Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
26 mei 2009 om 16:49 In reactie op: V-Maxx Schroefset Corsa B, ervaring,alternatieven? (En uitro #17484007
Even een ander vraagje tussendoor…
Als ik met mijn Corsa b gsi een drempel neem, dan is het net een skippiebal maar als ik op de snelweg rijd en je heb daar een hobbeltje dan is hij gewoon redelijk stug. Waar zou dit aan liggen, slappe dempers of veren, of combinatie van ?
19 februari 2009 om 19:48 In reactie op: wim's Combo-B 16V: Update 25-02-2011: Recaro bestuurde #17412005Zo, lekker je Voltmeter erop geknutseld haha!
Morgen btw terug naar de beste man omdat ik de verkeerde kabelboom had gekregen…
Hij helpt me gelijk met het groot licht :agentorigineel gepost door corsaracer
ben net ff op de site van Brembo aan het kijken maar ze hebben dus geen brembo sport max schijven voor de GSImaar wel voor de Kadett E GSI dus misschien een kleine upgrade naar een Kadett/astra/vectra/calibra 16V remsysteem op de vooras…
Ik heb bij diverse online shops, waar je ook je kenteken moet invoeren, al wel wat aanbieders gevonden met brembo max schijven.
Betreft die remmenupgrade… Als jij een leuke set weet
voor een aantrekkelijke prijs, dan wil ik dat idd overwegen.Op marktplaats vind je geen drol, hier in het te-koop gedeelte, alleen maar calibra turbo klauwen, en voor de rest niets..
Nu nog een leuke advertentie met mooie remklauwtjes:wors
Brembo, ja de naam, daar betaal je zeker weer grof geld voor ?
Niemand enig idee ?
Hoe kan je die draadjes verwisselen uit hun connector ?
Ik heb gister met een fittingschroevendraaier geprobeerd maar mocht niet baten.Wat kan je er tegendoen, niks he…
Ja nieuwe dorpels laten lassen maar waar:mad:
Nu voor een deel, maar mijn antennevoet is dus helemaal verweerd, en zal nat geworden zijn.
Makkelijk te vervangen ?
Hemel moet weer vervangen worden neem ik aan ..Hoe kan je controleren of je de versterker heb aangesloten of niet, hoe ziet deze eruit ?
Topic kan close, alles is vervangen wat ik wou vervangen.
Ik woon in Spijkenisse, omgeving Rotterdam.
Het is gebeurd, in het begin van de avond is Luke oftewel 2nd Identity, zo vriendelijk geweest om zijn kennis met mij te delen
en dus een handje te helpen.Het is allemaal vlekkeloos verlopen, echter zijn we tot de conclusie gekomen dat de lambdasonde overlede is aangezien
de motor, zowel koud als warm, bokt/tik/bonkt en die symptonen duide op een defect exemplaar.Tevens wil ik over 5000 km me Distrubutieriem vervangen, iemand die zich aanbied om mij te helpen ( en evt beschikking heeft over de juiste gereedschap )?
De auto loopt veel soepeler met den nieuwe olie ( 5w30 ), alleen met de tijd die vervelende til onderin het blok weg zien te krijgen maar hoe..
Morgen krijg ik me nieuwe bougiekabels binnen, en die dan gelijk monteren, en zal denk ik net nog wat fijnerder rijden.Ik ga denk ik voor de 10w40, andere mensen ervaringen met een gsi motor op 5w30 / 40?
Rij geen lange stukken, soms…
Willem, reuze bedankt voor het delen van je kennis.
Met het hitteschild, is dat makkelijk vast te maken/lassen, of een nieuwe kopen ( als dit het is )
Met het moeilijke schakelen, gewoon het hoesje dus eraf halen en inspuiten met olie of echt vet.
LMM gelijk vervangen, exemplaar van de sloop of nieuw kopen?
En over de MAP sensor, waar zit deze en zal wel kijken of het de draden zijn, en anders contactpuntjes inspuiten met montagereiniger + lichtjes opschure de puntjes en anders een nieuwe sensor ?
Grtz DJO
origineel gepost door wim-v6
1. Welke olie: 5w40 vol synthetisch2. waar olie filter: tussen blok en de radiateur op het onderblok (onder uitlaat spruitstuk)
3. Welk Oliefilter: Fram ph4722
4. waar brandstoffilter: onder de auto naast de tank
5. bougies: NGK BKR5EK
5. Kabels, gewoon Beru set voor deze motor
5. Bobine kabel: niet aanwezig heeft Dis module6. open filter is power in leveren, inleg van K&N is prima
7. interieurfilter: onder paravan plaat
Willem
6.Well thank you!
De auto stotterd/bokt/onregelmatig bij stationair draaien ( vooral bij een koude motor ) waar kan dit aan liggen ?
Bij het starte komt er een aardige blauwe pluim uit de uitlaat, teken van olie slecht of..?
Als ik rij met een gangetje of 30km en hou me koppeling in, dan hoor je iets onder de auto rammele, lijkt wel een soort uitlaat dat klingeld, naar garage hiervoor gaan, bij langzaam achteruit rijden hoor je dit geluid ook tikken/rammelen
Schakelen van 2 naar 3 moeizaam, soms wil je schakelen gaat hij naar z’n 5… Versnellingsbakolie vernieuwen ?
Als je in z’n 4 rij en dan lage toeren dan haperd/stotterd/schud hij vreselijk, kwaal ?
Houd erg in, reageerd traag op het gas alsof er een groot turbo gat aanwezig is ( vervangen van lamdasonde of gasklepsensor ? )
origineel gepost door speaker
Wat voor auto is het??Peter
Betreft een Corsa B gsi
Bedankt allemaal, ja in principe gaat het om 1 moer, en dat is om het dekseltje zeg maar van de velg
af te halen zodat ik bij me wielbouten kan komen.Misschien langs de Opel dealer of een Velgenboer die zo’n sleutel heeft liggen om te gebruiken?
-
AuteurBerichten