Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Idd Berry, hij hoort op de airco leiding te zitten.
Thanxbedankt,
ik zal jullie suggesties eens nalopen.:thumbup
@bigmike wrote:
poly dakhemel???
nog nooit van gehoort man,heb je dr niet toevallig een foto van :kewlpicsLenk tuning in duitsland heeft dat spul allemaal, ik heb nog geen foto maar dit is er een bv
http://www.carbon-car.com/” onclick=”window.open(this.href);return false; ze hebben veel dingen ter vervanging die veel kapot gaan, dakhemel, strip onder de voorraam enz.Vandaag, nah, afgelopen 2 wkn
Nieuwe remblokken
Andere 3.0 gehaald in Duitsland met weinig km ( moet er nog in)
Polyester dak hemel gespoten en gemonteerd.
Uitlaat goed gehangen.
Leer achterbank laten maken, was los op de naad.
vandaag nieuwe velgen en banden binnen.
Vandaag calibra naar de spuiter voor de expert van de verzekering, er is een muts tegenaan gereden. :swear ( PS ze leeft nog)En ik zal best nog wel wat zijn vergeten.
kopervet op de achterkant van de blokken.
@drakos wrote:
@Maurice89 wrote:
Je mag tog maar 120 hier :jerry
was inderdaad in duitsland, vandaar dat we het nooit zullen weten wat deze motor precies kan, hier in nl neem ik de gok niet en gouda ligt niet echt tegen de grens aan ;) gaat het niet worden om ff heen en weer te rijden voor een test.
in duitsland werdt ik aan alle kanten nog voorbij gereden terwijl ik over de 200 ging , erg vreemde ervaring :-P
Ik zal je er even warm voor maken, 250 haal ik makkelijk met mijn setup. :wub ( op teller ).
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar daar rij je niet lang mee.
Ik zou het zeker NIET doen :vertagZo gek nog niet, hij staat iig droog :afro
Controleer of je accu klemmen niet heet worden.
Als dit het geval is heb je daar weerstand, afknippen en nieuwe monteren lost dat probleem iig op.Probleem is dat er een andere koelvin schakelaar in zit die enkel standje terror kent bij 95 graden ( normaal 110 ).
Ik heb met een relay de vin uitgeschakeld als de auto van contact af is.Probleem is dus opgelost hiermee.
Geen id eerlijk gezegd.
Bedrading van de van is standaard[rquote=1915780&tid=146559&author=Martijn1981]
Ik zou zelf eens je accu laten testen, heb toch het idee dat de accuspanning tever daalt als de ventilator in slaan…….Of meten met een multimeter wat de accuspanning is als ze draaien..
[/rquote]Nee dat is het probleem niet, de accu is pas een jaar oud en heb laatst ook de massa kabel nog vervangen omdat deze warm werd.
Het alarm gaat af bij elke spannings val, en de van trekt nogal wat.
probleem is al opgelost, ben al weer voor zien :D
Jep gewoon de injectoren van de Omega eerst lekker laten reinigen en die erin.
Ik heb destijds alles meteen gedaan druklager distributie waterpomp etc.Ik rijd nu al weer bijna 2 jaar zo, heerlijk !!
origineel gepost door Maurice89
.Ik heb idd niks gekregen.Ben wel een velg kapje kwijt maar ze konden geen nieuwe vinden helaas.
Zal binne kort eens gaan zoeken op internet denk ik,Heb nog wel die voorveren+schokbrekers eronder maar die staan gewoon op normalen hoogte en ze zullen niet door de apk komen:P
Sorry hoor maar ik vind dit echt Geen Stijl.
Als ze 25000 uit kunnen geven voor een set te ontwikkelen kunnen ze er ook voor zorgen dat je op zijn minst nieuwe schokbrekers en veren mee krijgt, al dan niet origineel.Zo ga je niet met mensen om vind ik.
Heel vervelend allemaal, maar heb je er nu wat voor teruggekregen omdat je je calibra beschikbaar heb gesteld ?? :vertag
Mooie kleur, ik heb vroeger een honda prelude gehad met ongeveer deze kleur.
Ik zou zeggen DOEN hehhe
origineel gepost door dudie-c20ne
origineel gepost door calibra_8v
@svdk20 mooie wagen om te zien!weer eentje gespot,ditmaalnabij noordwijk/katwijk die richting
deze calibra is bij mij in de garage in onderhoud.
heeft een 2.0 16v ecotec motor en word technisch perfect onderhouden. zijn vorige calibra staat bij ons op de zaak te koop met een km stand van 411.xxxkm.grtz bjorn
Vertel hem de volgende keer dat de NL stikker eraf mag, dit kan echt niet meer anno 2010 ;)
origineel gepost door CC gek
Iedereen alvast bedankt.
Ga er dit weekend even werk van maken.Zal denk ik ook maar even de rubbers van de injectoren vervangen.
Geen half werk dus :thumbup
Zit die set er nu onder??
Gewoon beginnen met vervangen, zo duur is een stuk benzine slang en een doosje klemmen niet.
Een plas benzine krijg je echt niet op de grond, dit verdampt zeer snel en loopt vaak ook weer over een warm blok.
Zoek op de plaats waar de slangen bewegen bij gas geven, daar zitten meestal de scheurtjes.
9 van de 10 keer je brandstof leidingen.
Als die zwak zijn gaan ze lekken met warmer weer.
En dat meestal na de winter.Ik denk dat als je een zelfde auto bij 5 verschillende taxateurs laat taxeren er heel uiteen lopende bedragen uit gaan komen.
en wat is nu een goed taxatie bureau, ik geloof best dat er veel verschil tussen de een en de andere zal zitten.
Ik kom nu ook aan de beurt.
-
AuteurBerichten