Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het wordt uiteindelijk de Michelin 225/45r 17
Geen Runflatjes meer, gewoon zomerbanden…Bridgestone onder mijn auto zijn helemaal kaal..
4 x 110 euro ps
Gr.6 januari 2013 om 21:10 In reactie op: Automatische Achterklep storing met sleutelbediening #18091546@CAlberts wrote:
Blijft je knop misschien hangen/ingedrukt? Je bedoelt dat hij echt open gaat, niet alleen van het slot?
Ja, hij gaat helemaal open. Met de reserve Afstandsbediening hetzelfde probleem…
Hallo Lemmens,
Het klopt inderdaad, ik betaal per kwartaal 380 euro en 100 euro per maand voor de verzekering. (all risk)
terwijl ik de auto bijna nooit prive rijd en ook veel KM maak, aangezien de brandstof niet zo zuinig is.. en mijn achterbanken zijn ook altijd plat vanwege het materiaal.Ik wil misschien een nieuwe Combo, maar de 2.0 diesel is nog duur en over een paar jaar niks meer waard.
een opel astra van, kan maar zijn meestal afgetrapt.
iemand nog een andere idee voor een grijs kenteken station?groetjes,
Mijn achterramen zijn pik zwart geblindeerd.
moeten die er dan ook uit?Hey bedankt voor je antwoord.
is dat makkelijk een dak verhogen? of voldoet de vectra al aan deze eisen?Ik had ook vergelijkbare probleem, 1 van mijn nieuwe banden had ook een hoogteslag.
alle 4 omgewisseld, probleem verholpen.Je drukt de knop gewoon in, (blijven vasthouden, ook nadat je een piep gehoord hebt)
Er zit geen sensor op de kleppen, waardoor het bij blokkade gaat sluiten.
helaas wel is een keer vergeten dat de klep automatisch is en me hoofd gestoten haha (zal wel meer gebeurd zijn bij de VEC rijders)Let wel op de vliegwiel en de waterpomp zou ik zeggen.
mijn waterpomp ging al bij de 130.000 vastlopen, waardoor distributieriem van tijd is versprongen, gevolg kleppen krom, kostenplaatje 1200 euro.de vliegwiel moet ik ook nog vervangen, advies is dus niet te snel op te trekken (pas bij de 3e versnelling)
Hallo,
Ik heb mijn 150 pk vectra 1.9 uit 2006 uit op maat laten tunen door RS Tuning in Son en Breugel (vlakbij eindhoven) . auto staat nu ongeveer op 180 pk, rijdt heerlijk maar vliegwiel moet ook vervangen worden, dit komt voornamelijk door het flink intrappen op de 1e en de 2e versnellingsbak tijddns de autovakantie naar turkije.
Maar verder rijdt de auto gewoon goed en is echt goed gechipt!.
16 september 2012 om 18:53 In reactie op: Niet meer starten bij warm worden 1.9 cdti 150 PK 2005 #18064136Hey halo,
De gehele brandstoffilter (dus niet alleen filter maar ook omhulsel) vervangen..
probleem opgelost!bedankt iedereen!
Kan ik trouwens de obd stekker van de vagcom ook gebruiken bij opcom?
Bedankt voor jullie antwoord!
auto staat op 125 dznd kmstand.
het plaatje bij de EGR heb ik nog niet, misschienn op maat maken of kant en klaar kopen?
verder nog ratelingen bij de vliegwiel, deze zal ik later nog een keer laten vervangen, kan geen kwaad had ik gehoord.ik zie bij het servicelampje een auto met een sleutel. misschien beter dat ik met de kleine beurt gewoon de brandstoffilter vernieuw?
ik zal de auto morgen uitlezen, maar voordat ik bij de garage ben(5km) gaat het lampje uit, ik laat de auto daar even nog staan en dan met de launch laten uitlezen of opcom.
Hallo allemaal,
Waar zit eigenlijk de turbodruksensor?
iemand nog een handleiding van de 3e injector mod?alvast bedankt!
gr.
Heeft iemand nog een handleiding / instructie linkje voor de 1.9 150 pk, 3e injector mod?
1.9 cdti station 2006…
Helaas, van korte duur…
Inlaatspruitstuk is vervangen, nu auto laten chippen naar 183 PK +-, EGR uitgeschakeld softwarematig..
misschien turbodruksensor?Ik heb er 4 dagen geleden op een kwart tank FORTE gemend..
Nu lijkt het probleem na 4 dagen met een warme motor niet meer voor te komen…ik w8 nog ff af…
Waarschijnlijk zit er ook chip op je Brandstofpomp wat alleen te schrijven is (uitlezen kan niet)
Ik wil je graag adviseren om even langs RS tuning in SON en BREUGEL te gaan.
Zei doen dit 100% handmatig, dus geen files kopen en invoeren, gewoon op maat gechipt, hoe jij het ook wilt…Het is natuurlijk altijd een eigen risico, ik zou je wel willen adviseren om m niet tot 100% te chippen maar op 80 of 90%
@jraaf wrote:
Wat is het bouwjaar? Met 110 duizend plus zou ik eerst ff checken of je derde injector een afwijkend draadje heeft (blauw), zo niet is de injector mod niet doorgevoerd.
Ligt overigens niet aan opel, ‘t is een fiat blok en de lmm is van Bosch.
Groet jraafBouwjaar 2006, facelift en uitvoering executive.
Hmm…
auto nog op 111.dznd km, wel knap dat ie wat hikt idd, maar bij opel is het meestal of lmm of erg wat vrij snel defect gaat..
Uitlezen gaf geen problemen, volgende week ff terug naar de garage..was ook benieuwd wanneer de distrubtieriem vervangen moet worden.. om de 80 ?
Hey Speaker,
De auto heeft nu standaard 111…dzkm gereden.. als ik m nu standaard chip zou het toch geen probleem moeten zijn?
ik heb namelijk gehoord dat de wervelkleppen kapot gaan. en ook de epg e.d. door het roet.
-
AuteurBerichten