Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@duncs wrote:
Is dit hem toevallig http://www.conrad.nl/ce/nl/product/379180/Adapter-Opel-autoradio-naar-ISO” onclick=”window.open(this.href);return false;
Er is ook nog deze http://www.conrad.nl/ce/nl/product/375981/Radio-aansluitkabel-CITMEROPPERE/0307015&ref=list;jsessionid=963930F9A37DBAF51B08ACFF7F5F212D.ASTPCCP16″ onclick=”window.open(this.href);return false;Heel erg bedankt, ik denk dat dit wel eens de oplossing kan zijn. bedankt.
@duncs wrote:
Ik heb met mijn originele (renault laguna) radio een actieve subwoofer gehad en heb de speakerkabels verbonden met de originele speakerkabels dit werkte zeer goed en zag er gewoon origineel uit.
Je zou eens op google kunnen kijken of er zoiets bestaat als een verloop voor astra H naar pioneer.
Anders bij de betere tuningzaak in de buurt.Ok bedankt, zal morgen eens langsgaan in een tuningzaak.
@duncs wrote:
Wil je nu de originele of pioneer radio gaan gebruiken????
bij de pioneer is misschien een verloopstekker te koop en met de originele zul je misschien de speakerkabels moeten verbinden met het origineel.Ik wil de pioneer radio gaan gebruiken, maar weet niet wat te doen of waar dit te verkrijgen valt.
@devries_met_ck wrote:
Beste Belgische meneer
Er zullen hier zeer weinig mensen zijn die weten wat jij bedoeld met fiche,s.
Ook mijn vriendin die uit Belgie (Hoboken) stamt zegt het vrij weinig,Mijn vraag derhalve is of je het opnieuw kunt posten maar dan een stukje meer Nederlands.
Krijg je denk ik sneller antwoord mee op je vraag :thumb :thumbFijne avond gewenst
Groeten van Paul
Met fiche’s bedoel ik de iso stekker waar al de kabel inzitten, dit is tevens hoe u de autoradio aansluit.
Gewoon dat zwart dingsje waar alle kabels inzitten en die u dan connect met de autoradio.@Dizs wrote:
WOWWWWWWWWW! jouw astra lijkt verdomd veel op de mijne! :P
inderdaad ik zie bijna geen verschil :p
@McKaamos wrote:
Er is een verschil tussen passen en goed werken, he ;)
Als er een specifieke set is, heeft dat mijns inziens altijd de voorkeur. Heb je geen andere optie, sja, dan is het het overwegen waard.Wat betreft de prijs: 500 euro voor een 2 maanden oude set lijkt mij prima.
Ok bedankt ;) zal deze dan aanschaffen.
@dark-divx wrote:
schroefset van een h station past op een gtc ;)
Bedankt, maar zal toch niet beginnen prutsen.
@McKaamos wrote:
@opel-mark wrote:
lekker laten liggen, als je hem lager wilt hebben kun je beter voor een set verlaagde veren gaan, een schroefset is meer een stuiterset.
Mark
Das niet waar.
Of het een stuiterset is, is afhankelijk van de schokdempers die er in zitten.
Goedkope meuk gaat stuiteren, dure schroefsets veel minder.
Dat zit hem in de kwaliteit materialen en de gebruikte techniek. Goedkope dempers zijn gewoon een zuiger in een oliebad, duurdere dempers maken gebruik van allerlei speciale klepjes, gasvulling erbij, hogere kwaliteit olie, anti-cavitatie opties en legio andere verbeteringen.
Maargoed, ongeacht de demper: ze worden altijd harder naar mate ze lager gaan. Hoeveel harder is de vraag.
Je originele dempers houden er ook niet van om heel laag te gaan. Je doet er goed aan om op z’n minst een demper+veer set te kopen die op elkaar is afgestemd.Daarbij, Weitec is een prima merk. Dochter onderneming van KW schroefsets.
Grootste verschil is dat Weitec geen RVS gebruikt, waardoor het goedkoper is. Techniek is wel grotendeels gelijk, en die techniek is écht goed.Ik heb het nog even voor je nagezocht, maar de GTC heeft z’n eigen schroefset bij Weitec, dus die van een Station zou ik er niet onder monteren.
Of het past laat ik even in het midden, maar de afstelling van de set is op z’n minst anders (andere as-last voor/achter, waarop de set is afgestemd)Alle info erbij: http://www.nlpower.com/Producten/Productdetails/tabid/64/ProductID/34292/CategoryID/82/Schroefset-Weitec-Hicon-GT—Opel-Astra-H-GTC-Coupe%2c-incl-OPC-%28A-H%29/Default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb je de exacte informatie, inclusief de kant-tekeningen/opmerkingen die je meestal niet te lezen krijgt.Bedankt voor de informatie. Zal niet beginnen prutsen, zoals u zegt als de afstelling van de set al anders is.
Heb ondertussen al een andere kit op het oog die van onder een gtc komt.
Het is een Weitec Hicon GT Schroefset, 2 maanden oud met garantie en attesten.
