Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@nicocorsa wrote:
dat is ook de bedoeling daarom dat ik niet meer echt reageerde . maar overweeg het wel tegaan bestellen .
ook al vond ik dee niet in devoor op gestelde kleur
Misschien kan iemand van een bestaande afbeelding de kleur ff photoshoppen…technical grey lijkt me niet zo moeilijk….
@forcemaple wrote:
@iGTS wrote:
Ik zit er idd ook aan te denken om het dak te laten etappen in hoogglans zwart! Dus voor jou ook zeer zeker doen staat velen malen beter ;)
Waar ga jij het laten doen?!
Gr.
Als je je dak egaal hoogglans zwart wil hebben kan je dat volgens mij gewoon bij een goede spuiterij laten doen. Als ik het doe dan wordt het carbonfolie met een hele fijne texture (profiel) zodat het van veraf net lijkt alsof het een egale kleur is. Dez carbonfolie heb je in een lichte en een donkere variant. voor mij wordt het dan de donkere variant;
Ik had laatst een site van een bedrijf die dat deed, maar ik kan em ff niet zo gauw vinden….
UPDATE: Dit is de link waar ik het over had:
http://www.prestodimensions.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=17&Itemid=17″ onclick=”window.open(this.href);return false;
@iGTS wrote:
Ik zit er idd ook aan te denken om het dak te laten etappen in hoogglans zwart! Dus voor jou ook zeer zeker doen staat velen malen beter ;)
Waar ga jij het laten doen?!
Gr.
Als je je dak egaal hoogglans zwart wil hebben kan je dat volgens mij gewoon bij een goede spuiterij laten doen. Als ik het doe dan wordt het carbonfolie met een hele fijne texture (profiel) zodat het van veraf net lijkt alsof het een egale kleur is. Dez carbonfolie heb je in een lichte en een donkere variant. voor mij wordt het dan de donkere variant;
Ik had laatst een site van een bedrijf die dat deed, maar ik kan em ff niet zo gauw vinden….
***aangepaste GIF waarbij de grill ook donker is gemaakt. (om de 4 seconden verandert de afbeelding)***
9 mei 2011 om 12:37 In reactie op: Post hier de lekkerste Chickies deel 2 (Awaiting moderation) #17721718Toppunt van veiligheid…..airbags met gordel :kewlpics
…” Ik heb een Opel Astra J besteld “…
Koop je een nieuwe auto van rond de 25.000 euro, ga je bezuinigen op een setje dakdragers van 200 euri…:hmmz
Vullings in Oirschot is een goede betrouwbare dealer. Ik zelf heb mijn Astra bij Lathouwers in Den Bosch gekocht, maar een collega van mij heeft in 2004 een Signum gekocht bij Vullings, heeft em daar tot op de dag van vandaag in onderhoud gehad, en hij is altijd erg te spreken geweest over deze garage.
Je zal er na de koop niet vaak meer komen, maar toch prettig om te weten lijkt me
Goed dat je je geld terug krijgt, het is toch een behoorlijke klap geld en dan wil je gewoon iets goeds….
Deze Astra ziet er trouwens netjes uit (voor zover je dat op een foto kan zien). Tip: Maak een flinke proefrit, lekker in het zonnetje, kan je goed zien hoe die in de lak zit, en trap em es flink op zn staart , en vergeet de hobbelweggetjes nietsucces met de koop!
maar al met al nog steeds geen feedback over de afloop….zou het dan toch weer?……..:o
[rquote=1917870&tid=146743&author=Bluns]Alweer??
Maandje terug zijn er 2 belgen in gereden..
De navigatie gaf aan dat ze daar af moesten slaan.. (zeggen ze)[/rquote]Dat was bij een andere fietsgarage, dit was bij de privegarage van de dela.
Da’s mooi! Gefeliciteerd. :)
[rquote=1917045&tid=145097&author=OvErDoSe]Als je ziet op hoeveel gebieden ze mij hebben voorgelogen heb ik volgens mij reden genoeg om de koop te ontbinden.
Maar vooral omdat het jaar fabrieksgarantie weg is. Dat kunnen zij niet terug toveren.
