Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja het is weer voor elkaar,idd wel raar geluid en ook zo kort bij de turbo.
Krijg direct rare gedachten.
Maar gelukkig viel het mee kwa kosten.alles zit weer in elkaar het viel opzich mee na veel zoeken.
was er een lek bij de pakking van het uitlaatspruitstuk.
en was een bout zo goed als gebroken,ik keek er na en hij viel er af!!
nieuw tapeind er in en pakking en nu is het weer klaar
(wel veel werk al met al maar gelukkig weinig kosten)vandaag weer ff bezig geweest met de autoheb er vanalles afgehaald enz en nu was er idd bij mij ook een bout afgebroken in het uitlaat spruitstuk.’
morgen even nieuwe pakking halen en dan kan het weer inelkaar en dan hopen dat het goed is!!ik heb volgens mij alles gecontroleerd en kan niks vinden .
wat zou ik nog meer kunnen doen!uitlaat spruitstuk kun je slecht zien allemaal he.
ik heb de bumper en onderste kappen er al af.
maar nog niet alls is zichtbaar, heb jij de radiateur enz er allemaal afgehad voor je het kon zien?
morgen avond na het werk maar is weer verder kijken,gelukkig heb ik wel een schuur met brug er in word het iets makkelijker van!Idd bij jou hangt hij door,de mijne ziet er nog heel mooi uit.
Zou het geluid ook uit de turbo zelf kunnen komen.
Ik kan namelijk niks zien of vinden aan de slangen e.d.ik zal er eens even na gaan kijken.
de auto loopt verder normaal geluid is alleen bij het optrekken aan wezig daarna bijna/niet meer
zag wel dat de voorste koeler direct achter de bumper weinig kleine lamellen nog heeft,die is voor de airco als ik me niet vergis?Iemand nog ideeën??
Is het erg om mee te rijden zolang hij een vreemd geluidmaakt??@Opeltje17 wrote:
Last van vermogens verlies? als de intercooler en of slang lek zou zijn blaast hij ook maar merk je dat ook in vermogen.
ik merk helemaal niks aan de motor zelf geen last van minder vermogen en geen fout code!!
@yzf1kr wrote:
Lekke intercooler?
hoe kan ik dat het best na kijken? en doet hij dat allen bij hoger toeren tal?
ik heb al een heel poosje aan het zoeken geweest maar zie verder niks aan de slangen e.d. ook omdat alles zo lekker vol is!kadett gsi 2.0 i 8v 202 km/u
calibra 2.0i 16 v 235 km/u
astra 2.0 dti 16 v 200km/u
signum 19 cdti 220 km/u
allemaal afgelezen standen op de teller!dank jullie wel, ik vond het idd ook een mooie auto met een mooie kleur.
-offtopic idd speciaal voor jou heb ik het gewoon weer gedaan!! :jerry
valt niet mee voor een niet foto dinges om dat er niet op te krijgen :thumb
maar de auto hoort bij mij dus we mogen samen op de foto :D -offtopicik had het ook op een zwarte gezien en ik vond het erg mooi lijken,vandaar dat ik het nu ook bij deze kleur heb laten doen!!
nu nog paar kleine veranderingen en dan vind ik het weer mooi geweest!!zal binnen kort ff weer een foto posten.
heb nu de ramen laten tinten achter deuren en achter raam!
zie er goed uit al zeg ik het zelf.
de temparatuur blijft nu ook goed met de nieuwe thermostaat er in!!vanavond een nieuwe thermostaat in de signum gezet!
want de nieuwe tempratuur sensor hielp niet,de auto aan de tech 2 gehad even probeert.
de water temp was op de tech 2 bijna 80 graden terwijl de meter helemaal terug liep.
Dus hoop dat het met nieuwe thermostaat helpt.
morgen maar even rond toeren kijken hoe het nu is(heel vervelend dat rond toeren) :angelheb de astra ook verkocht afgelopen week.
420 dkm zonder problemen net 10 dkm waterpomp v.v
fijne auto 2.0 dti 16 v@CAlberts wrote:
Hoort er bij :thumb
Heb het plaatje ff in mn vorige post gezet.
helemaal goed, ik heb idd de motor op de rechter foto.
oke, na 11 jaar in de astra g te hebben gereden moet ik nog het een en ander leren over de signum :thumb
het is allemaal weer nieuw nu he,de astra kende ik van binnen en buiten bijna zeg maar!nou op zich vind ik de 177 pk zelf genoeg hoor,mijn astra g had maar 101 pk dus kleine vooruitgang toch :D
waar op het motor blok staat het motor type dan?ja daar staat alleen 19 cdti 110 kw
verder niks er zit toch verschil in de riem wanneer die vervangen moet worden
90 dkm/of 120 dkmwaar kan ik eigelijk het motor type vinden,zodat ik weet welke onderhouds schema ik moet aanhouden.
i.v.m getande riem enz.Ga er binnenkort ff weer stukje mee rijden zal ik het even in de gaten houden.
Ik hou wel van een motor die lekker op temperatuur blijft.
Is voor het verbruik ook gunstig denk ik.Ik heb er een nieuw sensor in gezet.
Maar nog niet echt kunnen proberen.
Te druk met het werk momenteel.
Zodra Ik meer weet post ik het!! -
AuteurBerichten