Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@jraaf wrote:
@gompie wrote:
Het enigste rare probleem dat ik heb gehad was dat het roetfilter/katalysator verstopt raakte was nergens bekend dat hij eronder zat en rare storingen veroorzaakte.
Deze hebben we leeg geslagen en teruggeplaatst en verder geen problemen ook niet bij apk.Gompie,
Heb je dat gedaan zonder het DPF uit de ECU te programmeren?
Groet jraaf.Ja dus.
Ik ben zeer tevreden over mijn 3.0 v6 cdti ik wou ook geen lichtere vectra omdat ik ze gewoonweg niet snel genoeg vond en er een hoop extra zaken op zat.
Ook had ik het gevoel dat deze auto veel anders op de weg lag dan een 1.9 of 2.2.Het enigste rare probleem dat ik heb gehad was dat het roetfilter/katalysator verstopt raakte was nergens bekend dat hij eronder zat en rare storingen veroorzaakte.
Deze hebben we leeg geslagen en teruggeplaatst en verder geen problemen ook niet bij apk.
Ik heb deze auto voor ritten in Duitsland voor mijn bedrijf in Nederland pak ik meestal een vivaro.De meeste 3.0 cdti hebben een roetfilter alleen is dat niet echt bekend.
Ik had zelf ook problemen met inhouden van mijn 3.0cdti en vond op buitenlands forum dat het roetfilter wel eens vol kon zitten.
Was al er lang aan zoeken van oplossing tot ik dit tegenkwam.
We hebben alles uit het roetfilter geslagen en nu geen problemen meer ook niet met apk keuring.
Die van mij heeft 245000 km nu gelopen en rijdt fantastisch.Kan er ook niks aan doen
Voor en achter bij mij.
Ik wil hem vervangen voor een exemplaar die tot 270 gaat.
Ik heb een 6 bak dus daar geen probleem
[rquote=1894587&tid=144790&author=jraaf]Hier ook een EDS klant die erg te spreken is. Van 150 naar 190 PK.
Marcel28 heeft een 3 liter Signum automaat naar de 240 pk en 500 koppel laten brengen bij eds:hmmzSafe driving Jurgen[/rquote]
Wat dit een 3.0 diesel ? (andere 3 liter zijn er niet denk ik)
Want ik zit ook te denken aan EDS en ik vind dit wel hele leuke cijfers.Knopjes van speaker gekocht en de voor stoelen geplaatst moest stroom naar de stoelen trekken.
Wel erg mooi geworden.Ja heb ik.
Had je ook nog een idee voor de elektrische stoelverstelling ik heb ergens gevonden dat ik met een tech 2 het moet activeren.Kan ze daar effe niet vinden iemand nog iets liggen ?
Ga vanavond kijken of ik de stroom erop kan krijgen.Dit klopt dit heb ik allemaal wel alleen heb ik ook alle kabels liggen voorbereid op de stoelverwarming e.d.
Er zitten een hoop extras in deze auto alleen geen leer en stoelverwarming.Wie kan mij de knopjes leveren voor het dashboard voor de stoelverwarming de VOD vroeg 160 euro voor 2 stuks :(
Iemand nog een idee voor de stoelen om er stroom op te krijgen de VOD zei dat dit via de computer zou moeten.
18 inch zijn een soort van imitatie of zo weet niet precies ze werden opel moon velgen genoemd.
Hier een oude foto van mijn auto.Zekeringen geplaatst maar nu heb ik nog geen stroom op de bijrijdersstoel om de stoel te verstellen iemand een idee.
Bestuurdersstoel heb ik nog effe laten zitten anders kan ik niet naar de zaak morgen.
Moet dat niet op de canbus geprogrammeerd worden?Effe wat topics gelezen en de aansluitingen zitten zowel onder de stoel en in de stekker van de auto zelf van de verwarming enz.
Onder de achterbank liggen ook kabeltjes.
Ik moet nog knopjes hebben voor dashbord.Ik heb ze opgeboort met 22mm gewoon de kopjes eraf.
Ik weet niet of ik een v-line heb hoe kan ik dat zien ?Deurpanelen geplaatst eerst 1 met hout motief.
Maar goed vond ik niet zo mooi.
Dus de strippen eraf geboord met een dikke boor.En daarna de zilvergrijzen van mijn eigen interieur en deze omgezet naar de lederen panelen.
Heb ze vastgezet korte dikke parkers dit ging heel eenvoudig en dit heel goed vast.
De volgende stap is de leren stoelen en achterbank te plaatsen.
Ze zijn electronisch verstelbaar en met verwarming dus moet zien waar ik tegenaan loop.Als het een beetje meezit zal ik volgende week mijn leer inbouwen.
De vrouw heeft nu een eigen auto die halen we volgende week een zafira.Ok begrijp nu hoe dit zit.
Krijg deze week een senator 3.0 24v van 1992 en begreep niet goed hoe dat met die voorbumper zat.Gisteren een m400 kit gekocht van mantaron uit Raalte.
Moet nog een m400 motorkap en 3 delige kofferbakspoiler hebben.
Via via een nieuwe originele startmotor gekocht.
Effe zien dat er een nieuwe apk op de blauwe komt.nee niet echt er is wel aan gelast maar lang niet overal maar dat was mij bij de verkoop wel verteld.
Ben effe aan sleutelen geweest en vind toch behoorlijk veel laswerk ook zat de kit niet goed gemonteerd maar dat wist ik. Ik ben nu bezig welke motor ik wil gaan plaatsen en welke kant ik met de projecten op ga.
Heb gevraagd of ze mij 1x per jaar willen factureren scheelt administratiekosten. Nog geen antwoordt op.
:vertagZe hebben beide nog wel wat werk nodig de startmoter heeft het van de blauwe begeven.
Maar goed ben ze aan het demonteren en besluit dan wat ik ga doen.
Liefst wil ik een 2.4 liter motor als iemand die nog heeft voor mij. -
AuteurBerichten