interceptor

Aangemaakte reacties

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Rekord 2.0S problemen #18085638
    interceptor
      Lid sinds:
      5 May 2012

      hey
      zo had ik ze gesteld,leek me logischer,maar door zo’n harde backfires valt hij gewoon stil,loopt max half minuutje

      In reactie op: Rekord 2.0S problemen #18085636
      interceptor
        Lid sinds:
        5 May 2012

        Hey
        ik denk idd dat het hydraulische zijn, het pinnetje op de tuimelaar valt in een gatje aan de kop van de stoters dus ik zie niet hoe ik hier 0.3mm op kan afstellen
        want dan zitten ze wel heel los

        heb het topic over kleppen vroeger al doorgelezen maar ik krijg hem nauwelijks gestart

        Hoe kan ik ze min of meer stellen zonder dat de motor warm moet zijn of lopen want hij valt direct uit,moet nog iets anders schelen,
        gewoon vastdraaien tot er een klein beetje speling opzit?iemand idee hoeveel mm tussen tuimelaar en klep
        heb het darmpje van de vacuumvervroeger losgemaakt en eens toegehouden maar maakt geen verschil,
        verdenk de condensator

        In reactie op: Rekord 2.0S problemen #18085624
        interceptor
          Lid sinds:
          5 May 2012

          Dacht te hadden gelezen de moeren vast te draaien tot de speling eraf was,
          zal 2 dingen door elkaar slaan :oops: ,bedankt!

          Spring direct in men auto naar de garage om het te regelen

          In reactie op: Rekord 2.0S problemen #18085622
          interceptor
            Lid sinds:
            5 May 2012

            Hey,

            iedereen alvast bedankt voor de tips,
            heb terug wat meer tijd om eraan te werken

            Kleppen waren vreselijk beginnen tikken, klepdeksel eraf, bleken de moeren van enkele tuimelaars gewoon losgedraaid vanzelf.
            Ineens nieuwe moeren gaan halen. Nu heb ik de tuimelaars er terug opgezet, moeren vastgedraaid tot er verticaal geen speling meer zit op de tuimelaars. Gestart en nu geeft ie enorme backfires waardoor hij gewoon uitvalt :swear

            Staan die moeren te vast? dus moet er verticaal speling zijn na het terug monteren?
            Wou ze verder afstellen als hij draaide maar dat gaat nu niet
            Ontsteking ben ik niet aangeweest dus kan alleen maar bedenken
            -inlaatklep heeft een tik gekregen en dicht niet goed meer
            -vacuum of condensator

            dit kan ik mischien eens proberen,weer wat dingen die dan zeker inorde zijn,en ben ik ineens van die platinéés af
            http://www.hot-spark.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            In reactie op: Rekord 2.0S problemen #18085632
            interceptor
              Lid sinds:
              5 May 2012

              Bij mij loopt er geen stroomdraad naar de carburator :wtf

              In reactie op: Rekord 2.0S problemen #18085630
              interceptor
                Lid sinds:
                5 May 2012

                Hey

                Die stationaire klep waar zit die ergens?
                Zal vanavond eens goed zoeken naar valse lucht of iets dat loszit
                bedankt voor de tips!!!

                In reactie op: Rekord 2.0S problemen #18085626
                interceptor
                  Lid sinds:
                  5 May 2012

                  hey bedankt, dan ga ik eens een revisiesetje halen voor deze carburator
                  onsteking staat goed,compressie is ook goed,ga klepspeling nog eens controleren
                  hoeveel vermogen krijg je bij met zo’n dubbele carbu setup op een standaard motor?110pk?
                  zijn er garages in oost-vlaanderen die men carburator goed kunne afstellen,heb zelf geen co-meter, had hem al laten afstellen voor de keuring maar dat zijn ze blijkbaar niet meer gewoon.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)