Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@asconahobbyist wrote:
goed plan,de grens op 30 jaar zetten en minimaal 2 jaar tenaam staan,dan eventueel LPG en Diesel alleen de toeslag betalen.
Zou mij ook raken maar wel acceptabel naar mijn mening. Dan doet iedereen een beetje water bij de wijn.Waarom de LPG-er toeslag laten betalen terwijl de CO uitstoot van deze manier van rijden vele malen minder is dan een auto benzine?
Ik bedoel, ze willen oldtimer bezitters meer laten betalen in verband met milieu overwegingen (yeah right), dan moet je niet iemand belasten die op LPG rijdt en zodoende het milieu juist minder belast.Met een oldtimer ben je maar zelden klaar. En dat geldt ook voor GT, er valt telkens wel iets te verzinnen. Gelukkig is ook voor de GT een mooi forum die je daarin bijstaat…;)
Ok, dan heb ik er één gespot in de rubriek verkoop :sleeping
origineel gepost door nova….Dit staat in de verkeerde topic!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo? De link verwijst toch naar “Te koop aangeboden, Complete auto’s”?
Ah! Liefhebbers!
Ik heb er nog één te koop.Op Hét Opel GT Forum gaan daar topics over.
Deze bijvoorbeeld.Oh my god….moet niet gekker worden :wtf
origineel gepost door GranTurismo
Geen idee.
Maar ik ga in ieder geval aan mun klega’s vragen of ze het kunnen maken .Ah…topic terug gevonden.
Het is dus gelukt en heb die tools na kunnen laten maken.
Voor mensen die ook de mogelijkheid hebben ze te (laten) maken, hieronder de zelfgemaakte tools met maten.26 november 2009 om 15:06 In reactie op: Welke motorolie in een 1.9 en 1.9s blok van een Opel Gt??? #17488893origineel gepost door Paintballer
Blok lag ook is de Ascona als ik me niet vergis!!!Ja, je vergis je. Voor de GT werden de motoren welke ook in de Rekord gingen gebruikt. Ik gooi er 20W50 in.
Meer info vind je op Hét forum voor de klassieke Opel GTKijk of vraag het ook eens op Hét forum voor de klassieke Opel GT…:)
origineel gepost door gvy
Hey,Log eens in op dit forum :opelgtforum
En ga naar downloads.
Daar vindt je oa het volledige electrische schema van de GT.
Je moet dan wel even lid worden (gratis), maar als je een GT hebt , vind je er altijd waardevolle info.Geert
Kijk! Das nog eens reclame:thumbup
origineel gepost door boyanka
hier de mijne:)
Heb jij er ook één dan? Wist ik helemaal niet joh!
Ben je ook nog niet tegengekomen (ook niet op Hét Klassieke Opel GT Forum ;) )De kleur is in werkelijkheid wel iets anders hoor. Het was een zonnige dag en de GT stond in de schaduw en daar had de camera enigzins moeite mee. De kleur zit wel dicht bij Candy Red denk ik.
Gespot in Rhodos:
Heb nog even staan praten met de man, had de GT al 25 jaar, zou gebouwd zijn in ’68 (heb ik niet kunnen controleren) en had plannen om er een Targa van te maken.
De witte Station GT is uiteraard erg zeldzaam, is door de eigenaar zelf zo gebouwd en wat ik gehoord heb bestaat ie uit diverse andere Opel delen.
Ik heb naast een GT ook een Fastback uit ’68.
Meer foto’s vind je op http://www.mijnalbum.nl/Album=ONQZWUIW
Plus dat je zeker het risico niet loopt dat er een klep je cilinder in pleurt…
Ik denk dat dit ook een optie is voor mijn GT. Deze hebben nog al gauw last van Vaporlock. Tesamen met een hitteschild onder de carb kan dit misschien wel eens helpen.
origineel gepost door TonSR
wat zijn pics in het algemeen in zwart wit toch mooi compliment voor de pics die hier boven staan maar maak ze nu is echt in z/w inplaats ze met pc te bewerken veel digi cams hebben deze functie.
vgr tonsr.Een camera doet dat, net als een bewerkingsproggie, ook softwarematig. Er zit namelijk maar één CCD in, en die “ziet” alleen alle kleuren.
Kan natuurlijk niet achterblijven om ook de mijne ff showen…
Komende zomer weer eens nieuwe plaatjes schieten, er is intussen weer het één en ander aan veranderd.
Ik heb daar een filmpje geplaatst van een GT die misschien nog wel sneller is, Kyvin….:wtf
Was deze al voorbij gekomen? Of was ie zo snel dat niemand hem opgemerkt heeft?:P
Geen idee.
Maar ik ga in ieder geval aan mun klega’s vragen of ze het kunnen maken .Even iets tussendoor.
Ik vond in oude beschrijvingen de volgende plaatjes.
Misschien is dit te maken met behulp van een oude bougie ofzo.
Altijd makkelijk als je de klepsteelrubbers wil vervangen zonder de kop los te maken. -
AuteurBerichten