Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
heb ze beiden opgehaald passen allebei ,alleen bij de 15 inch dunne centreerring en heb even gebeld de ringen kosten 4 euro per stuk VOOR stalen velgen,
dus zijn daar ook schijnbaar gewoon leverbaar voor :thumb
Klopt 56,1 is Opel ,de 14 inch velgen hadden de diameter 57,1 en principe hoeft daar genn centreerring tussen
Sw_rijnders heb het geld helaas niet meer zoals voorheen en ik kan beide sets voor niks halen alleen ff rijden maar vraag liever hier eerst want als ik me op dit moment de benzine kan besparen doe ik dat ook graag
kon deze setjes voor noppes krijgen moest ze alleen dan gaan halen en dat is dan weer net niet naast de deur
het betreft trouwens de andere set wel 15 inch maar dan met naaf diameter 60,1 en een et 50
kan aan nog een set komen met naafdiameter 60,1 en et 43 dit zou ik in principe moeten passen neem ik?
naafdiamet is 57.1 dus zou moeten passen , inprincipe wat ik me nog herinner is dat als de et boven de 30 uit komt dus zeg maar zoals et35 hij meer naar buiten komt en als hij lager is zoals et 49 dan staat de velg meer naar binnen.
of heb ik het nu verkeerd en moet ik er maar mee stoppen :jerry
jip remklauwen v6 zijn groter , maar het is voor mij zo’n tijd geleden dat ik met auto’s bezig ben geweest dat ik niet meer uit mijn kop weet of het past daarom hier de vraag want anders heb ik dalijk een set waar ik geen ….. aan heb :???:
bandenmaat is 175 / 70 84 t
maar de velg gaat het zich mij meer om of dat past:)
he die willem , er ligt dacht ik 175 of 185 / 65 op
maar de velg zelf past wel ?
niemand enig idee?? :???:
ja metaal achtig is miss niet het goede woord meer klingelend alsof een druklager van de koppeling versleten is denk dat dat beter te omschrijven is
helaas geen toestel op dit moment voor handen , maar de bout zit precies achter het vliegwiel/poelie
he willem da’s een tijd geleden zeg dat ik je heb gesproken hier :D , nog altijd flink op het forum :) ,
dit wat koenelsenaar en jij hier neerzetten heb ik ook nagekeken maar zit goed erop gemonteerd , wel idd zie je de bout van de spanrol zitten het zit alemaal origineel maar vreemd dat je bij dit type motor hem ziet zitten ,
wat ik als volgt heb gedaan is met een bandijzer gevoeld of er speling op zit , ja er zit iets ligte speling op maar naar mijn mening moet dit toch niet ht geluid veroorzaken of wel ?
riem staat op tijd , ligt niet aan de distributieriem , anders zou hij ook het geluid moeten maken als de multiriem eraf is , het gaat mij zich meer om het verhaal van de monteur ;)
bedankt voor de reaktie’s en d elink , dus 1000 schuurpapier en commandant 4 ,heb ik me een dagje te amuseren :D
hoi ,andere koplampen hoef ik niet in principe maar eigenlijk meer de vraag of het gewoon te polijsten is en zoja met wat :thumb
jongens bedankt ,heb hem inmiddels laten uitlezen is weer in orde :thumb
@opel motorsport ,bedankt ,klusje is gelukt :thumb
iedereen bedankt voor de reaktie’s en info ;)
goonybird bedankt dat was de foto die ik zocht :thumb
dolby < ik houd gewoon origineel ,het verbouwen en tunen heb ik al een tijdje achter de rug ;) en kan best ik heb voorheen altijd manta gereden zoals de new kids replica die te winnen viel dat was mijn manta en ik heb daarna een gouden manta gte gereden.
opelmotorsport ,he hoe is ie bij jou :D bedankt voor je info ,ik ben al heel erg ver nu.
alleen de laatste vraag ivm het cockpit eruit halen , moeten dan dan de accu klemmen los ivm het airbag lampje of derg ? want dat lees ik niet terug in het andere topic dat hier geplaatst is
hey bedankt .maar ik zit er toch al wat jaartjes op dus nieuw ben ik hier niet :D
maar als ik het dus goed zie hoort er wel 1 in het midden te zitten weet je toevallig ook wat voor type lampje erin moet ?
@opel-motorsport wrote:
inderdaad deze lip hangt er ook onder dankzij piet :) haha :) nog eens bedankt piet :)
heb deze nieuw gekocht voor 15 euro dus je kan nog wel eens mazzel hebben :)graag gedaan en geen probleem ;) , dit is ook de mooiste lip naast de originele die eronder kan en mag zitten vind ik :thumb
van wie zou je het hebben ;)
@opel-motorsport wrote:
zijn inderdaad van laguna van 94′-97′ type 2 alsk het goed heb
heb ze zelf er ook onder hangen past gewoon perfect zelfs geen enkele mm te lang of te kort alleen moet je de hoeken vanachter een beetje insnijden zodat je de bocht mooier
in kan plooien de bocht klopt nie helemaal perfect
dit is het type wat je moet hebben http://link.marktplaats.nl/509545721″ onclick=”window.open(this.href);return false; maar van de 99 kan ook gewoon wat ik hoor van de kameraad
en voor alle zekerheid even de maat onderlangs rondom opmeten want het schijnt zojuist te hebben vernomen er nog verschil te zitten in de station en de sedan uitvoering ,
hoop dat je er wat aan hebt
dan moet je het type hebben zonder de roostertjes als hij even in de computer kijkt weet hij dat er maar 2 types zijn erin ,de mijne van onder de gouden was van een 94 er maar die wat die kameraad van mij had was van een 99 er en ze waren exact hetzelfde ,
dus die zonder de roosterjes want die zijn aan de zijkanten veel te kort ;)
hey , nee dat is niet d ejuiste deze past wel maar is aan de zijkanten te kort je moet het type hebben zonder de gleuven oftewel (dacht modell voor 95 ) en ik meende het latere model van 99 dat die ook weer zonder de gleuven waren en langer ,
wil je erachter komen zijkanten opmeten en de sloop opgaan met een rolmaat :)
27 oktober 2011 om 15:03 In reactie op: gasveren achterklep kadett d waar uit te halen/alternatief? #17924040@Christian-tsx wrote:
ik weet dat ze nieuw ongeveer 35-40 euro kosten per stuk. :???:
er zal ongetwijfeld wel wat passen van een ander merk, de vraag is alleen welke. misschien dat een uurtje op de sloop rondkijken wel genoeg is.
en waar zijn die dan nog nieuw te krijgen??
-
AuteurBerichten