
Day 97:
Uitlaten en intercooler zijn binnen
Day 98:
Allen voorbereiden zodat we de motorblok erin kunnen takelen.
Day 99:
Motorblok erin takelen.
Hallo All,
Duurt ==> Ik ga geen B stijl inlassen, er komt een rolkooi :thumb
Day 82:
Remklauwen voor kan ik maar 1 gat gebruiken . De ander gat komt heel slecht uit, het gaat moeilijk worden om een adapter te plaatsen.
1: Een nieuwe bevestigingspunt laat lassen op de fuseehuis. zie foto’s
2: Toch ga proberen om een adapter te maken.Hoor nog graag wat ideeën van jullie :hmmz
Day 83:
Omdat de schroefset van een nieuwe model zijn passen ze achter niet.
Dus maar nieuwe bevestigingspunten maken in de juiste hoek. Ik heb een voorbeelden van mdf gemaakt met de juiste maten.
Onderdelen worden komende week gefreesd.Day 84:
De stofhoezen van de schroefset waren gescheurd, nieuwe stofhoezen niet los te krijgen. :hmmz
Dan maar iets vinden wat er op lijkt. stuurhuishoezen! , :D . past perfect.En de laatste gedeelte van de schutbord dicht gelast. zo nu wordt het tijd dat we onderdelen gaan monteren.
Day 85:
De orginele kabelboom via de linkerkant geplaatst in plaats van rechts.
tot nu toe past het allemaal. Later moeten er wat stekkers anders aangesloten worden.Hallo All,
foto’s Day 78:
We hebben de voorkant van de auto op de bokken gezet, waardoor de wielen vrij kwamen te liggen.
De stuurstang en de kruiskoppeling gemonteerd. Mijn stuur stond teveel naar links (Manta is smaller
dan de Subaru ;) ). En nu zoeken naar de juiste hoek……
Eindelijk na een lange tijd de juiste hoek gevonden. :Dfoto’s Day 79:
Pedalen gemonteerd.
foto’s Day 80:
Nieuwe bevestigingspunten gemaakt voor de kuipstoelen.
Kuipstoelen gemonteerd. :thumbfoto’s Day 81:
Ik ben er nog niet uit of ik de achterbank ga monteren of niet. :hmmz
Toch maar effe aanpassen ;)
De achterbank zitting kwam te hoog uit :( , Een stuk ingekort :D .
Mocht ik hem gaan monteren, dan laat ik opnieuw bekleden in de kleur van de kuipstoelenHallo All,
Finally!! een sleutelruimte gevonden. :D
De Manta transporteren. :lol:
Aanpassen van de sleutelruimte:
Inrichten van de sleutelruimte:
Ik ga proberen de topic iedere week te updaten :thumb
Hallo All,
Helaas heb ik nog geen sleutelruimte van 50-100m2 kunnen vinden in Eindhoven. :(
Mocht er iemand zijn die een sleutelruimte,loods,garage heeft of weet hoor ik het graag.
Tomvt ==> – Het zijn geen koperen remleiding maar kopernikkel remleidingen, :thumb
– Inderdaad een mal maken is altijd beter, alleen in mijn geval kon het niet. De volgende project houd ik er zeker rekening mee :thumblouwe 16 klepper ==> Ja he :D , Ik was er ook niet echt blij mee. Gaan we later aanpassen. :thumb
Vorige week nog ene leuke set kuipstoelen
Tijdelijke stalling
Hallo All,
Helaas kan ik mijn Manta project niet voortzetten i.v.m. ruimte en vakantie periode.
Ik ben op zoek naar een garage/loods/ruimte in Eindhoven waar ik mijn Manta kan afmaken.
Als er iemand is die ruimte heeft of iemand kent, hoor het graag.
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie toe en hoop na het vakantie weer verder te gaan met de Manta project.Hallo All,
Deze week zijn we paar dagen naar de sloop geweest, om wat spullen te kopen wat ik nog miste.
Een kachelhuis!! :D ,deze heeft wel een andere bedieningspaneel. Wordt stekkers overzetten ;)We kwamen ook nog is een leuke schroefset tegen van het merk Susco :thumb . De schroefset zijn van een nieuwe type Subaru.
Van de schroefset passen alleen de voorste, achterste hebben een andere type bevestiging, :hmmz … maken we wel passend ;)foto’s Day 76:
We hebben de koplampen gemonteerd.
De busjes die in de voorste remklauwen zitten eruit gehaald om deze te laten uitdraaien naar 14,8 mm. We gaan van M14 naar M12,
M14 bouten passen niet door de gaten in het wiellagerhuis.foto’s Day 77:
De voorste schroefset gemonteerd.
De busjes zijn nu op maat, tijd om er zelftappende draadbussen er in te plaatsen.
1 draad gat van de remklauw komt goed uit t.o.v. wiellagerhuis.
De remschijf komt tegen de binnenkant van de remklauw, schilt 3mm.
We gaan 3mm van de voorste remschijven afdraaien. Pas dan kan ik zien hoe ik de remklauw adapter ga maken.Rondom de koplampen nog dicht gelast.
Achterrem hitteschilden verwijderd, de infiniti schijven kwamen er tegen aan :D
achter moeten ook adapters gemaakt worden :thumb .Achter schroefset zijn een stuk korter dan de originele. Hiervoor ga ik later nog spacer voor maken :D
-
AuteurBerichten