Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
9.3L/ 100 km
Op de foto zie ie er kleur er zo mooi uit, er zit echt diepte in. Ik dacht echt dat het uni zwart was dus geen metalic.
Ik ga eens wat geks zeggen, dat van die doorvoer rubbers weet iedereen. Maar kijk ook even achter de deur bekleding, als het plastic los van je deur is aan de onderkant gaat dit geheid lekken. Water van buite af loopt dan vanaf je raam tegen het plastic en loopt zo over je deurrubber naar binnen. Dit plastic zit meestal los als er iets met de deur gebeurt is zoals bv speakers inbouwen/ uitdeuken zonder spuiten/ schade. Maar dit hoeft niet de kit rand kan ook gewoon uitdrogen.
BTW ik moet wel zeggen dat ik gewoon zwart een veeeel mooiere kleur vindt dan mijn saphire black (metalic) op een station :thumb
@jraaf wrote:
@Droeftoeter wrote:
Ik vindt het TE toevallig dat je dit hebt. Is er niet toevallig met het monteren van de voorbumper of voorschermen een stekker los geraakt of een kabel klem komen te zitten????
Dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Maar de auto liep prima toen ik in de avond naar huis ging. Ik heb er toen van af Gronau tot aan Utrecht mee gereden. Alleen m’n accu lampje kwam op eens op. Knipperlichtje was al eerder kaduuk gegaan. Kan een beklemde kabel het veroorzaken dat je accu niet meer op laadt of gelijk leeg getrokken wordt? Die accu is van ongeveer november 2010. Toen alles uitviel heb ik ‘m weer aan de praat gekregen met startkabels en er weer 3 km mee gereden en uiteindelijk hield ie er helemaal mee op. Motor viel gewoon uit. Waarschijnlijk omdat de brandstoftoevoer welke ook elektrisch wordt aangestuurd geen brandstof meer aanvoerde. Lijkt mij dus dat de accu niet meer oplaadt, daar is de dynamo/lichtmachine/generator (of hoe noemen we z’n ding?) toch voor? Dus als de accu nog goed is maar niet meer stroom krijgt om te laden…. Rest de vraag is de dynamo kaduuk door ouderdom? Hij zit er al 235.000 km in. Heb de hele service historie van de Vec en die is nog ooit vervangen. Dit zou toch een ‘ zwak’ punt zijn van de Vec? Of heb ik ‘m door kortsluiting om zeep geholpen. De verlichting werkte prima op het knipperlichtje rechts voor na, Kreeg ook netjes op de bordcomputer de foutmelding.
Maandag weet ik meer dan lichten ze de werking van de dynamo door.
Safe driving JurgenDoor kabel kortsluiting help je geen dynamo om zeep. Het kan natuurlijk pure pech zijn dat je dynamo precies Nu de geest heeft gegeven.
235k is veel natuurlijk. Maar ik weet ook uit mijn eigen ervaring(dus bij mij zelf meegemaakt)dat ik eens een keer bij een frontje monteren een massa kabel was vergeten. Mijn auto deed het toen ook nog gewoon, maar na een dag of 2 begon deze ook rare kuren te vertonen. begon toen met lampjes aan/ uit toen gaf hij storingen aan, en uiteindelijk stopte hij er ook mee met een lege accu. was touwens niet bij mijn opel hoor.@GTS Power wrote:
Errug strak zeg! :wors
Ik had het er met men vrouw vandaag nog over ,dat als mijn neusje per ongeluk in de poeier zit er een C2 neus op komt :DNou, ik zou zeggen een ongeluk zit in een klein hoekje ;)
Ik vindt het TE toevallig dat je dit hebt. Is er niet toevallig met het monteren van de voorbumper of voorschermen een stekker los geraakt of een kabel klem komen te zitten????
:thumb :wors :wors :wors :wors
@GTS Power wrote:
Je ramen kun je inleren door bij het openen en sluiten de knop 5 sec lang in te houden.dit bij elk raam herhalen.mischien dat daardoor je raam-functie’s weer werken.
Je speedlock is ook wel weer in te stellen maar daarvoor moet je even in het topic van de snufjes en weetjes kijken in het vectra gedeelte.
