Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Potje nog es goed nakijken of vervangen .
Mijn inziens heb ik gen vacuüm lek bij de hoofdremcilinder of leidingen .
Als ie koud is loopt hij nu 2000 toeren en valt niet uit .
Als ie warm is loopt ie ongeveer 1400 toeren nu en dan uit het niets poef uit .
Geef ik dan iets gas zodat ie langzaam an in toeren zakt net zo .Ow ja …..mijn cilinder kop kreeg maar voor ge helft olie .andere kop erop gezet .
Morgen de boel aansluiten en afstellen dan zien of het goed gaat.In de kop zitten twee dopjes waarmee de olie kanalen zij afgedopt die zijn toch nog wel te krijgen .ik wil nl wel weten waarom en hoe hij verstopt kon zitten .
Gevonden tot zover .
Nou schiet me wat te binnen ik heb een distributie huis zonder voorste bout gaten …en een kop met bout gaten is dit misschien het probleem.?
probleem is opgelost .bedankt voor jullie reacties
@mantadevil wrote:
Gistermiddag op de tussendoor weg van Zwolle naar Hasselt een blauwe mancona met 2 antennes op de achterkant
Jep is die van ons
Nu het volgende ….we hebben calibra remklauwen. …maar de schijven zijn na mijn inziens te klein (Door vorige eigenaar gemonteerd ) deze zijn 240 mm .
Nu moet er dus 26.50 op welke passen hiervoor?Ben dr al uit 123 moet et wezen .
Oké maar tussen w 124 en w123 zit nogal verschil ….
nog even een vraagje
nu er een 3.0 24v in ligt is ie van voren erg maar dan echt erg laag .
nu de vraag hoe lang zijn org veren [denk dat ie ooit al verlaagt is ]
en door welke is dit op de goede hoogte te brengen ?bedankt wederom
Zo remmen komen niet meer onderin ….oorzaak de rembekrachtiger was lek ik heb hem gereviseerd en nu blijft het pedaal netjes tot halverwege. Nu heb ik net even gereden en het valt me tegen Hoe hard hij remt .Dus er komt wel een zwaardere rembekrachtiger en hrc op .eerst maar keuren en intussen opzoek naar zwaarder spul …Dus mocht iemand nog wat hebben liggen graag .
Trouwens de achter remmen werkte wel maar kon ze niet goed afstellen maar heb alles weer netjes gangbaar gemaakt dus het werkt weer naar zoals het moet .Bedankt voor het meedenken allemaal
We hebben afgelopen week de remmen laten ontluchten voor de zekerheid. Ze hebben alles tot in Den treure ontlucht maar er zat geen lucht in totaal niets .
Alle koppelingen na gekeken en geen 1 lek (of het nou met een bolle of holle aansluiting is ) gister avond de achter remmen gedemonteerd omdat we erachter kwamen dat deze niet meer te verstellen was .hopen dat het hier in zit .anders gaat de hele zooi dr af en net als freestyler verzwaren de boel .
@mantadevil wrote:
Gaat dit om die blauwe mancona ???
Had deze gisteren achter me zitten tussen Zwolle en Hasselt ,reed zelf in een witte a corsaJa gaat om de blauwe manta
We gaan als het weer het toelaat de boel een extra nakijken .Had gelezen dat er meer rijden met de org hrc dus moet het kunnen .we hebben druk genoeg als de motor uit is .we gaan opzoek .wordt vervolgd
We zijn dr uit inderdaad is de hrc te klein …..maar er zitten calibra 4×4 schijven en klauwen op ..welke hrc en bekrachtiger moeten we nu hebben hiervoor.?
Ja kan misschien te snel en het pedaal te ver ingetrapt.
das mooi kl….. is een nieuwe ,morgen dan maar weer een nieuwe halen .
Niemand ?
Achter rem geprobeerd bij te stellen hielp wel iets maar niet genoeg helaas
ja klopt zal het morgen eens proberen of dit helpt
via de hoedenplank dan?
onlangs heb ik hetzelfde gehad nadat ik dacht een nette gereviseerde onderblok gekocht te hebben ,motor liep van begin af aan al niet mooi dus ga je wat proberen,
100x kleppen gesteld ,elec ontsteking geplaatst ,cabr gereviseerd enz enz dood ziek werd ik d’r van.
dus kop eraf gehaald bleek een nok van me nokkenas weg gesleten te zijn :swear :swear :swear :swear heb nog geen 500 km gereden na revisie van de manta :cry :cry nu ligt het hele blok uit elkaar alles wordt geslepen,geboord enz enz kost wel wat maar ben nu [hoop ik] in 1 keer klaar .
mail je nr maar es kom uit hasselt dus dicht bij..suc6
ik heb er nog wel een liggen maar daar moet je wel nieuwe pakkingen e.d in doen
ja daar zit je vlotterkamer dus je zult hem moeten vervangen voor een andere ,
repareren lijkt mij niet echt veilig. -
AuteurBerichten