Hij vroeg 500 euro? Ik vindt dit wel wat weinig, maar goed, zal het er waarschijnlijk wel op wagen..@TerryB wrote:
Volgens mij zijn alle koplampen van de H uitwisselbaar, zelfde als de Astra G, maar dit kan ik niet bevestigen. Bij de koplampen waar jij naar linkt zit geen standaard xenon. Ze zijn wel voorbereid, zodat je veilig met xenon kan rijden ipv je je mede weggebruikers verblind met xenon in je oem units. Xenon moet je er dus apart bij aanschaffen, deze heb je in meerdere kelvin waardes:
Met de dagrijverlichting kan ik je helaas niet helpen, rij zelf namelijk in een G rond. Wel zou je even contact op kunnen nemen met gm-tuningparts zelf, deze zullen je zeker wel verder kunnen helpen!
Ok bedankt, zal contact met hen opnemen.
@suurtje wrote:
Heb het laatst nog gedaan met een maatje van me op z’n vectra c is makkelijk zelf te doen en ziet er goed uit
Waar heeft u deze besteld en hoeveel liter?
@TerryB wrote:
Bij http://www.gm-tuningparts.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; hebben ze beide!
Is dat dan de set angel eyes koplampen (passen die op gtc?) van 235 euro?
(bestel.nr. FKA-H35-Z-LED) En hoe weet je hoe sterk de xenon is?En de led dagrijverlichting van 79 euro? (Art.NR: DRV-H35-2)
Passen deze ook op een astra gtc?Sorry voor de vele vragen, heb nogal een krap budget, wil geen miskoop doen..
@RISL wrote:
Dion87 even pm’en, die heeft zijn velgen ook met plastidip behandeld.
Dit zal ik direct eens doen, alvast bedankt.
Ik heb vandaag om mijn bbs’n geweest,
maar als verwacht passen deze er niet onder.
Weet er iemand een adres die velgen steekt,
liefst in west-vlaanderen, ik heb geen ervaring.Welke steekbouten en centreerringen moet ik aankopen?
De grootte van het naafgat is 72 dacht ik, en van mijn opel 65.
Voor de schuifbouten dacht ik aan m12 x 1,5 x 28mm. Klopt dit?Alvast bedankt.
@Jefkere wrote:
Ik zou mij eerder zorgen maken over de bandenmaat.
Is geen standaardmaat voor een Astra, gaat afwijking geven op de teller.
Ideale maat: 225 40 18.
Misschien die van je 18″ opel velgen laten overzetten…
@iquick: Hoe breder hoe slechter eh in de winter, die maat van jou zal dan wel héééél voorzichtig zijn met zijn 19″ velgen.bedankt voor de info, zal de banden laten overzetten en zal 16 inch velgen kopen voor in de winter
hierbij post ik alles wat ik weet over de velgen die ik zou kopen
BBS le mans replica
– 18 inch
– steek 5×112
– 8,5j breed
– ET 422 Kumho Banden
2 Fullway Banden
allebei 215/35/18gaat dit passen? en misschien domme vraag, maar kun je nog spoorverbreders gebruiken als je al steekbouten zitten hebt?
@Bluns wrote:
En wat is de ET waarde van de Le mans velgen?
De afmetingen van de banden bedragen 215/35/18, dus veronderstel ik dat de ET waarde 35 is.
@stefanDTI wrote:
Wat doe je met je oude velgen ??
Als je die weg doet heb ik evt wel interresse .
Ik denk dat ik de velgen zal gebruiken voor in de winter.
@Blue-Dragon wrote:
Meende via het binnenscherm dat daar een klepje zat? Wiel naar binnen draaien .
bedankt voor de tip, het is me gelukt grt
bedankt voor de reacties, zal dit zeker doen!
weet er iemand toevallig hoe je een lamp van het dimlicht vervangt?
ben vandaag naar de garagist geweest en die zegt dat het komt doordat de wagen een tijdje heeft stilgestaan.
zou dit kunnen? alvast bedanktstefanDTI,
ik ga morgen naar de garage en zal dit eens vragen
en nee er gaat geen lichtje branden
bedankt voor de tip grtwat zou ik dan in het beste geval moeten doen?
de wagen is vorige week nog door de keuring geraakt :???:ik weet niet als ik dat wel kan zien van men gtc, is zonder boordcomputer nog
van de ventilator heb ik geen idee, ben nogal een leek als het gaat om de motor en dergelijke
oke bedankt zal dit morgen eens doen, ik denk wel dat je eens gelijk kunt hebben
vanochtend bleef die al hangen, heb dan paar keer gepompt en die was terug los
maar had er dan weer van. ik zal morgen eens kijken of alle remschijven zo warm hebbenalvast bedankt voor de reactie
sorry, ik zal het verkeerd verwoord hebben. Er is helemaal geen relatie te zoeken daartussen ook. Heb gewoon deze 2 problemen. Mijn radiator wordt snel warm en heeft nog steeds zo warm na 2uur aan de kant te staan :/ en mijn remmen worden snel warm, al na 10min gewoon te rijden.
Mijn velgen kan ik niet meer met de blote hand aanraken, hebben echt serieus warm grt
-
AuteurBerichten