Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey ik geef het topic nog een schop omhoog
nog meer mensen een pu set nodig..?ok, nou ben ik opzoek gegaan naar 1,8s motor steunen voor mijn c20xe heeft iemand die toevallig nog te koop? :D
en heb ik nou ook een vooras nodig van een 1600 of kan dat origineel blijven?
en moet je echt de carterpan van een 1,8s onder de c20xe zetten?
alvast bedankt,ok dus zo’n 3.67 achteras past gewoon op mijn kadett?
en weet iemand wat voor cardan as ik kan gebruiken daarvoor?
alvast bedanktok dankje wel heb je mischien zo een idee waar ik deze difs zou kunnen vinden.
ik ga denk ik op zoek naar een 3.67 want de top is niet zo belangrijk
thanks[rquote=1837706&tid=140166&author=Mad Max]om je eerste vraag te beantwoorden:
versnellingsbakken: getrag 240 die aan de OHC motor gezeten heeft, of een r25 uit een omega ohc. beide soortgelijke bakken, ik dacht alleen dat de koppeling in een r25 hydraulisch was en de getrag mechanisch, maar dat weet ik niet zeker.
aandrijflijn: ik zou beginnen met een dikke achteras (1600 of meer) want als je er nu een OHV’tje in hebt liggen kom je de straat niet uit voordat je achteras het begeeft.tweede vraag: ja, dat kan. in principe zijn de c20xe en let hetzelfde. uiteraard verschillende zuigers etc.
en een tip: het is vaker gedaan, die ombouw, dus gebruik de zoekfunctie en gij zult vinden..
Max[/rquote]
ok thanks ik wist al wel dat de compressie verhouding van een xe 12.5:1 is en de let 8.5:1 is enzo maar ik zal zkr even je tip gebruiken.
en ga op zoek naar bakken maar die 1600 as ik zal ook een ander diferentieel moeten want die houd het ook niet. heb je een aanrader wat ook onder de kadett past?
-
AuteurBerichten