Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
oke thxx voor de reacties na ik heb de slijpschijf en alu lasapperaat gepak en een spruitstuk gemaak van een van 2mm grotere inlaat van een trac spruitstuk en die voor vermaak dat het een normale grote inlaat boven op heeft enhet adapterstuk oom mooi ovaal gemaak zoals normaal dus voor een paar euries een 2mm groter spruitstuk alleen een avondje werk en heeeel veel slijp werk vanbinnen om alles glad te krijgen …….
hey thx voor de foto maar ik heb een heel ander blok erin liggen ik zal proberen om er een foto van te maken en het te plaatsen
nauw heb gekeken maar als ie aan de zijkant van het blok moet zitten daar zit niks ??
hey hallo heeft een z18xe ook een egr klep erop zitten of is het een kompleet andere motor?
hey hey ik weet wat het misschien kan zijn het is volgens mij de egr klep die moet vervangen worden dan is alles voorbij met slecht oppakken
en het gekke van het probleem is als ie het 1x heeftgehad die dag doet ie het de hele trip, en soms is het probleem er niet snap er soms niks van maar weet wel als het zo blijft doorgaan gaat de auto weg soms erger ik me er groen en geel op en dat wil ik niet . wat moet er aan de lmm te zien zijn dan ?? als ik vragen mag
vriendelijk groet maurice
ohw oke het is namelijk zo heb 2 verschillende assen 1 is wel 6 cm langer als de andere as en ze moeten in een f20 bak komen en is voor de race
uhmmm het is toch hoe groter het getal hoe langer de bak is??
uhmmm het is toch hoe groter het getal hoe langer de bak is??
uhmmm het is toch hoe groter het getal hoe langer de bak is??
hey hallo ik ben ook een trotse bezitter van een gtc en jep ook ik heb het probleem soms is het heel vervelend en ik heb werkelijk alles vervangen wat ze gezegt hadden bij de opel dealer bougies, bobines , injectors reinigen , filters enz enz en het zit er nog in computer laten nieuwe software erop niks helemaal niks veranderd in de beurs wel dat word steeds minder maar het probleem is er nog pfff weet geen raad meer gr maurice
hey hallo nauw troost je ik heb er ook last van heb hem nu 3 weken en dat probleem heb ik ook inhouden soms als je bij stoplicht wil weg trekken gewoon normaal ineens even inhouden heb bijna al spijt dat ik die mooie gtc heb gekocht als dit zo blijft doorgaan
hey julllie hebben het over het veertje ik had er een veertje op zitten tot die brak en tussen de krukas en de riem kwam toen was het feest over voor de motor helaas ik monteer hem nooit meer
jep de orginele zuigers zitten er nog in en het gaat als de brandweer
schrik niet mijn kop is gevlak tot 134 en daar gaat het nog goed mee. zonder pingelen!!!!!
ik zal mijn kop eens opmeten wat die hoogt doet
en heb je ook de aluminium L van opel of alleen plastic?
dan is ie veel gevlak en als je pech heb gaat ie pigelen en gaat er alles naar de knoppen heb ook zoon kop liggen maar dan met dikke in en uit kleppen en alles aan gedaan wat er aan te doen is voor hoog in de toeren.
ja zoon heb ik thuis ook zonder die klep maar dan met de diameter van 42 gemeten op het einde van de buis die op de kom komt maar er zijn er ook wat ik gelezen heb die zijn 44 cm groot maar met die klep??
nu moet ik er een hebben van 44 zonder die klep zijn die er?????oke ik heb thuis 2 soorten een met dikke buizen en een met de normale maar die dikke is met tracktion control en dat pas weer allemaal niet met een normaal gasklephuis
en kun je een kop van een dis motor ombouwen naar een rotor ontsteking of is dat niet mogelijk
31 december 2009 om 15:20 In reactie op: Uitlaatspruitstuk Kadett Vs Astra + Dis vraagje met foto #17579916lijkt het ook niet of die rechter niet kleinere gaten heeft als die langere uitlaat
oke thx voor het advies van jullie ik zal eens kijken wat we er mee kunnen doen ik jou jullie op de hoogte
jep die had veel pk’s maar het koppel was gewoon te laat en wil nu een nieuwe motor maken met minder pk’s en meer koppel die eerder moet komen dus bv van de 2500/ 3000 toeren tot een bereik van 6000 toeren en ik dacht een koppel van 240 nm moet wel te halen zijn al1 volgens mij weet niemand hoe je het beste nu een motor kunt maken met dat
dat klopt helemaal maat ze willen de regels aan passen en een motor plus de orginele bak erin dus de f20 en die gaan ze eruit trekken als het niet klopt daarom wil ik een motor hebben die veel koppel heeft van onderuit aleen mijn vraag was hoe kan ik het makelijkste dat doen zonder druk vulling!!!! opboren mag nog wel ??
-
AuteurBerichten