Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zo heb ik hem gemaakt weet niet of het zo moet maar het werkt wel
foto 2
foto 3
ja, bij mij is het nu zo erg dat ik het met me nagel gewoon kan verwijderen.
maar jij zegt dus wet-sanden, hoeveel korrel?
of kan ik het ook droog doen, zo ja hoeveel korrel is het beste (wil geen grote schade zien mocht ik het er ooit afhalen)?
met de MID/TID sectie zit ik ook inderdaad mee, is een lastig om het mooi en goed te plakken.
vind het zo zonde als je die naven blijft zien nadat je het hebt getrimd.zelf denk ik er aan om het een beetje te vouwen om het erin te krijgen en dan met de wet-manier gebruiken, mocht het fout gaan.
daarna met de fóhn drogen en de rest vouwen.hopelijk werkt het, maar ga eerst maar eens schuren om die rubbere coating eraf te krijgen.
@grave digger02 wrote:
ik wil ook mijn middenconsole beplakken met carbon sticker.
maar er zit een soort van rubberachtige coating over het grootste onderdeel.kan ik hier gewoon over heen plakken of moet ik het verwijderen,
en als ik het moet verwijderen wat is de veiligste manier om dat te doen?om nog even op terug te komen, weet iemand dat???
dat zou idd handig wezen ben nu van die filmpjes op youtube aan het kijken, jmmr genoeg zijn ze allemaal duits of japans
ik weet dat deze topic goed veroudert is maar vind het zonde van de ruimte om een aparte topic te open hiervoor.
ik wil ook mijn middenconsole beplakken met carbon sticker.
maar er zit een soort van rubberachtige coating over het grootste onderdeel.kan ik hier gewoon over heen plakken of moet ik het verwijderen,
en als ik het moet verwijderen wat is de veiligste manier om dat te doen?@kwuyts wrote:
Zoals hierboven al verteld,
-Verwering krijg je meestal weg met polijsten.
– Steenslag niet.Als het vooral de wazigheid is dat je dwars zit zou ik voor een
lens restorer kit van turtle wax gaan voor +- 10 / 15 euro.Als het vooral de steenslag is, steenslagloze lampen overkopen van iemand.
daar sluit ik me bij aan
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
http://nl.kapaza.be/limburg/opel-astra-coupe-turbo-200-pk-aan-spotprijs-64036898.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
kan wel zien dat het een echte belg is aan zijn spelling te zien :jerry :jerry
oke, is maar goed dat ik dan maar eerst wat heb gevraagt voor ik het deed.
maar bedankt dat je hebt gekeken :thumb :thumb :thumb
oke nou dat zou mooi zijn als je dat zou willen doen :D , ben benieuwd naar je antwoord.
dit heefd mischien niks met dit topic te maken maar heefd wel de zelfde title die ik ook wou gebruiken.
ik heb zelf standaart chrome koplampen en toen zag ik deze link in de how to’s pagina van de vectra en wou ik deze ook bij mijn doen, ik heb trouwens een astra G uit ’98.
heefd iemand anders dit al eerder gedaan zoja kun je dan mischien wat foto’s voor mij neerzetten zodat ik weet hoe het eruit ziet, durf het niet aan want kan me het niet zo goed inbeelden
mijn vriendin heefd een renault kangoo diesel.
kan dit ook gebeuren met die auto of niet????
ben zelf meer een opel fan dan een renault liefhebberen het interieur van een astra g cabrio???
heb vandaag een mooie astra G coupe gezien met het kenteken 71-GJ-^^
was gespot op de A.C.verhoefweg in Nieuwegeinwas een zwart metalic kleur en had van die dobbelstenen aan zijn achteruitkijkspiegel hangen
@marzaz wrote:
bij fiat doen ze dit zo
zo te zien doet de accu het ook nog dus afdekken hoefd ook niet :D
heb net ff gekeken bij mijn astra G is ook een 3 deurs en zit inderdaad vast aan het zij-paneel
dit is het pinnetje:
maar na betere inspectie kan je volgens mij wel het paneel eruit te halen.
de gele ringen duiden aan waar een schroefje zit en de rode ring zit ook een schroefje zie foto 2
hoi mensen,
ben net nieuw hier en wou ff mijn astra G laten zien,
ben er erg trots op.hiervoor heb ik ook een astra F station gehad
jammer genoeg is deze overleden door het knappe van de distributie riem.
-
AuteurBerichten