En dit staat duidelijk aangevinkt op de koopovereenkomst. Ze kunnen dat niet waarmaken dus heb ik volgens mij alle recht om de koop te ontbinden.Want ik weet dat luisteren naar hun aanbod niet gaat leiden tot ontbinding. En dat is na alles wat er gebeurt is het enige wat ik nog wil.[/rquote]
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp jou standpunt helemaal, alleen objectief gezien denk ik niet dat er voldoende grond is om de koop te ontbinden, thats all…
Je schrijft dat ze jou op een aantal vlakken hebben voorgelogen, aan de andere kant zijn er ook zaken die je als koper vantevoren had kunnen checken, een proefrit had aan kunnen tonen dat hij niet lekker schakelde, bij daglicht de auto bekijken had aangetoond dat er gespoten was,, en schade aan een grill die ook nog es niet goed zit kan je volgens mij ook in een showroom al zien, dus het zal ook een welles nietes verhaal worden wat sommige punten betreft. Ben in elk geval erg benieuwd hoe dit afloopt.[rquote=1917012&tid=145097&author=Arjen]Je moet hier wel naar toe gaan anders zegen ze later: hij wilde niet praten. En dat werkt weer tegen je.[/rquote]
Ik denk het ook helaas. Ze doen in principe nu een handreiking om tot een oplossing te komen, en kort door de bocht gezegd weiger je dit. Dat kan tegen je gebruikt worden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze ” zomaar” het geld terug storten. Het is duidelijk dat ze in gebreke zijn, maar ze wekken nu in elk geval de schijn dat ze tot een oplossing willen komen…dat pleit ondanks alles voor hen. Ik zou op zn minst luisteren naar wat ze te vertellen hebben…
geweldig mooi project, ben jaloers! Maareh….ik kan me vergissen hoor, maar het is net of de achterbumper (van achter gezien) links ietsie hoger zit dan rechts….(ik weet het, er is eigenlijk niks op aan te merken dus ga je zoeken :P)
[rquote=1875256&tid=142955&author=Dennispolly]Mijn eigen mooie Antara (en mijn eigen mooie vrouwtje) gespot in Frankrijk op een parkeerplaats op weg naar Spanje.
[/rquote]
Ziet er goed uit….die antara ook trouwens :P:D
Heb zelf lang getwijfeld, ik wilde een andere auto, maar wist niet wat, maar als het een hoog model zou worden, zou het absoluut de antara geworden zijn. Een laag model alternatief was de astra J. Vanwege de financiele kant (verbruik ed) heb ik toch maar voor de astra gekozen, maar nogmaals, ik vind de antara helemaal geen verkeerde bak :)
[rquote=1912835&tid=144508&author=Astraman]Ampera en Antara, no offence, maar volgens mij rijdt een handvol mensen zo’n wagen hier.[/rquote]
Zijn toch ook opels, lijkt me dan ook logish dat je daar op dit forum over kan lezen, ook al zal het in verhouding minder zijn dan andere modellen…
[rquote=1912814&tid=144508&author=stillekracht]Het uitslitsen van type naar uitvoering zou ik erg jammer vinden, omdat ik het ook gewoon leuk vindt om alles te lezen over één type.[/rquote]
Ook bij uitsplitsing kan je indien gewenst gemakkelijk informatie over andere uitvoeringen lezen. Voor mensen die geinteresseerd zijn in specifieke informatie voor een bepaalde uitvoering is het echter vrij lastig. Als ik bijvoorbeeld zoek op Astra J, krijg ik alle items te zien waar woorden met een J in voor komt, en alle items met het woord astra, dan is het nog zoeken naar een speld in de bekende hooiberg…
[rquote=1912524&tid=146223&author=crossagek]lijkt mij niet dat zo’n flex fix achteraf nog in te bouwen is , of wel ??
en ik denk dat je met zo’n flex fix een stuk duurder uit bent dan een trekhaakje monteren .
kun je wel zeggen dat je geen trekhaak wilt , maar een fietsendrager kan veel , maar vliegen of zweven kan ie niet , dus zal ergens op gemonteerd moeten worden .
[/rquote]ik weet eerlijkgezegd niet of de ff achteraf is in te bouwen…is idd wel een stuk duurder, maar met zo’n jonge auto, en er vanuitgaande dat ik er de komende jaren in zou blijven rijden, en vaak met fietsen op pad ga, zou ik geen consessies doen, maar da’s persoonlijk :)
De astra J, toch niet echt een hele grote auto, daar zou 20″ goed onder passen, heb nu een astra J met originele 19″ ,en dat oogt niet overdreven groot in verhouding tot de carrosserie…:)
[rquote=1912291&tid=146254&author=Roopesh]Hoi Forcemaple,
is het bij jou daarna wel opgelost?
