Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Motor mag blijven zitten, linkerwiel eraf, draagarm en dan kan de bak er van onder.
@pizzaboy wrote:
de auto zelf moet ik ook nog poetsen en polijsten dus als dat zou werken..
heb zelf een poets machine en pasta’s..
we zullen zien..bedankt iig!
Zou het iig gewoon proberen, mijn ervaring is dat het dan geheel weg is!
@pizzaboy wrote:
ok thx voor de snelle reactie,
ik heb al zitten denken om het te laten wrappen..
bedankt in ieder geval!grt
Gezien je dichtbij woont wil ik best tegen een kleine vergoeding die plaat delen polijsten en poetsen, 9 van de 10 keer is die gele waas dan weg!
gr
George
@Yoshimura wrote:
Ik hoor graag feiten…….nummers, testcurves, brandstofbesparing of meer slurpen…..feiten dus……
Ik rijd een 2.0 turbo automaat, 220 pk met k&n luchtfilter ….als ik hem laat chippen gaat hij naar 300 pk en 450 nm…met een 76mm downpipe met een cell 200 komt daar nog meer bij….330 pk en 500 nm ( percentage gewijs doorgerekend)………doe je daar een volledig rvs blow true uitlaat bij komt er nog wat bij…..(geen schottendempers) ….vraag me niet hoeveel meer……..feiten….feiten feiten :afro :afro
Juist… Ik was voornemens je een pm te sturen met evt advies, maar weet niet geheel hoe ik je berichtje moet lezen dus suc6 met je feiten zoektocht! :thumb
@Yoshimura wrote:
En?????……ik hoor graag voordelen om het ook te doen……
De voordelen zijn bekend toch? beter opspoelen van de turbo, meer Pk’s en Nm’s.
Mijn 1.6T staat nu op 243 pk en 348 Nm met alleen een pipercross filter en een custom full rvs uitlaat en een mapping by Klasen Motors.
Mijn 1e insignia ook bij eds gedaan op de bank afgesteld was gewoon GOED! Mijn 2e bij klasen laten doen en dat was toch nog een stapje beter :thumb
Even een snelle opmerking, zit je klem niet verkeerd? Mijne zit aan de andere kant in de uitslag van de wastegate stang, hier ook een custom full rvs 76mm/3″ systeem onder mijn 1.6T
Ik heb er een sach inzitten, en daar is niks mis mee, luk of sach zijn de merken
@Opeloco wrote:
Ik heb hier ook nog een setje liggen dewelke ik graag terug in de originele kleur zou willen.
Er zit idd een speciaal effect in de lak…Deze mannen gaan het 100% lukken!
@Solo wrote:
Mooie Insignia George, wat is er allemaal aan gedaan? Verlaagd/spacers etc?
40/35 verlaagd, 20mm verbreders, achterkant 20% getint, voorzijde incl vooruit 70%,pipercross luchtfilter.
volgende week een custom rvs uitlaat vanaf de turbo tot achteren , en dan een ritje naar klasen.
-
AuteurBerichten