Gr Tom.
Thanks Tom.
Mooie velgen :thumb
@jraaf wrote:
Beter gezegd, wat heb je vandaag niet aan je vec gedaan :swear M’n achterklep gaat niet meer open! Met de opcom uitgelezen, had een foutmelding welke niet te definieren was op de achter module, greset melding weg maar nog die klep niet open :swear Handig z’n grote laadbak als jer niet bij kan 1 week voor dat ik op vakantie ga. Begin zo langzamerhand toch wat geirriteerd te raken door alle mankementen de afgelopen 6 maanden :(
Iemand een idee waar dit aan ligt? Of mag ik bij de dealer weer een paar honderd euro uitgeven voor een nieuw sluitingsmechaniek?
Safe driving Jurgen.Heb je een elektrisch bedienbare A’klep??
als jullie gaan nog eens door de lak heen :jerry :jerry :jerry :jerry
:thumb Hulde, ik vindt die irmscher achterkant met die uitlaten echt maar dan ook echt supermooi. Ik persoonlijk zou de skirts gewoon zo laten, k vindt de originele gespoten mooier maar dat is persoonlijk.In plaats daarvan zou liever voor de irmscher voor spoiler gaan :wub
Ziet er goed uit :thumb ,ik hou wel van 2x dubbel :wub
Hey,
succes ;)@mikespike1981 wrote:
Thnx maaruhh hoe deed je dat?
Gr,
zo doe je dat,
gewoon je link tussen de img zetten
[img]http.jefoto.nl[/img]
Mooie vec BTW
22 mei 2011 om 22:21 In reactie op: GTS Power’s topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje #17484956Kijk, dat ziet er goed uit :thumb
@Erwin1987 wrote:
ik heb een setje weitec gevonden met verlaging van 40mm voor, maar nu is mijn vraag ik rijd op 205/55/16 et 35, als ik 40mm verlaag is mijn stuuruitslag dan niet in gevaar, ik bedoel kan ik dan nog gewoon helemaal sturen, want et 35 is verder naar buiten als 49?
Erwin
Jij kan gewoon helemaal sturen hoor, we praten hier maar over 1,4 cm verschil tegenover de originele ET waarde. Dit setje is qua prijs kwaliteit wel goed
http://cgi.ebay.de/VOGTLAND-Fahrwerk-Opel-Vectra-B-Typ-J96-Caravan-4-/130415044087?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1e5d57a5f7″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Hoi Marco,
Mijn demper was nog goed dus heb ik eindstukken erop laten lassen. Was met het uitzagen en RVS las werk en de eindstukken geloof ik 270 euro kwijt
@wim-v6 wrote:
Komt wel minder voor, maar de spanners en ketting willen nog wel eens kapot hoor.
De Z22YH is geheel anders wat de distriketting betreft tov de Z22SE, de kop is ook geheel anders (Directe inspuiting tov indirect van de SE)
Willem
Maar je hebt wel gelijk hoor, mijn YH doet het heel af en toe, 1 keer van de 25 keer koud starten. Maar kan ook zijn dat de spanner nog niet gevuld is.
@wim-v6 wrote:
Z22YH is geen haar beter hoor.
Ok ik dacht dat ze het wel voorelkaar hadden bij de YH met een olie nozzle of zoiets
@wim-v6 wrote:
luitser goed bij koude start naar rammelen van de distributie ketting, als je vervangen zelf moet bekostigen, loopt dat aardig in de papieren.
willem
Hij heeft het over een C2 of is deze ook met de 2.2 se motor leverbaar :hmmz
@GTS Power wrote:
vandaag verlagingsveren besteld van promaxx. -45mm king:
ze geven levenslange gerantie op doorzakken en breken dus daar kan me niet veel mee overkomen lijkt me :thumbup
dubbel
@GTS Power wrote:
vandaag verlagingsveren besteld van promaxx. -45mm king:
ze geven levenslange gerantie op doorzakken en breken dus daar kan me niet veel mee overkomen lijkt me :thumbup
:wtf Dus geen schroef set meer???
-
AuteurBerichten