Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Willem wat wil je er voor hebben me olie pijl zakt dus zal dat de oorzaak wezen en hoe kan ik je berijken
Hoi ga er toch binnenkort maar aan beginnen dus wim v6 als je dit leest wil jij kijken of je er een heb leggen voor de zekerheid is gokken of de mijn kapot is komt zelf uit krimpen dus is niet ver naar jou
Weet iemand of de warmte wisselaar ook imitatie te krijgen is of heb iemand er nog 1 liggen of een artikel nr
Kan je hem door lussen of kan die niet gemist worden hij is aardig aan de prijs
Bedankt voor de info is het dan een pakkingsets voor de wisselaar of vervangen
Ja die zitten er in maar op de sloop gekeken leek er op dat de andere weerstand vlakbij de airco zat is een grijze stekker met rood geel draden maar nu slaat me moter ventilator niet aan bij de temperatuur van de moter alleen als me airco aan staat draai ze all 2 heb wel een extra massa aan gemaakt om dat hij af sloeg bij warm
Me koelvin slaat alleen als me airco draai koud draai me airco vin altijd das normaal wou hem testen zonder airco aan loopt temperatuur op zet ik me airco aan gaat alle 2 de vinnen draaien weet niet in welke beunhaas garage is gedaan ooit de koppakking maar volgens mij is het niet allemaal goed aangesloten iemand nog idee wat het kan wezen of naar moet zoeken
Hoeveel van die weerstand zitten er op zit 1 bij me airco vin en 1 bij me koelvin maar heb 1 stekker vlakbij me aircopomp met de draad kleur allebij rood geel zo die daar op moeten
Dankje wel moest het via me telefoon doen maar iemand een idee waar die hoort te zitten lag onder me reserverwiel zal wel van de vorige eigenaar zijn heb wel stekkers over voor
Http:/i59.linypi.com/2vtp72t.jpg
Krijg geen foto’s toegevoegd
Welke kabel of sensor moet ik hebben dat de grote ventilator blijft draaien met contact aan
Na kabel boom door gemeten sensor alles goed nu maar weer stap voor stap opbouwen vandaag
Dus dat kleine houder wim en die andere van het zwarte blok op de leiding van de rem bekrachtiging
Dus dat kleine houder wim en die andere van het zwarte blok op de leiding van de rem bekrachtiging
Wie weet waar de vacuüm slang moet van de terug slag klep koelwater die tegen het schutbord zit
@Vannos wrote:
is mogelijk al eens de stekker er af gelaten en dan kijken of ie af slaat ?
Hij slaat wel aan alleen als die warm wordt slaat die uit en krijg ik de fout codes
Iemand een idee of de temperatuur sensor ermee te maken heb in de zelfde kabel boom van de injector, s is een temperatuur sensor met 2 draden bosch 050 767?????
Bedoel je injector wim die 6 stekker, s of heel de kabel boom volgen en weet iemand waar de vacuüm slang op moet van de terug slag klep van de koelwater
Bedoel je injector wim die 6 stekker, s of heel de kabel boom volgen en weet iemand waar de vacuüm slang op moet van de terug slag klep van de koelwater
Moet je die later weer op nieuwe invoeren als hij koud is start die gewoon en geeft geen fout codes aan alleen als hij warm is slaat die af en krijg je de codes dus is het verstandig om de ecu teressetten?????
X25xe bedoel je dat
Kan je ecu ook resetten met de op com???
Ps is alleen als die warm wordt
Ja hij geeft alle p0206 aan tot p0201 aan alleen die geven low aan en 6 open
-
AuteurBerichten