Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
past het witte blokje (of is het grijs) in de originele stekker?
zelf denk ik dat de wit zwarte draad voor de led lichtjes is. aangezien er standaard geen dagrijverlichting in een corsa C zit :P zul je daar wel zelf iets op moeten zitten. waarschijnlijk met een DRL module ofzo.
en waar lopen de losse stekker rood/zwart eb rood/zwart/bruin heen? naar de achterkant van de stekker? (zo lijkt het tenminste kan het niet helemaal zien)
Corsa C koplampen komen met verschillende soorten hoogte regel motoren, afhankelijk van het merk koplamp geleverd. het zou dus kunnen dat de lampen die jij geleverd hebt gekregen een andere motor gebruiken.
en zou je misschien een foto kunnen posten van de stekker aansluiting van de koplamp. dan kan ik zien hoe deze er wel uitziet (origineel weet ik wel :P)
groetjes
WOW!!! :shock:
dat zal vast heel hard gaan :P
4 april 2011 om 15:27 In reactie op: BPR’S B..(C14NZ–>C20XE)(kerstcado met foto’s 29-12-13) #17847494[youtube:1nvdq6he]http://www.youtube.com/watch?v=MXOk7Z5rmuk[/youtube:1nvdq6he]
die youtube functie doet het niet helemaal volgens mij :P
3 april 2011 om 17:56 In reactie op: BPR’S B..(C14NZ–>C20XE)(kerstcado met foto’s 29-12-13) #17847489een gordelspanner zorgt er volgens mij juist voor dat je in je stoel blijft zitten. hij trekt em strak aan, dus geen rek of speling, waarna je de gordel los moet snijden en weg kunt gooien. je ziet ook regelmatig bij schade bakken dat de gordels strak staan.
[rquote=1880429&tid=143631&author=Opelkees]
dat er 1 mistlamp aan gaat als je een bocht maakt dat ziet er pas belachelijk uit:P:P:D[/rquote]
dat is afslagverlichting, opel heeft het ook alleen zit het dan in de koplamp
als iemand iets vervelends tegen je zegt: liever dat jij het zegt dan iemand bij zijn volle verstand
Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken, het maakt het wel een stuk makkelijker
als de computer op het werk weer eens langzaam is: zo traag als dikke stront in een trechter
ik heb vier verstralers voorop zitten
dus als iemand achter mij rijdt met mistlampen aan, van het gas wachten tot in haalt en hem dan even in het zonnetje zetten
weet ie ook eens hoe vervelend het is :P
gebruik de lampen voor de rest eigenlijk op onverlichte wegen waar je geen tegenliggers hebt (of weinig en dan even uitzetten voor de meneer aan de ander kant tenzij hij zijn mistlichten aan heeft natuurlijk)
over het algemeen is het bij autobandenmarkt.nl erg goedkoop, sommige banden wel uitgezondert dus eerst goed informeren en dan bestellen. als je je banden echt zo goedkoop mogelijk wilt
ik heb een vogel die alleen iets zegt als ie wil eten
en een hamster die beledigt is als je zijn kooi verschoont :hmmz
[rquote=1574526&tid=114946&author=M.M.M]
Zo niet, dan worden de NL rijders weer eens benadeeld. In Dld heeft een Cosmo 5 deurs ook autom. openen en sluiten van de 5e deur. In NL alleen de Tourer. [/rquote]de 4 deurs insignia heeft ook automatisch openende achterbak als dat is wat je bedoelt met de vijfde deur. voor een 5 deurs insignia heb ik het ook nog nooit gezien.
en wonen jullie allemaal ook in omgeving arnhem?
ok welk jaar zit je nu? tis voor mij niet aan te rijden en ov is 2 uur
wat een machtige wage :o
dat is omdat GM het zo voor schrijft. volgend jaar moeten ook de bougie kabels wss die moeten volgens mij om de 3 jaar bij zon autotje (als je de voorschriften naleeft) :P
brandstofreiniging wordt zwaar gepusht door leveranciers van buitenaf die sturen er een vertegenwoordiger op af want ja wat de dealer jou verkoopt, koopt de dealer weer van hen dus zijn verdienen er ook nog eens aan.
ernst is een x12xe in zijn kadett aan het bouwen (tenminste dat is ooit de bedoeling)
7 november 2010 om 15:19 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755175
doe mij maar een foto van de snelste opel ooiter is een update :P
Nieuwe sleutel kost ongeveer 100 euro bij de dealer dat is zowel de afstandsbediening als de sleutel,
je moet wel het sleutelnummer en de security code hebben.
en de sleutel moet ingeleerd worden.
ik gok dat het rauw lopen van de motor de verstuivers zijn
bij het rauw lopen van de motor zijn het heel vaak de verstuivers, prijzig geintje dat wel
origineel gepost door Arjen
Is dit de loods van Jan Zeilemaker??ja dat is het idd zijn loods
stond voor een vermogen aan oud opel spul daarbinnen,
eeuwig zonde dat dit is afgefikt
http://www.turbosport.co.uk/showthread.php?131775-11-000-rpm-220-bhp-Chevette-Project
geen opel maar het idee is soort van het zelfde
dit project is wel vrij extreem,
zolang er lucht op de voorruit blaast is het apk goed
ja denk ook iets interns
dat zouden dan inderdaad waarschijnlijk de vorken of de synchros zijn
-
AuteurBerichten