Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ok thanks,
we houden even kontact momenteel zit alles in de kinder kamer.
nog 16 weken en ik wordt papa.:DBedank alvast,
Ik weet dat er bij mij een kleine onder zit.
Ik heb een grote liggen maar deze is niet compleet.
Er zitten geen steek assen in en geen remmen op.
Ook geen staart stuk met tussen as en geen stabi en panhar.Welke delen kan ik van een kleine as gebruiken?
Gr,
Sander[rquote=1778218&tid=135097&author=hanzzz]
origineel gepost door Mich
Misschien ligt het wel aan mij,
maar waarom zou je het veranderen
als het nu ook gewoon goed werkt?Wel lezen he Mich, Ik wil de originele kachel terug plaatsen. :)
Of jij moet een geweldige oplossen hebben dat ik een kachel in mijn auto heb waarbij alle ventilatie kanalen werken en mijn dashboardkastje behouden blijft.[/rquote]Zo’n oplossing heb ik wel voor je…
Plaats een 12v reis phone/haar phone in de kachel.
Ik heb het al eens gedaan en werkt perfect ben je voor 14 euries klaar..
Mooi Project!!
Ik zit met een vraagje…
Wie wat waar is die lange koppelings kabel van?
De mijne komt met mijn spruitstuk in de knoop.Su6!
Je kan de klauwen wel gebruiken..
Pak da schijven van een Sierra cosworth (2WD!!)
Deze hebben de perfecte ofset.
Je moet zowiezo omboren en het naafgat uitdraaien.Je hoefd niet persee de calibra klauwen te pakken.
neem die van een b verctra (als het maar 5 gaats is)
Deze heb je al voor 50 euri.Op Ebay heb je de schijven al voor wijnig geboord en gegroefd. komen uit de UK en heb je incl verz kosten voor 95
Werkt prima!:P
Gr,
Sanderorigineel gepost door Ghanz
:thumbupJa maar het is mijn vrouw:P maar niet mijn manta:hmmz
kan er iemand helpen??
Deze kluns krijgd het niet voor elkaar:swear
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IRUFTXXK.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IHIPHEMG.jpgzo deze mag er ook wel zijn al zeg ik het zelf..:P
origineel gepost door kermitmanta a
Ook nog tegengekomen!!!
2 leuke bolides.
Vette wielkasten,brede sloefen!!Dit zij de wielkast verbreders van een ford eskrot mk1 rs2000 works.
Misstaat de manta niet toch…..
origineel gepost door Knoxville1
Even aan Pipo vragen.. Goed spul voor niet al teveel geld (v-maxx)Ook in combinatie met E veerpoten voor?
Je hebt bij een de cilindrische en conische maar of de doniche gelijk zijn aan die van een D?
Alvast bedankt
kijk dat is info waar ik wat aan heb.
Ik maakte me zorgen dat ze slecht waren.
Heb de D gister laten keuren.En?
In 1 keer door de keuring met een pluim van de keur meester.
O zij hij die auto is nieuw kan niks vinden.:PZat speling op mijn stuurnaaf maar die had snel verwisseld.
Iemand nog tips welke verlagings veren te gebruiken?
Wil graag op zo’n 60mm uitkomen.
Bedankt mannen!
kijk anders eens bij http://www.verlagingssets.nl
is niet duurEen maat van me heeft ze onderde manta met gele koni’s.
en is zeer tevreden.
Niks geen doorslaan en ligt goed op de weg.
;)zit zeker een verschil in.
Poorten kleppen en verbrandingskamers.:o
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
nou ik weet wel zeker dat de inlaat van een c20ne niet op een 18E pastdit zou dus betekenen dat de 18E inlaat er op moet en dat de sensoren die daar op zitten gewoon hun werk doen op de c20ne kabelboom/computer?
groetjes sebas
ik ben nog wat vergeten,
Kabelboom van je c20ne past gewoon.
Het kanzijn dat de potentiometer op de gas klep anders is.
Deze kun je gewoon overzetten.Er zijn namelijk op de ne 3 verschillende potentio’s gebouwd.
Over welke sensoren heb je het?
Er zit op de kop zelf niks.
Aan de andere kant.Ik heb even met een specialist gebeld die deze motoren bouwt voor de cross.
je hebt idd het spruitstuk nodig de flens is anders en de gaten zijn 5mm groter.
Daarnaast zit er een dubbele gaklep op die gezalelijk een groter oppervlak hebben als die van de c20ne.
Als je intresse hebt hoor ik het wel;)
Hiep hoiorigineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door gun metal grey
Zou je geen andere kop willen monteren?Ik heb nog iets moois zit je met alleen de kop wissel al op 130pk.
Het is een kop van een gte d kafett 1.8.
Deze zijn niet geknepen.
Je hebt grotere kleppen en poorten en een compressie van 12:1.je kan hem zo uitwisselen.
:P
de inlaat is daar anders van,
moet je ook de 18E inlaat hebben, toch?en passen daar wel alle c20ne sensoren op?
Nee Hoor is plug and play:D
Inlaat heb ik er eventueel wel bij icl slag enzo
gr
Zou je geen andere kop willen monteren?
Ik heb nog iets moois zit je met alleen de kop wissel al op 130pk.
Het is een kop van een gte d kafett 1.8.
Deze zijn niet geknepen.
Je hebt grotere kleppen en poorten en een compressie van 12:1.je kan hem zo uitwisselen.
:P
-
AuteurBerichten