Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Thanks man,
Dat was een snelle reactie en bedankt
Voor het aanhaal moment.Bedankt,
heb hier rekening mee gehouden door de zelfde kop
te kopen ook een ks700 van gm
Maar tips zijn welkom ik doe het liever goed dan dat ik twee keer moet
Onder de noemer:spijt is wat de koe schijt!!!Zaterdag as komt de auto in de garage testaan
Dan halen we de kop met geschuurde oliekanaal
er af..
Kunnen we dan ff bekijken hoever de zuigers eruit komen
ik heb een andere kop op de kop kunnen tikken die pas gereviceerd
is en de externe oliekanaal omleiding heeft..
Daar ben ik al heel blij ben scheelt weer een reparatie!!
Hou jullie wel ff op de hoogte!!Daar was ik al bang voor.
Thanks mannen
Ik zal op jullie advies z20let koppakking
bestellen trouwens als ik een complete
set bestel is de motor het zelfde dan de c20xe
Op de turbo na dan he en anders vraag ik het wel
ff bij de zaak
Zou eigenlijks vandaag ff langs maar had een
SpoedjeIn iedergeval bedankt!!!
Via kenteken word moeilijk!!
Zoals je iets verder omhoog kon lezen gaat het om een crossauto
en daar zit geen kenteken bij en daarbij
ist een 1300 casco.Waarom een stalen, dit omdat een vriend dit vertelde.
Maar kon mij niet de reden vertellen waarom.
Ik ga morgen naar een auto mat.zaak
en kijken als ze mij daar verder kunnen helpen met een complete pakkingsetOke…
ik gaat hem gebruiken in de autocross
De kop is al eens gevlakt en ik heb gewoon
standaard zuigers in het blok.Thanks man
En daarbij mijn klok is digitaal!!
Hey hot Rod,
BIM BAM BIM BAM…..
Nog ff dan ga je mij ook nog vertellen dat ik geen
insane heet lolDat is een hele goede tip!!!
Bedank hier voor!!Oke heb een handige vriend maar het moet ook een beetje snel…
Nou ik heb net een goede tweede handse ks700
Kop besteld.
Breng hem dan eerst ff weg om hem te vlakken.
wat is het max wat ik ervan af kan laten halen?
Dit voor maximale compressie zal ook ff een stalen koppakking bestellen
iemand tips waar?
Als ik de kop dan terug heb zal ik de inlaat en uitlaat poorten ff
mooi glad maken elke beetje winst is er weer 1.
Daarna de mechanische kleppen erin en hopen
Dat mijn koelvloeistof mooi helder blijft.Hallo,
Passen mechanische kleppen van een Opelkop 700 serie
In elke andere 2.0 16v kop??Kijk eens aan nu word het steeds duidelijker voor mij.
Super uitleg!!!!Nou vraag ik mij nog een ding af
Ik heb zo’n 700 kop en waarschijnlijk met scheurtjes
Weet iemand een adres om die oliekanaal om teleggen?
En wat gaat zoiets kosten?Ik kan namelijk een andere kop kopen
voor 150€
Moet dan wel ff de kleppen omzetten maar dats geen probleemOk,
zo heb ik tenminste wat waardes
waar ik naar toekan werken.
Weet iemand toevallig waar ik shims
kan krijgen?Zal dat eens doen.
en wie weet lezen ze wel
mee.Bedankt @
-GSI-RACER-Fijne info
Ja ook ik heb gehoord dat hij nooit
tik vrij is met mechanische
En mischien is het ook iets wat tussen mijn
Oren zit hahahaZijn er waardes met mbt spelling???
Ah oke,
Ik heb de crossauto namelijk
gekocht met al deze veranderingenMechanische klepstoters
Licht vliegwiel
Lichte krukaspoelie
Sfi vervanger
M-Tech chip
Kn open luchtfilterAlleen vind ik de kleppen nogal tikken
Ook moet ik de kop loshalen dit omdat ik olie in
De koelvloeistof heb zitten.
Ook lekt hij olie achter de distributiekap
en bij de verdelerkap.
Had gelezen op forum dat ik dan twee rubberen ringen
moet vervangen.Ja dat klopt,
daarom heb ik ook mechanische.
Want rond 7000-7200 is de kans heel
Groot bij hydro. dat ze gaan zwevenJa had dat gelezen, ook dat ze sterke veren gebruiken
vond dit wel erg aannemelijk. De motor maakt meer
dan 8000 toeren en is nou 5 crossen oud
Zal eens ff kijken waar ik die veren kan ritselenShims???? :hmmz
Sorry ik was op vakantie,
Zekers hij loop alweer en goed…
Wat ik er aan gedaan heb is het volgende…
•Nieuwe verdelerkap
•Rotor
•Bougies + kabelsEn heb V-power getankt daar heeft hij het
super op gedaan!!
Meer vermogen en zuiniger!!!Dit alles leverde mij een beker op met de autocross
Maar ben erover uit dat de ascona plaats gaat maken
Voor een Astra 2.0 16v is net wat sneller en lichter
Iemand nog belang bij een Ascona hahahahaIn iedergeval bedankt
En hou jullie op de hoogde van mijn
Volgend projectGeweldig dit maakt het zoeken simpler :thumb
Vandaag een rotor en verdelerkap opgehaald
Dit viel niet mee.
Zit namelijk een Cdi ontsteking op, heb nu iets van
een vw gevonden wat erop lijkt.Het volgende is namelijk het probleem: slaat soms niet aan,
en als hij dan aanslaat dan loopt hij vrij langzaam in toeren.
Dacht eerst dat het temaken had met brandstof toevoer
zit namelijk een mechanische brandstofpomp
op maar die doet netjes zijn werk.Ook valt hij soms uit, vonkt dan ook niet meer vandaar eerst
Maar de rotor en verdelerkap vernieuwen.BTW iemand nog Tips????
-
AuteurBerichten