hcmaikel

Aangemaakte reacties

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060861
    hcmaikel
      Lid sinds:
      25 February 2009

      dan komen er zeker veel foto’s!!

      In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060859
      hcmaikel
        Lid sinds:
        25 February 2009

        ziet er goed uit :D

        In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060856
        hcmaikel
          Lid sinds:
          25 February 2009

          en wat is de formule dat je het aantal kubieke meter lucht die de motor aanzuigt kan berekenen en dat van de compressor?

          In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060852
          hcmaikel
            Lid sinds:
            25 February 2009

            Ik heb eigenlijk geen idee of hij al gechipt is ik heb t namelijk niet zelf gedaan, mischien bij de vorige eigenaar?
            t lijkt mij niet verstandig op met een compressor elke keer tot 7750 te gaan , deze berekening lijkt mij perfect.
            Bedankt alvast :D ga vanavond even kijken hoe ik hem ga plaatsen en bedenken hoe ik de steun moet maken.

            Heeft er iemand nog een idee of er een hitteschild is wat redelijk past over mijn uitlaatspruitstuk?

            Maikel

            In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060850
            hcmaikel
              Lid sinds:
              25 February 2009

              dit project gaat zeker door hoor!
              Mijn motor gaat pas bij 7750 in de begrenzer :wub
              Maargoed is dit de poelie van de krukas op van de charger?

              @ Niels;

              De airco en dynamo zijn 5 pk dus kan ik hier geen 6pk omheen leggen..
              of wou je een extra krukas poelie maken voor alleen de charger?lijkt mij een beetje onnodig eigenlijk toch?
              5pk moet goed gaan lijkt mij.

              In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060841
              hcmaikel
                Lid sinds:
                25 February 2009

                nee 5 pk :shock:

                In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060845
                hcmaikel
                  Lid sinds:
                  25 February 2009

                  De poelie die nu op mn krukas zit is 162mm, de poelie die op mn charger zit is momenteel 71,3mm! wat de maten van de airco en dynamo zijn durf ik niet te zeggen, maar dit is toch niet van belang lijkt mij? hij word aangedreven door de krukas en die bepaald het ”toerental” toch?

                  In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060836
                  hcmaikel
                    Lid sinds:
                    25 February 2009

                    goed dat t vermeld word van t keuren enzo! Sorry mischien ben ik eigenwijs, maar ik ga hem niet laten keuren dat geloof ik allemaal wel. word ik gepakt, ja dan is het jammer! Ik ben immers gewaarschuwd daarvoor.

                    T gaat mij vooral even om de berekening maken hiervoor.. en mischien nog wat meerdere vraagjes en meningen in de loop van het project!

                    In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060819
                    hcmaikel
                      Lid sinds:
                      25 February 2009

                      ik had inderdaad haasje17 al een pm gestuurd! en ook ben ik in contact met chargertech, ik dacht dat er mischien nog meer mensen waren die zoiets gedaan hebben en mij mischien wat advies konden geven.

                      In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060814
                      hcmaikel
                        Lid sinds:
                        25 February 2009

                        daar is het jammer genoeg al te laat voor, de compressor is nu al in huis :oops:

                        In reactie op: astra g opc vs eaton m45 compressor #18060812
                        hcmaikel
                          Lid sinds:
                          25 February 2009

                          hmm dit klinkt niet zo motiverent om verder te gaan..
                          t ligt er natuurlijk aan op welke druk je ga rijden, mij is door meerdere mensen verteld dat als je op 0,4bar ga rijden t veilig is en alles heel blijft. ik zal dan zo rond de 200 pk uit komen ( afwachten wat daar van waar is en hoeveel t uiteindelijk word ) verder weet ik wel dat de staat van mijn motor goed is, ondanks hij wel wat meer heeft gelopen! wat is er bij jou stuk gegaan?

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)