Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
had even gekeken op een webshop, daar stond inderdaad dat de x18xe1 en z18xe de zelfde was, ga het zondag even uitwisselen.
bedankt!Oke, helaas. Het gaat om een x18xe1. Ik zou eventueel Terry van het forum kunnen vragen, die heeft alleen een z18xe, is de lmm het zelfde hier van?
ik snap dat er iets mis is met de lmm, maar kan dit niet de stekker zijn? had ook iets gelezen over extra aarde trekken(vond dit verhaal erg vaag btw).
kan het niet een onderdeeltje in de lmm zijn die stuk is? om nou gelijk 250 euro te gaan betalen heb ik ook geen zin in.Even een vraagje, al een tijdje heb ik dat m’n auto licht schokt bij lage toeren(heel irritant met file’s!), gasklephuis schoongemaakt en dat hielp voor 3 dagen.
heb de stekker van de LMM los gehaald, het probleem was weg. is de LMM 100% zeker stuk? is er een manier om te kunnen meten dat deze stuk is?(duur geintje..)voor 20 euro wil ik ook wel even tegen je aanrijden hoor :jerry
Gaatje van de Carterontluchting kan je iets groter boren. Kan snel verstoppen doordat het erg klein is.
Ik ga maar eens kijken of ik een egr op de kop kan tikkenBedankt voor de link, maar hierin staat niks om de egr compleet te verwijderen.
En ik heb geen vermogensverlies of dat de auto inhoud, wat wel daar wordt verteld.
ik heb alleen dat ie een x of 4-7 stottert als je je gast loslaat, dit gebeurd voornamelijk in lage toeren; 1xxx-2200hm, daar heb je gelijk in. is het niet mogelijk om de EGR klep helemaal weg te halen?
vrijdagavond de pakking geplaatst, al het gestotter leek weg te zijn, maar na zo’n 500km gereden te hebben dit weekend is het stotteren weer terug, het stotteren bij het wegrijden wat ik overigens niet verteld had, is wel weg. gasklephuis gaatje is niet opgeboord, maar dit zal na 2 weken toch niet weer vervuild zijn?
Top bedankt, ga ik die vanmiddag even scoren
Van de week maar even het gaatje uitboren dan, wat voor maat is aan te raden? En waar valt een pakking te krijgen om de egr af te sluiten? Eerst dat maar even proberen en dan verder kijken.
heb het gaatje wel door geprikt en schoongemaakt, vorige week gebeurd.
Lijkt me sterk dat het nu al verstopt zitna gereden te hebben en de koppeling weer in te trappen liep hij heel onregelmatig 1000-500-1000 etc.
dus even het gasklephuis grondig schoongemaakt, loopt nu wel beter alleen wat hoog stationair..~1400,
ook gelijk even de pijpjes uit de luchtfilter gehaald.Super dikke velgen!
Ik zelf heb niet vandaag, maar gister de Astra opgehaald! Wat rijdt dat heerlijk in vergelijking met de oude auto!(Toyota starlet)
Hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic, maar waar zit hem dan het verschil in die 10 pk/ ? nm bij de x18xe1 en z18xe?
Gefeliciteerd, ziet er goed uit!
Bedankt, Nee er zat geen cd wisselaar in de dashboard, en ook zoals je ziet geen stuurbediening(helaas),
Bedankt voor de tip, zal het onthouden en hem er netjes uithalen als het zover is.
In het echt ziet hij er ook erg netjes uit, zit 1 kras op de voorbumper, die is totaal niet diep en valt bijna niet op.Terry van het forum ken ik ook, die vertelde inderdaad al over de grill, dit ga ik ook zeker doen!
-
AuteurBerichten