Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nog ff over de discussie van de stoelverwarmingschakelaars. In de Kadett-folder M7/86 staat een kadett GLS met stoelverwarming.
1 schakelaar is zichtbaar en de kleur van de LED is ROOD!! Op deze foto is tevens een totaal afwijkend stuur te zien en een ingebouwde booster.
Aangezien mijn computerkennis zich beperkt tot het aan en uitschakelen weet ik niet hoe ik een foto hiervan kan bijvoegen…….:(
Ben trouwens ook nog in het bezit van een GSI Cabrio, FB-LG-57. Orgineel NL en wordt momenteel gerestaureerd om weer in volle orginele staat te verschijnen. C2.0NE, donkerblauw.
Heb nog een update voor het kentekenregister.
Mijn huidige Champion 97-JS-JN
Datum eerste toelating 20-09-1990
Na een uitgebreide proefrit in Duitsland is deze kanjer op
30-07-2002 in Nederland op kenteken gezet.Het betreft een C2.0NE GSI. Volgens de verzekering gaat het om een 95Kw variant? Dit is mij nog steeds niet duidelijk.
Tevens ben ik in het bezit geweest van een Champion, Bordeaux rood van het bouwjaar 1991. Het kenteken hiervan is/was ZT-47-VN. (2.0NE) Deze GSI heb ik in 2001 ingeruild en is daarna nog in Hengelo gebleven (eigenaar achterhaald) Volgens hem is ie daarna richting Brabant gegaan. Helaas niets meer van bekend.
Helaas…. De zetels zijn ondanks de schakelaars onverwarmd. Deze jongens heb ik in mijn verzamelwoede weten te bemachtigen. Dus als je ze toch hebt kun je ze beter installeren. Verlichting ed werkt gewoon. En nee, nog de schakelaars als de auto gaan van de hand. Zo’n vergissing maak je maar 1 keer.
Voor de liefhebbers heb ik nog wel 4 schakelaars voor electrische spiegels. Dus let me know!
Thx Frenk,
Even voor de azijnzeikers onder ons……. Lpg doet totaal niets af aan de prestaties van mijn GSI. (de tank van 56 liter zit in het reservewiel-gat)
Heb reeds eerder een Champion gehad (ZT-47-VN, foto’s volgen) en tevens ben ik in het bezit van een cabrio, 92, GSI en orgineel Nederlands. Deze is onder behandeling en wordt net zoals mijn Champion op verlaging en een andere uitlaat na geheel orgineel gelaten.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar de leeftijd van alle liefhebbers. Die van mij is ‘slechts’ 37. Groeten uit Hengelo van een Zaankanter.
Even een reactie van een nieuw lid op dit forum (met dank aan Frenk) over het gebruik van onze ‘trots’ voor dagelijks gebruik.
Mijn Champion gebruik ik gewoon alle dagen van het jaar dat ik ‘m nodig heb. Dat is dermate veel dat ik de LPG-G3 installatie uit mijn inmiddels verkochte Vectra B1 2.0-16V CDX Aut. heb laten overbouwen in mijn Gsi Champion. (’90, 2.0 8V)
Bij een stand van 185000 heb ik dit laten doen. (okt. 2008) Inmiddels heb ik 235 op de klok staan, zonder enige problemen. Ondertussen is onderhuids alles wel zo’n beetje aangepakt of vervangen dus is in april (APK) ook de buitenkant aan de beurt.
-
AuteurBerichten