Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Er is inderdaad een imitatie opgekomen. Een bremi, weet niet of dat je iets zegt?
Die was wel vrij nieuw, dus je zou zeggen dat die wel even meekon. Hij heeft denk ik zon 5000km gedraaid zonder problemen, daarna gaf die geen ontsteking meer bij warme motor.
De oude (die er nu inligt), stottert vaak en houd vaak in met lage toeren. Het is de originele die er inzat, van GM.
Maar je had het over oude gebruikte, maar originele nieuwe van GM zijn toch niet meer te krijgen?Ik heb het opgelost. Het is inderdaad de zo goed als nieuwe bobine die ik er een tijdje geleden in heb gezet. Heb de oude stotterende bobine er weer ingezet, en op het al bekende stotteren na, doet die het weer perfect!
Na een loze zoektocht onder de auto en in de auto, en na wat internet research kwam ik erachter dat ik waarschijnlijk ook helemaal geen egr klep heb dus…
Andere met een vergelijkbaar probleem, kijk dus je bobine na! Ook al is het geen typisch bobine probleem op het eerste oog, en komt er geen melding binnen met het uitlezen….
@Wim v6
Het is een corsa b gsi 1.6 16v de 109pk versie. Dus dat stukje klopt niet. Wel dat het een oude is, namelijk bouwjaar 1994. Gok een van de eerste b gsi ooit gemaakt, hij kwam zelfs standaard zonder gsi bodykit, wel met gsi onderstel en bekleding…Ow en uitlezen met paperclip methode, gaf alleen constante code 12. Dus neem aan dat er niks opgeslagen is, na gisteren de accu los te hebben gehad (foutcode reset toch?).
He joop best oud ik weet het, maar heb je het artikel misschien nog?
Ik had hier wel interesse in31 januari 2015 om 11:40 In reactie op: Schade na aanrijding. Zelf rechttrekken of bij garage richte #18270926He Tedmechanic
Achter is gek genoeg alleen de bumper wat scheef, het sleepoog wat krom, de uitlaat uit 1 rubber en lakschade op de bumper.
Ik denk dat omdat ik zelf nog enigzins doorrolde daar de klap minder was.Letselservice, dat zou fijn zijn!
Zou je me een pm kunnen sturen met hoe ik dat het beste kan doen?27 januari 2015 om 21:38 In reactie op: Schade na aanrijding. Zelf rechttrekken of bij garage richte #18270922Dank je fearless!
Die balk is bij mij ook het meest krom, zeg maar degene waar het motorkapslot in zit en links/rechts de koplampen.
Waar heb je die toen los geslepen en hoe/waar heb je die toen vastgelast? Ik dacht zelf bij een donorauto/sloopauto net voorbij de puntlassen losslijpen en deze daarna op de punt lassen doorboren. Bij mijn kromme balk net vóór de puntlassen losslijpen, en de nieuwe via de geboorde gaten proplassen (zoals puntlassen maar dan de geboorde gaten vullen met lassen).
Is dat iets denk je? Ik las dat proplassen met apk wel word toegestaan? -
AuteurBerichten