Dus de opmaak van de meangreen was niks geweest beweren sommige hier. Jullie hebben 2 foto’s gezien en jullie zeggen dat dit nks was. Mag ik eraan toevoegen dat de kuip van de voorste draagarmen ook rot was, links vooraan heeft de meangreen ooit een ongeval gehad. Inplaats van dit deftig te herstellen met orginele stukken, neen dat kloppen we uit met een hamer. Door dit ongeval was heel linkerkant 1,5 naar achter geschoven, en ook aan het rotten. Schutbord tussen motor en interieur was helemaal rot, vloeren rot. Achterste kofferand rot. En als je dan moet kiezen om voor 800 euro nieuwe stukken te koppen en een massa werk op je nek halen. Of de wielranden uit te zagen en die op een deftige kast over te zetten, dan is mijn keuze snel gemaakt.
@Trabi: Heb een massa bewondering voor je werk maar voor dit project was je ook aan een andere kadett begonnen en die heb je ook weg gedaan omdat het te erg was.
Weet niet goed hoe foto’s te plaatsen want ik zou er nog veel kunnen laten zien.
Maar nu niet gaan treuren heb alle stukken van de meangreen nog en hij zal voort bestaan in een nieuwe kadett.