Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
echt niet is van de motor ruimte verlichting :jerry
@jethro wrote:
De cilinderkop kan blijven zitten, die twee bouten voorzijde moeten wel los.
En de carterpan moet los.
Het is simpel ff goed bekijken, en nadenken en het gaat van zelf.gaat hij dan geen olie lekken lanks de koppakking
gr stefan
oke bedankt
lekker dan gaan we weeer
inmiddels voorzien maar toch bedankt
@Arjen wrote:
Je hebt ook een doorvoer nodig voor de koppelingskabel. Die moet je uit een handbak auto slijpen.
ik wil toch een originele bevestiging
dus GEZOCHT het ronde pijpje met een stukje plaatwerk er aan vast
wat ik in mijn auto kan lassen
Uploaded with ImageShack.us
@Kermitkiller wrote:
als je je schakelpook demonteerd komt er een gat in je tunnel daar hoort dan weer een plaat overheen met een rond gat waar je je pook rubber dan weer op moet zetten
oja woon in friesland daar is het zo mooi :jerry :jerry
Uploaded with ImageShack.us
@Arjen wrote:
Je hebt ook een doorvoer nodig voor de koppelingskabel. Die moet je uit een handbak auto slijpen.
die maak ik zelf wel
maar weet nog niet wat er met de console plaat bedoeld wordt
heb je daar misschien een foto van ofzo
@Kermitkiller wrote:
heb volgens mij nog wel een vliegwiel en je hebt ook nog een ijzeren consoleplaat nodig met afsluitrubbers voor op de tunnel
het klopt dat je alleen in de P en N de auto kunt starten maar als je alles demonteerd zit daar aan de schakel pook een electrisch gedeelte die je ook demonteerd dan kun je ook weer gewoon starten
ook je olie leidingen van de radiateur komen te vervallen
waar kom je vandaan dan misschien is het wel wat
en wat bedoel je met een ijzeren consoleplaat dat kan ik even niet thuis brengen
gr heineken
hee mijn kadett in weer terecht als ik had geweten dat die tering lijer hem na 2 maanden weer zou verkopen had ik hem nooit verkocht veel plezier er mee
denk het niet kenteken gewicht 932 kilo geen 960 of 962 kilo
ja om die gaat het heb ook mijn twijfels dus daarom vraag ik het hier
helaas verhindert inverband met vakantie :cry :cry
korter al van een c kadett
ik zoek ook een setje :hmmz
12 juni 2012 om 16:22 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956210@RISL wrote:
Inderdaad, die wagen van Heineken zat behoorlijk vol, vooral dat lange karton paste maar net ;)
Kurtmanta, was die rode Manta GSi ook van jou?
dat karton was de verpakking van de party tent kregen hem er niet meer terug in en die doos mochten we niet achter laten maar zijn op de eerste de beste parkeerplaats gestopt en hebben hem daar in een prullenbak gepropt
haha12 juni 2012 om 16:19 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956209@kurtmanta wrote:
@risl die uitbouw van men matt zwarte is idd een irmscher uitbouw die ingewerkt is
@heineken, vind het nog altijd knap dat jullie heel jullie spul in die 2 wagens kregen
we zaten echt allemaal zo te kijken van nooit :) :Dmen foto’s komen er een van dees nog wel op
haha wij zeeuwen zijn zuinig als het in 2 auto’s past waarom dan niet haha vrouw stond op de parkeerplaats met een lege astra station haha :thumb
11 juni 2012 om 19:46 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956202@RISL wrote:
Bij deze wat foto’s: http://ri-sl.blogspot.nl/2012/06/opel-meeting-10-06.html
Kan iemand me nog iets vertellen over de Manta A die op de parkeerplaats van Stuivezand stond? Waar komt bijvoorbeeld die brede uitbouw vandaan? En dezelfde vraag heb ik eigenlijk over de Belgische, matzwarte Manta B. Is dat een Irmscher uitbouw?
die manta is van een maatvan me is een zelfgemaakte uitbouw mallen zijn nog aanwezig
gr heineken
11 juni 2012 om 19:44 In reactie op: Bedankt voor tien jaar Opelmeetng @ Stuivezand Zundert!! #18035104ctn bedankt voor al die jaren mooie meetings
6 juni 2012 om 16:33 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956193nog een paar dagen :D maar om hoe laat is het terrein open
gr heineken
27 april 2012 om 19:36 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956187heb er weer super veel zin in
ja dat bedoel ik :thumbup wim
@Sjonny-astra wrote:
ik heb ook een astra H met Z16XEP motor.
die van mij had ook een tik in de motor, ik heb eerst kleppen gesteld maar dat hielp niks.
toen het inlaatspruitstuk gedemonteerd en de wervelkleppen kon ik bijna een cm heen en weer bewegen.
ik heb toen dat deel van het spruitstuk vervangen voor een revisie onderdeel. kosten waren van het onderdeel was € 500,-
maar is het mischien een optie om de 4 draai punten te smeren om de levensduur van het nieuwe onderdeel te verlengen ?kleppen stellen kan je alleen bij een cih of een ohv motor niet bij een Z16XE
12 februari 2012 om 21:12 In reactie op: 10de Internationale Opelmeeting CTN, 8 t/m 10 juni 2012 #17956180mooie flyer hoor
is wel fijn als we weten waar je vandaan komt :D
-
AuteurBerichten