Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik kom uit Oisterwijk, rij ook een GTC. Laat het maar weten
Astra H GTC 1.6 Cosmo 2005 Z16XEP
Ik heb vandaag tijdens het programmeren geluisterd met de AUX IN. Vind de geluidskwaliteit erg tegenvallen.
Hartelijk bedankt voor de moeite :wors ,maar ik ga op zoek naar een andere radio.Ja die hadden alle drie dezelfde instellingen en UHP, DAB heb ik niet.
Je mag mij ook toe voegen aan de kaart.
Ik heb een Op-Com omgeving Tilburg.Draait op een Macbook Pro via Parallels Desktop 9 – Windows 7. Voor de geïnteresseerden.
Ik heb overal gekeken maar er is niks veranderd.
Dit staat bij de MID Canbus config. program. van de EHU
En dit bij de program variant configuratie van de DIS
De Data list heb ik niet gevonden maar dat de toesten niet werken maakt mij niet uit. BC doet het gewoon via stuurwielbediening
Tanks!!!! Ik ga morgen(do) kijken en houd je op de hoogte
Geweldig
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Dat ziet er vet uit!
Hoe ziet je dashboard er nu uit? Is het te kermis achting geworden? De functies zijn wel goed maar het oog wil ook wat. Vind het originele dash er gelikt uit zien.Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Ik heb vanmiddag weer met de op com gekeken en heb wel wat “program variant configuration” functies gezien. Maar ik zou niet weten wat ik er aan moet passen.
Ook kwam ik nog een aantal foutcodes tegen. Weet iemand wat deze betekenen.
OP-COM – CAN Communicate Scherm> 2006|Astra-H|Infotainment-systeem|DIS (INFO DISPLAY TID BID GID CID)
Totaal aantal foutcodes: 1
U2201 – CAN-bus, geen communicatie met EHU (hoofdmodule entertainment)
(00) – Niet aanwezigOP-COM – CAN Communicate Scherm> 2006|Astra-H|Infotainment-systeem|EHU (hoofdmodule entertainment)
Totaal aantal foutcodes: 3
B1001 – Progr. elektron. stuurapparaat (ECU)
(00) – Niet aanwezigB1023 – Toets hangt vast
(08) – AanwezigU2102 – CAN-Bus (medium snelheid) maximale configuratielijst niet compleet
(00) – AanwezigVerzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Oke het word wat duidelijker.
Dus als ik een uitgeleerde/gedeactiveerde/afgemelde radio koop hoef ik hem alleen met mijn code in te leren/activeren/aanmelden.
Ik zal het topic niet kapen, maar heb vandaag ook een OPCOM binnen gekregen om ook mijn CD30 te vervangen.
Maar wat ik nu niet begrijp is hoe het met die codes geregeld is.
Is de security code van mijn auto alleen toepasselijk op de originele autoradio?
Dus als ik er een andere -bv. uit een schade auto- in ga zetten heb ik ook een andere code nodig (die bij DIE radio hoort)?
Of kan ik mijn eigenste code gebruiken?Voor dat ik andere apparatuur ga kopen wil ik wel weten hoe ik het werkend ga krijgen.
Ik heb ook een actief sub in de kofferbak geplaatst.
De geschakelde plus heb ik van het lampje van het dashboard vakje afgetapt.
En de audio vanachter de radio/cd speler.
Ik heb ook aan de achter speakers gedacht maar daarvoor moet je de achterbank en de gordelspanner-voor losmaken.
Het is dus makkelijker om een paar lange kabels te leggen. De kwaliteit van de kabels maakt niet zo het is hooguit 7,5m en als het een CD30MP3 is, is het signaal helemaal plat gecompressed.Succes in ieder geval.
Dagrijverlichting gemonteerd
De chromen raamlijsten gedipt.
Ben niet z’n chroom fanTapatalk on the Go!
@pixels66 wrote:
Hoi,
Ik heb ook het logo eraf gehaald.. Even met een flosdraadje voorzichtig los trekken. De sticker resten haal je met spiritus weg, dan glijdt het er zo af.
Dat ziet er ziek hoor man. Ga ik binnenkort ook doen!
[/quote]
Even een stukkie zelfklevend klitteband onder je mat plakken ( het “harde” deel met de haakjes)
Grote kans dat het matje dan aan de standaard bekleding kan blijven vastzitten :)[/quote]Thanks! Ga het vanmiddag proberen.
Tapatalk on the Go!
Ik heb net de auto gestofzuigd. En de matten van de achterbank lagen schots en scheef. Is er een manier om die ook vast te zetten?
