Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klopt ja, ik heb hem op marktplaats staan.
@ emiel-manta,, Hij is wel in een cabine gespoten hoor.
Alleen op de foto zie je dat de grondverf er in een hal op word gespoten.Ik bedoel moet de auto ook weer gekeurd worden of heb je alleen kenteken papieren nodig om mee te nemen
Eigelijk moet je 0,8 mm gebruiken volgens mij maar ik heb 1 mm gebruikt
Alle elektra is goed aangelegd.
Wat nu bleek is dat de luchtmassa meter verkeerd om zat :wtfNu nog de kleine puntjes op de i zetten zoals temp meter en oliedruk sensor aansluiten.
Hij loopt als een zonnetje zo mooi :afro
Nogmaals bedankt!
Ja klopt ja, de orginele motor steunen van de manta heb ik weer gebruikt.
Wie o wie kan mij vertellen waar deze 3 aansluitingen voor bedoeld zijn?
Oke ik krijg nu spanning op de injectoren alleen valt hij nog niet weg.
Het lag aan deze stekker hier onder,, wie kan mij vertellen hoe deze aangesloten moet worden?
Het is een zwarte, rode en groene draad. met de zwarte schakel je het relais in en volgens mij is er 1 voor het uitslaan voor de benzine pomp ofzo?Uploaded with ImageShack.us
Alvast bedankt!
@ marius:
Ik heb wel benzine druk en de benzine pomp draait wanneer hij op contact staat.
De rest zal ik eens gaan bekijken en meten. ( bedankt! )
Wat jij zegt dat er een draad van de cpu naar de bobine loopt,, dat zal dan de draad zijn die op de foto staat lijkt mij.@ noci:
Bedankt voor je aanbod ik probeer nog even wat dingetjes en kan misschien later contact met je opnemen?
Bedankt voor de reacties,, andere reacties zijn ook welkom.
Groeten, Emile
of zou het misschien mogelijk zijn dat iemand even doormeet bijvoorbeeld of deze aansluiting op de groene draad bij de bobine zit? ( toerenteller draad )
Alvast bedankt!
Heeft iemand anders nog ideeen om hem aan het spuiten te krijgen?
Dan zou ik deze draad op de toerenteller bij de bobine moeten aansluiten?
Het zou misschien wel kunnen want ik heb er een andere ontsteking op gezet die niet via de computer loopt.
Als ik op deze draad een constante + zet zouden de injectoren dan ook benzine moeten spuiten?
Groeten!
Oke maar de benzine pomp werkt want die spuit benzine door de leidingen.
hier een foto.
Uploaded with ImageShack.us
En de link van de foto als hij niet werkt: http://imageshack.us/photo/my-images/714/10042011059.jpg/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Maar wat kan ik nog meer controleren waar de oorzaak van het niet inspuiten ligt?
Groeten
Ja is volgens mij ook gewoon 12 volt..
Heb het geprobeerd maar weet niet zeker of ik alles wel goed heb aangesloten..
1 draad heb ik vanaf de startmotor op de plus.
1 draad heb ik samen met de toerenteller op het frame en de min van de bobine.
vanaf het kastje bij de bobine moeten volgens mij ook draadjes naar de ontseking?Kan iemand mij hier iets wijzer uit maken?
Groeten!!
bedankt! Nu hopelijk nog wat info erbij.
heeft iemand misschien een elektrische schema?
heeft iemand misschien een elektrische schema anders?
Gasklephuis had ik al aangesloten dus dat is hem niet.
Deze draad zat op de bobine van de manta
http://img839.imageshack.us/img839/9127/10042011059.jpg
Bobine senator
http://img641.imageshack.us/img641/4982/10042011055.jpg
Bobine senator
http://img195.imageshack.us/img195/5196/10042011056.jpg
Bobine manta
http://img109.imageshack.us/img109/6888/10042011057.jpg
Stekker voor radiateur?
http://img851.imageshack.us/img851/6919/10042011058.jpgDeze draad zat op de bobine van de manta
http://img839.imageshack.us/img839/9127/10042011059.jpg
Bobine senator
http://img641.imageshack.us/img641/4982/10042011055.jpg
Bobine senator
http://img195.imageshack.us/img195/5196/10042011056.jpg
Bobine manta
http://img109.imageshack.us/img109/6888/10042011057.jpg
Stekker voor radiateur?
http://img851.imageshack.us/img851/6919/10042011058.jpgHet is gebeurd.. Alles zit weer strak in elkaar en de kleppen hoor je nog heel iets tikken maar niet te hard.
Bedankt voor de info he!
MZzl
Oke super.. Ik ben gister bij een motor revisie bedrijf wezen informeren en die zeiden precies hetzelfde als henk.
Effe een paar moeren m10 met fijn draad halen + nieuwe borgmoeren en het moet voor mekaar komen!
Ik laat het wel weten of het gelukt is.Mzzl
dat bedoel ik idd..
Maar lock tite heb ik al geprobeerd ( de groene ( tot 175 graden )) maar deze laat los waarschijnlijk door de temperatuur.
Nu is er alleen nog een lock tite tot 200 graden maar ik weet wel bijna zeker dat deze ook los gaat raken..
Hartelijk bedankt allemaal!
Het probleem was een kapotte aansluiting in het dashboard.
Het lampje in het dashboord brand niet als ik hem op contact zet.. maar het lampje zelf is nog wel heel..
Hij laad helaas nog steeds niet bij:swear
Er zat nog een andere bout op de dynamo die heb ik geaard aan het frame..
ja. ik heb het nu als volgt gedaan:
– 1 dikke rode kabel van een bout op de dynamo naar de dikke + van de startmotor.
– 1 van de 2 aansluitingen aan de zijkant bij de dikke + van de startmotor bij op.
– 1 van de 2 aansluitingen aan de zijkant op de enige draad die bij de dynamo lag en waarvan ik bijna zeker weet dat deze van de dynamo afkomstig was.
Zou dit goed zijn? en moet er op de andere bout van de dynamo nog een – worden aangesloten?Mzzl
-
AuteurBerichten