Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je slim bent draai je een balk van de ophanging los. op die manier kun je de dynamo er precies tussen door wrikken. is wel krap maar heb dit zelf al 2 keer gedaan. idd, isuzu dynamo’s zijn bagger maar kosten ook geen drol. vergeet niet om de bouten van de ophanging weer goed vast te zetten. desnoods met wat locktite.
werkt idd. effe langer wachten en klaar is het. temp densor. welke is dit. kan die evntueel eens vervangen om te zien of dit het is. relais zit naast bijrijders stoel die heb ik nog wel.
ok. nou ik probeer dit wel effe. motor loopt verder prima dus. ga de bekabeling wel even nakijken en laat de auto wel wat langer gloeien. bedankt.
wil nog effe laten weten hoe het is afgelopen, nieuwe dynamo er onder gezet, en klaar is kees. doet het weer prima. bedankt wederom voor de support.:wors
we wachten het af. heb net nog effe volts gemeten, staat nu op 12.16 volt. is dit normaal, tot hoever mag hij zakken als de auto uit is. kan de accu uit zen eigen leeglopen????
:hmmzheb nu een lader er opnieuw opgezet, kon toen de motor 1 keer starten, toen was de accu weer leeg. de dynamo kan dus de accu leeg trekken???? heb al een nieuwe dynamo besteld, je zegt eigenlijk dat het dan weer klaar zou moeten zijn.
ja maar de accu is van vrijdag. nieuw erin gekomen, er begonnen net relais te klikken alles begon te flikeren, lampjes begonnen te branden, gewoon eng. na 5 min hield dit op en zijn we toch naar huis gereden en toen was de accu weg
willem, heb nu een groot probleem, accu is opnieuw stuk. we zaten in de auto toen van alles uitviel zoals de radio en er begon een airbck lampje te branden. prompt konden we niet meer starten. acculader erop gezet, werkt niet. lijkt op kortsluiting. waar komt dit weg, ben wanhopig.
en hoe zit het met de koolborstels van de dynamo, waar zou ik die eventueel kunnen krujgen, en waar zitten die op de dynamo heb trouwens nog effe een test gedaan op de dynamo zelf. b+ en dynamo huis. met gas gefen loopt hij op naar 12.20 volt.
sorry maar kan de stekker niet vinden, heb je heel misschien een afbeelding, waar zit de stekker aan, dan kan ik hem misschien terugleiden naar iets. we hebben trouwens 150 km gereden en de accu is verder niet leeg ofzo, dit is best heel gek vind ik,
heb inmiddels de relais bij de pasagier kant allebei verwisseld, had nog een setje liggen van een oude motor, heb een massakabel naar de motor gehad, heb de stekkers op de dynamo los gehad, en met contactspray ingespoten, helpt allemaal niks. als de motor uit is loopt de spanning weer naar 12 volt. dit wordt ook niet minder. sorry trouwens dat ik niet gemeld had wat voor motor het was. effe vergeten. welke ronde stekker bedoel je willem, die op de dynamo bedoel je zeker. deze dynamo’s zijn idd niet heel goed, maar ook niet heel duur. zal wel vervangen worden.
kan het ook in de laadstroomrelais zitten, net wat over gelezen op internet. men vriendin hoorde wat klikken als het acculampje begon te branden, deze brand soms onder het rijden
-
AuteurBerichten