Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bedankt allemaal.
ik was al voor 80% zeker, maar nu ben ik voor 100% zeker.
wim nog altijd je encyclopedie niet volledig gevuld gekregen? :jerry
bedankt voor de reacties. ik heb de motor + bak gekocht voor 250 euro.
@Jefkere wrote:
Ik heb de originele Hella’s gekocht voor op mijn GTC, de starters en ballasten heb ik ook bijna binnen.
Voor op een Astra J zit dat waarschijnlijk nog allemaal een stuk moeilijker dan voor een H om zoiets te doen, aangezien die canbus systemen al maar verfijnder worden waarschijnlijk.
Voor goed te zijn zou ik ook de aut. hoogteregeling en sproeiers moeten installeren, maar dat zal er niet van komen denk ik.
Zoals jij ook wel weet Bjorn, is het in ons landje niet zo dat je xenons mag hebben zonder deze voorwaarden als je auto van voor 1/1/07′ is.:swear
Dat is dus een jaarlijkse werkje voor de keuring.
Ik heb nu een HID set in de originele koplampen, maar ik vind die lenskoplampen zo machtig mooi. :jerryzo is het meestal , maar denk dat ik ver de enige calibra in belgie heb met xenon op het keuringsbewijs zonder hoogteregeling en sproeiers :angel lucky me :jerry
veel plezier ermee
@Fearless wrote:
Dan zou ik gewoon eens de mediamarkt inlopen. Daar koop je al vanaf 70 euro een beetje een fatsoenlijke usb radio.
En het geluid wordt ook bepaald door de speakers. een radio kan nog zo goed klinken, maar heb je slechte speakers dan klinkt het nog voor geen meter.
Een goedkope radio is vaak alleen voorzien van 1 lineout voor de versterker. de duurdere hebben er vaak meer, en das mooier.
Ik kocht zelf 1.5 jaar terug een Sony alleskunner met 3 lineouts, dit omdat ik straks 2 versterkers ga aansturen (4kanaals en monoblok) Hiervoor heb ik 2e hands nog 100 euro gegeven.
Daar koop je in de winkel gewoon een simpel nieuw ding voor ;)had je beter een alpine kunnen kopen voor dat bedrag.
ik had de cda 9812rb en was stuk, heb vorige week dezelfde gevonden en gekocht voor 80€ in bijna nieuwstaat.
deze heeft 3 preouts van 4v en je kan alles regelen op gebied van geluid, alleen is het showgehalte niet zo hoog.neen dat is een ander lampje dat dan brandt
idd, er zijn 2 types ecu voor de c20ne
met 2 rijen zijn de wat oudere zoals in de kadett
met 3 rijen zit meestal in de nieuwere zoals calibraik heb geen problemen met mijn 18″ 7,5j et 42 met 225/40/18 is niet verlaagd
ja dat moet branden totdat je de motor start.
ik zie hier zoveel informatie die klopt voor in nl . spijtig genoeg is deze niet juist voor in belgie.
in belgie krijg je een 4 cilinder op kenteken niet door de keuring als er een 6 cilinder in ligt,
wat betreft de gasinstallatie : officieel mag er alleen een erkende installateur aan werken, en daarbij ook de nodige papieren erbij levert.spreek uit ervaring . rij namelijk ook op gas met een c20ne
5 mei 2011 om 07:55 In reactie op: iemand met grote kennis van autoradio – elektronica gezocht #17865386@louwe 16 klepper wrote:
neem eens conatct op met “”duurt””
hier op t forum
die kan hem wel voor je repareren
enkel niet voor niets
want hij leeft ervan :wink:maar hij heeft voor mij wel vaker dingen gerepareerd
niet duur en wel goed :wink: :wink:hoeft ook niet voor niets :wink:
maar de kosten bij de verdeler kwamen al op 100 € en dan was er nog niets gedaan, en dat vond ik nu wel een beetje veel .4 mei 2011 om 15:08 In reactie op: iemand met grote kennis van autoradio – elektronica gezocht #17865383weet al dat het niet aan de eindversterker zal liggen maar waarschijnlijk aan de voeding .
krijgt namelijk geen stroom door, terwijl allen bekabeling en zekeringen goed zijn .het is voor een alpine . bij de verdeler moeten ze hem opsturen , en kan hij niet gemaakt worden krijg je hem niet meer terug :-s
dan zal die waarschijnlijk in de ruimte onder je linker koplamp zitten
geplaatst op 20/12/2010
man zal zich vergist hebben van jaar :vertag
9.35 @ 400m / 248.16 km/h
6.1051 @ 200m / 186.53 km/h
reactietijd : 0.3450sook welkom.
om welke motor gaat het ?
MM-lampje aan zonder een opgeslagen code = 9/10 de lambda-sonde die verkeerde waarden doorgeeft.
resetten = +-15min massaklem van batterij afnemen, kan soms iets langer zijn.van welk jaar is dat record dan ?
ze zijn nu al bijna aan de 180 decibel .
@ bpr mooie dingen
beter 2 x 12inch zetten dan, 2 x 15inch heb je niet genoeg plaats voor een deftige kisthoe krijg je contact met hem ??
als ik hem telefoneer , wordt er niet opgenomen.
mail ik hem , krijg ik ook geen antwoord .al geprobeerd de + en – eens te wisselen ?
werken namelijk massa geschakeldcontacten wel goed aangesloten op de sensor ?
druk wordt aangsloten op het pennetje zonder plastic
origineel gepost door arjo v d beemt
even een update;)een hele tijd niets gedaan aan de corsa, getrouwt, vacantie.
de hydraulische koppeling zit erin net als het electronice gaspendaal.
remmen en koppeling nog ontluchten.dashboard erin en dan kan de corsa naar v-max.als de corsa rijd dan nog de voor wielen en achteras uitlijnen,en de rest van de binnen zijde afbouwen.apk erop even wat dingen proberen met rijden.
kan ik daarna naar de rdwdeze mod voor niets gedaan dan ?
gasklephuis z20let van electronice naar kabel bediening gemaakt
dit van wegen dat op het kms nu nog geen electronice gaspendaal kanmsn niets te zien
heb je al geprobeerd bij jou in de buurt ?
bv
Wilex Auto-Onderdelen
Steenweg op Turnhout 65
2360 Oud-Turnhout
014 45 37 34hier in de buurt waar ik al mijn onderdelen haal , spijtig is dat niet bij jou in de buurt
-> driehoek st-truiden – hasselt – tongeren <- -
AuteurBerichten