Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey
zo had ik ze gesteld,leek me logischer,maar door zo’n harde backfires valt hij gewoon stil,loopt max half minuutjeHey
ik denk idd dat het hydraulische zijn, het pinnetje op de tuimelaar valt in een gatje aan de kop van de stoters dus ik zie niet hoe ik hier 0.3mm op kan afstellen
want dan zitten ze wel heel losheb het topic over kleppen vroeger al doorgelezen maar ik krijg hem nauwelijks gestart
Hoe kan ik ze min of meer stellen zonder dat de motor warm moet zijn of lopen want hij valt direct uit,moet nog iets anders schelen,
gewoon vastdraaien tot er een klein beetje speling opzit?iemand idee hoeveel mm tussen tuimelaar en klep
heb het darmpje van de vacuumvervroeger losgemaakt en eens toegehouden maar maakt geen verschil,
verdenk de condensatorDacht te hadden gelezen de moeren vast te draaien tot de speling eraf was,
zal 2 dingen door elkaar slaan :oops: ,bedankt!Spring direct in men auto naar de garage om het te regelen
Hey,
iedereen alvast bedankt voor de tips,
heb terug wat meer tijd om eraan te werkenKleppen waren vreselijk beginnen tikken, klepdeksel eraf, bleken de moeren van enkele tuimelaars gewoon losgedraaid vanzelf.
Ineens nieuwe moeren gaan halen. Nu heb ik de tuimelaars er terug opgezet, moeren vastgedraaid tot er verticaal geen speling meer zit op de tuimelaars. Gestart en nu geeft ie enorme backfires waardoor hij gewoon uitvalt :swearStaan die moeren te vast? dus moet er verticaal speling zijn na het terug monteren?
Wou ze verder afstellen als hij draaide maar dat gaat nu niet
Ontsteking ben ik niet aangeweest dus kan alleen maar bedenken
-inlaatklep heeft een tik gekregen en dicht niet goed meer
-vacuum of condensatordit kan ik mischien eens proberen,weer wat dingen die dan zeker inorde zijn,en ben ik ineens van die platinéés af
http://www.hot-spark.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;Bij mij loopt er geen stroomdraad naar de carburator :wtf
Hey
Die stationaire klep waar zit die ergens?
Zal vanavond eens goed zoeken naar valse lucht of iets dat loszit
bedankt voor de tips!!!hey bedankt, dan ga ik eens een revisiesetje halen voor deze carburator
onsteking staat goed,compressie is ook goed,ga klepspeling nog eens controleren
hoeveel vermogen krijg je bij met zo’n dubbele carbu setup op een standaard motor?110pk?
zijn er garages in oost-vlaanderen die men carburator goed kunne afstellen,heb zelf geen co-meter, had hem al laten afstellen voor de keuring maar dat zijn ze blijkbaar niet meer gewoon. -
AuteurBerichten