Want afgelopen vrijdag is er alreeds een nieuwe dynamo ingezet, dus daar zou het niet meer aan kunnen liggen…[/rquote]Bij mij was het na het vervangen van de dynamo wel verholpen.
ik had dus dezelfde symptomen als jij, uitvallen van alle meters en allerlei vreemde indicaties, lampjes die aan en uit gingen…
Ik kon de link met een versleten dynamo niet direct leggen, maar de anwb’ er die mij toen hielp, zei dat de electronica die tegenwoordig in auto’s zit nogal gevoelig is, en dat je bij een slechte stroomhuishouding (bijvoorbeeld door een slechte of geen laadstroom) van die vreemde dingen als uitvallende metertjes ed kunt verwachten….Om de werking van je dynamo eenvoudig te checken kun je s’ avond in het donker met je lichten op een muurtje of zo schijnen met stationair draaiende motor..als je dan gas geeft zou je verlichting iets feller moeten gaan branden…of gewoon meten kan natuurlijk ook…..
De flex fix? Ik weet het, dat is ook niet goedkoop, maar wel heel netjes en zeker met zo’n nieuwe auto, en als je vaak met de fietsen weg gaat lijkt het me geen overbodige uitgave….bij eventuele verkoop is het ook weer een plus….
ik heb ook zoiets meegemaakt, alleen startte de auto op den duur niet meer. De dynamo bleek toen aan zn eind te zitten….
[rquote=1912263&tid=144508&author=Stender][rquote=1912261&tid=144508&author=forcemaple][rquote=1912260&tid=144508&author=Stender]Dan wordt het echt een enorm groot en diep forum en dat zal gevolgen (negatieve) hebben voor de duidelijkheid.
Gewoon de huidige indeling behouden. Alleen her en der de puntjes op de i voor wat betreft spelling en woordkeuze.[/rquote]
hoeft niet, ik kwam deze indeling op een belgisch opel forum tegen en dat was juist erg overzichtelijk. Je kan een forum hebben over bijvoorbeeld de astra, en daar subfora onder per uitvoering. Overigens mogen die onzin fora van mij achterwege blijven, DAT is pas vervuiling.[/rquote]
Nouja wat mij betreft houdt Senatorman de huidige indeling. Iedereen is deze gewend en tot op heden werkt deze nog goed.
En wat betreft die ‘onzin’ (het geouweprutsmuts): Het is juist slim hiervoor een aparte afdeling voor te houden. Op die manier blijven de ‘nuttige’ danwel relevante topics/subforums niet vervuild met kletspraat en dergelijke.[/rquote]
Ieder zn mening, en knap dat je “iedereen” gesproken hebt. :hmmz
Er is ook niks mis met de huidige indeling, maar het kan hier en daar gewoon nog wat overzichtelijker…. (bijvoorbeeld zoals http://www.opelforum.be/index.php?act=idx)[rquote=1912260&tid=144508&author=Stender]Dan wordt het echt een enorm groot en diep forum en dat zal gevolgen (negatieve) hebben voor de duidelijkheid.
Gewoon de huidige indeling behouden. Alleen her en der de puntjes op de i voor wat betreft spelling en woordkeuze.[/rquote]
hoeft niet, ik kwam deze indeling op een belgisch opel forum tegen (http://www.opelforum.be/index.php?act=idx) en dat was juist erg overzichtelijk. Je kan een forum hebben over bijvoorbeeld de astra, en daar subfora onder per uitvoering. Overigens mogen die onzin fora van mij achterwege blijven, DAT is pas vervuiling.
Ik zou het ook prettig vinden als niet alleen voor een bepaald type (bijvoorbeeld astra of vectra) een forum zou zijn, maar ook uitgesplitst op uitvoering, dus bijvoorbeeld een apart forum voor de astra A, een apart forum voor de Astra G, etc etc, en dan voor alle types uiteraard (vectra, manta, kadett en noem ze allemaal maar op ;))
Dit zodat je gemakkelijk naar alle onderwerpen over jou specifieke type en uitvoering kan gaan zonder tussen alle andere uitvoeringen te moeten zoeken….
Vandaag lekker weertje om de auto es grondig te wassen, en……chromen deurgrepen van steinmetz “gemonteerd” :)
-
AuteurBerichten