Astra GTC cosmoTapatalk on the Go!
Net nog de auto gestofzuigd.
En gisteren een rondje gereden van 425km. Eerst naar Oberhausen en daarna door naar Keulen. Maar nu heb ik wel een mooie iPhone 5s
Tapatalk on the Go!
@BadBert wrote:
De H7R lamp is korter, zodat het brandpunt op dezelfde plek ligt als een normale hallogeen H7 lamp. Ook is bij de h7R lamp een deel van de lamp afgeschermd.
Hierdoor heb je:
– geen strooilicht
– hierdoor beter lichtbeeld, en meer zicht omdat het licht beter gebundeld is
– lampen passen altijd in reflector houders (de normale h7 xenon lamp is soms te lang)
– apk goedkeur ivm lichtbeeld
– geen tegenliggers verblinden ;)De R lampen zijn speciaal ontwikkeld om dus in reflector units te gebruiken. Voor projector units moet je gewone h7 lampen hebben.
hier 2 plaatjes:
EDIT: ik heb deze besteld:
http://www.ebay.nl/itm/H7R-Xenon-Conversion-Kit-Mini-Ballast-Bulb-And-Decoder-/330443337470″ onclick=”window.open(this.href);return false;De H7R+ is voor reflector units die het “kapje” er niet in hebben (wat een astra H wel heeft), waar de lamp als het ware (achter) zit met zijn puntje.
Van h7r had ik nog nooit gehoord toen ik xeonon in wou gaan bouwen en heb daarom de h7 besteld. Die lampen van eBay zullen ook welvoer zijn maar ik ben ook voor pilot gegaan vanwege de kwaliteit en garantie. Ze zitten er bij mij een maand of 5 in heb nooit iemand zien knipperen.
Off-topic: ik word nog vaak genoeg verblind en dan zijn het toch auto’s met projectorampen.
Dat zie ik ook wel eens. Maar na een minuutje staat het weer goed.
Zie ‘m wel eens verspringen.2 dezelfde Astra GTC’s. De rechtse is van mij. Links van een klant uit de winkel
Sent from my iPhone using Tapatalk – now Free
21 augustus 2013 om 21:32 In reactie op: Astra H: Makkelijke / Snelle / Goedkope mods [verzameltopic] #18164516@pixels66 wrote:
Heb ik ook, kwestie van even opnieuw richten..
Heb ze er weer even uitgehaald en opnieuw geinstalleerd. Wel iets beter maarja. Later op de snelweg even uit geprobeerd en door de wind komt het nu toch goed uit.
@skyline643 wrote:
@MPWPeter wrote:
2. Ledjes dimmen normaal gesproken niet, maar de binnenverlichting die ik gister heb geplaatst dimt net als de originele gloeilampjes. :wors
Dat klopt, heb ik ook gemerkt toen ik LED’s binnenin plaatste. Wel fijn zo. In mijn vorige wagen was dit niet het geval.
Meeste led’s kunnen wel wat dimmen, maar niet gelijkmatig. Zo gaan ze bv al uit als er nog maar +/- 4,5v doorloopt. Maar zijn ze met wat meer volt aan en fel.
Vanmiddag nieuwe achterlichten gemonteerd
Voor:
Na:
19 augustus 2013 om 13:28 In reactie op: Astra H: Makkelijke / Snelle / Goedkope mods [verzameltopic] #18164512Vanmiddag de Insignia sproeiers geïnstalleerd en het ziet er netjes uit.
Alleen weet ik niet of ze vergenoeg in de parafaan zitten. Ze spuiten namelijk een deel over de ruit heen. z’n 30 cm van het dak zit ook onder de vloeistof.
Ook spuit de bijrijderskant op het portier.Moet ik NOG meer moeite doen om ze er verder door te drukken of zit het goed zo.
EDIT: Net even een rondje reden en toen spoot de helft over de ruit. Binnenkort maar eens proberen ze beter te zetten.
10 augustus 2013 om 12:46 In reactie op: LT 7 caliber aangesloten op opel astra gtc met cd 70 navi #18154481@Kapiteinkoekert wrote:
alleen de vraag is nog waar ik de remote vandaan haal want er zit op de versterker een remote op en op de lt 6 ook 1! moet ik die met elkaar verbinden ?
Ja. De LT6 genereert een 12volt remote om de versterker/sub in de schakelen.
Hiervoor moet de LT6 wel gevoed worden van de accu.Hopelijk gaat het werken want ik heb een Audio System highlow converter gekocht die maar 9.5 volt genereerde. Die schakelde de sub dus niet.
Succes met installeren
Guido -
AuteurBerichten