Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
vandaag naar de wagen weze kijken. zag er netjes uit van de buitenkant.
maar op een of andere manier kwam de verkoper niet echt over.
ook zat de koppeling erg hoog en was er over het onderhoud niks bekend.
ook zaten er schijven en distributie riem aan te komen.wagen dus maar laten staan.
er zijn zoals enkele hier al melde astra coupe’s genoeg dus we zoeken maar weer verder.hallo herkent toevallig iemand hem?
origineel gepost door mallemalle
is maar 1 manier, gaan kijken en je gevoel volgenen ja, iedereen doet wel eens een miskoop, daarom beslis ik na mijn miskoop nooit meer ter plekke, laat het altijd ff bezinken
succes:thumbup
misschien is dat toch wel het beste advies jah. het is immers bij jou vuilnis wagen ook goed gekomen;)
het is een astra coupe uit 2000 met een 1.8 motor de 116 pk versie. motor code weetik zo snel niet zou ik ergens moeten opzoeken.
het is dus gewoon een kwestie van geluk. als ik iedereen hier goed begrijp
ik heb dus een astra coupe op het oog 1.8 met 180000 op de teller.
staat bij een garage dus hij is altijd gepoetst en opgeruimd dus via de rijstijl van de eigenaar kom ik niks te weten.
zal dus moeten letten op de gebruikers sporen zoals vele hier zeggen.iemand nog kwaalytjes van deze wagen?
oké het olie verbruik is een goede manier om te zien of er met de wagen “getrapt” is. Maar hoe zie je dit tijdens een proef rit? Kun je ook iets zien aan onder druk of over druk uit het olie peil ?
oké het olie verbruik is een goede manier om te zien of er met de wagen “getrapt” is. Maar hoe zie je dit tijdens een proef rit? Kun je ook iets zien aan onder druk of over druk uit het olie peil ?
over de schijven: schoonbroer heeft vijf gats schijven liggen van een hatchback 2.0 astra g. hij dacht dat deze mischien ookwel op een coupe 1.8 zouden kunnen passen,
over de km stand: gaat een benzine goed ingereden net zolang mee als een diesel. en hoe kom ik er achter of er netjes is ingereden. kan slechts iemand op zijn blauwe ogen geloven. heb me wel eens laten vertellen dat je dit kunt zien door olie pijl stok uit te nemen en kijken of er een onder druk of een overdruk op staat klopt dat? en zo ja wat is dan goed onder of bovendruk?
-
AuteurBerichten