Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
15 april 2013 om 05:42 In reactie op: Voordelen/nadelen spaghetti spruitstuk en open luchtfilter?? #18122616
Nou, de pijpjes zijn verwijderd uit het filter.
Merk geen verschil in geluid en ook niet qua rijgedrag. :wtf
10 april 2013 om 18:22 In reactie op: Voordelen/nadelen spaghetti spruitstuk en open luchtfilter?? #18122615Hoop reacties…
Meer dan ik had verwacht :thumbHet gaat me niet om de pk’s, want dan had ik inderdaad voor een OPC gaan kijken.
Het gaat me puur om een sportiever geluid.Dat van die pijpies ga ik van het weekend eens proberen :thumb
2 april 2013 om 05:22 In reactie op: Voordelen/nadelen spaghetti spruitstuk en open luchtfilter?? #18122606Okee,
Als er (bijna) geen voordelen bij zitten dan laten we het maar zo.
Filmpje zal k eens opzoeken.Bedankt voor de reacties..!
Vlakbij m’n werk in Rotterdam op de Kleiweg.
Gezien in ommoord op een industrie terrein.
Okee bedankt voor de tip. :thumb
Dacht dat er veel meer voor nodig zou zijn.:D
12S :D
Het hoeft er ook niet deze zomer nog in te liggen. king:
Moet eerst de kadett uit de stalling halen, nalopen voor de apk etc.Een opc blok leek me wel leuk, omdat het nog weinig is gedaan en ze zullen denk ik op het moment minder afgetrapt zijn.
@076wokkel, mooie kadett maar heb de centjes niet anders had k nu onderweg geweest haha…
:thumb
Ben erachter wat het probleem is…
-De radiateur was lek, dus vervangen voor een nieuwe.
-Ontluchten werkte maar niet, want er bleef lucht inzitten.
-Temp. meter kwam af en toe op, maar bleef meestal links liggen.
-Toerenteller ging raar doen bij stationair draaien.
-Stotterend optrekken tot 40km/uur.Gisteravond na laten kijken en wat blijkt: Koppakking lek..!
Het koelvloeistof werd via de uitlaat afgevoerd, waardoor ik dus bij kon blijven vullen.
Dus nu heb ik een kadett met een lekke koppakking en een astra met een lekke koppakking :swearMaar er word deze dagen aan gewerkt en dan kan ik weer fijn rondkarren :D
Nogmaal allemaal bedankt voor de uitleg en tips, anders was ik misschien nu nog bezig ;)
Ziet er netjes uit en klinkt ook netjes :thumb
Heb van de week toch maar de radiateur vervangen voor een nieuwe.
De boel ontlucht op de manier die hier werd beschreven, maar het blok draait er niet beter op :(
Stationair schommelen de toeren tussen 700 en 1400 en optrekken tot 40 km/uur gaat schokkend.
Denk dat er nog steeds lucht in zit en ik krijg het er niet uit.
Als het meezit kan ik hem vanavond bij iemand ff door laten lezen.Bedankt voor de tips in ieder geval :thumb
Ik werd er ook behoorlijk enthousiast van toen ik m’n dettje startte :D
Eerst moet mijn astra G doorgelezen worden want die loopt niet zo heel lekker op het moment, maar daarna is zeker de kadett aan de beurt ;)Ja de agentjes zijn er niet zo dol op he :P
Watvoor astra?Die toeren zijn inderdaad alleen voor het starten,(en misschiem omdat ik het snerpen mooi vind king: ) daarna gelijk de choke open gezet.
@Lukko: Zit een universele DTM einddemper onder, verder is alles standaard aan de uitlaat.@Andreas.Berger wrote:
Mooi om te zien, onze oude d kadett doet het nog ;)
Ja hij doet het nog steeds.
Zoals ik al bij de koop zei: Ik doe hem niet meer weg ;)@robin… wrote:
ik kan die koppeling wel voor je doen als je wil……..
Had kopping neergezet zag ik, maar bedoelde koppakking :P
Toevallig had ik hetzelfde probleem, dankzij deze tips is het verholpen :thumb
Niemand die de pakking wil vervangen tegen een vergoeding uiteraard?! :(
Ik heb gisteren niet de radiator vervangen, maar wel de boel ontlucht.
Komende dagen maar even het waterpeil e.d in de gaten houden.Ik kon nergens een lek vinden eigelijk :???: De radiator is ietswat vochtig rechtsonder, maar echt minimaal.
Het water moest toch ergens heen? want ik moest hem wel telkens bijvullen…Ja dat zou ook nog kunnen maar heb toch liever een nieuwe pakking op het moment ;)
Nee gaat om mijn D kadett ;)
En wat betreft de punten die je opnoemt, daarom heb ik liever dat iemand die dat al s heeft gedaan dat voor mij kan doen.
In de garage zou ik een vermogen kwijt zijn.Mijn E kadett zit een GSI blok in uit een corsa A, maar staat helaas geschorst in een loods.
Ik heb gehoord dat je de bouten met dezelfde aantal slagen of graden er weer terug in moet draaien en dat soort gereedschap heb ik niet, dus vandaar… :(
bedankt voor de tips :thumb
Ik weet wat me te doen staat..!haha ja is idd wel makkelijk.
Capelle aan den ijssel staat de kadett
-
AuteurBerichten