IKR

Aangemaakte reacties

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: intellilink welke telefoon #18282288
    IKR
      Lid sinds:
      2 September 2015

      Hallo allemaal,
      Ik heb sinds een jaar een corsa met Bringgo en ik ben hoegenaamd niet tevreden. Het systeem werkt niet naar behoren en verkeersinformatie krijg ik heel sporadisch binnen, al dan niet accuraat. Na 10 tallen mails naar support, want Opel ontrekt zich volledig van alle verantwoordelijkheid, is het probleem nog steeds niet opgelost. GPS was mijn grootste vereiste en daar gaat Opel volledig de mist is. Ik stel hen nog altijd verantwoordelijk, zij verkopen iets dat niet naar behoren werkt. Voorstel van de garage was: een tom tom installeren wat mij ook weer honderden euros zou kosten maar ze zouden de installatie wel gratis doen. Komaan zeg. Gelukkig is mijn engels ok want nederlandstalige support bestaat blijkbaar ook niet. En de garage… zolang hij in garantie is zal ik er blijven gaan. En zeer vlug van auto veranderen.
      Ik had van bij het begin gezegd dat ik een Huawei smartphone had maar dat was allemaal geen probleem.
      Mijn raad: hoe minder je met Bringgo werkt, hoe beter. Conclusie… open zou de consument niet moeten “verplichten” om met dit systeem te werken.
      zoniet… hoop ik dat jullie meer geluk hebben.

      In reactie op: intellilink welke telefoon #18282279
      IKR
        Lid sinds:
        2 September 2015

        Ik ben sinds mei ook eigenaar van een Opel Corsa. Maar ben hoegenaamd niet tevreden over BringGo. Het systeem heeft een paar weken goed gewerkt en dan begonnen de problemen. Heen en weer gemail met de engelstalige support, nieuwe downloads en heel veel frustraties verder werkt mijn traffic information nog steeds niet. Telkens ik mijn internet wil opzetten blokkeert het systeem en wordt de app onderbroken door mijn mobiele apparaat. Van BringGo zelf krijg ik geen duidelijk antwoord want volgens hen werkt de Traffic info wel in België. Na een officiële klacht ingediend te hebben bij Opel wordt ik daar ook al van het kastje naar de muur gestuurd. Wie heeft dit probleem ook? Ik vind trouwens dat Opel hiervoor zijn verantwoordelijkheid moet nemen want bij de aankoop van een Corsa heb je geen keuze en moet je dit systeem gebruiken. Of kiezen voor een andere wagen. En ik begin zo stilletjes aan te denken dat ik beter voor de 2de optie gekozen had. Dus wie mij kan helpen graag :)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)