Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat is wel gaaf, alleen jammer. ik zou het alleen doen als ik em ook echt op kenteken kan krijgen.
maar dan kan ik net zo goed me z20let in een ascona doen :jerry
@RISL wrote:
Ziet er inderdaad gaaf uit ja!
Zo mooi was die van mij van dichtbij niet hoor, was echt een opknapproject waar ik halverwege mee ben gaan rijden. Helaas niet meer toe gekomen met deze aan die ombouw om dat ik toen geen stallingsruimte had en geen sleutelplek om de motor te wisselen.
Maar zoals je weet wordt er nu wel een andere Coupé omgebouwd naar RWD.ja dat is waar
is er iemand mee bezig?
heb tot dusver alleen die coupe met die LS1 gezien en die van Dan888 met een vectra blok op de achterasik trek alleen wel de units open en spuit de binnenkant. want ik vond dit zo ontzettend dik!!
was een mooie die van jou :P jammer dat die weg ging.
heb tijdje terug ook die sproeiers geplaats, in elk geval stukken beter dan die piesstraaltjes van de standaard sproeiers :P
mijn koplampen die zien er nu ook zo uit. maar wil er xenon lampen in hebben..
ik mag me derde remlicht niet smoken of bestickeren van em :P
het is tevens ook me beste maat, maar ondanks dat wel streng met keuren.
begrijpelijk ook, niemand wil punten krijgen met een controleme keurmeester keurt dat niet goed, enige oplossing is die van een vectra te plaatsen
(foto via google, van het forum..)ben het met je eens, heb ook nog glans zwarte folie liggen om die strip mooi zwart te maken.
maar de donkere lichten zijn er onderhand ookal vanaf, heb de originele weer geplaatst voor de verandering, heb er alleen geen foto van
alleen niet zulke beste.
alle stickers zijn ook van me raam af, behalve me oem+. maar die verwijder ik ook nog. het ziet er gewoon flusher uitmaar weer eens neerplempen hiero :jerry
14 juli 2014 om 11:18 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240895of gaan we dit ook verwijderen omdat het negatief is tegenover een sponsor? :thumb
14 juli 2014 om 11:13 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240894het was daarnaast ook niet nodig om bij UT, me injectoren te vervangen door 470cc en me luchtmassameter te verwisselen met een 80mm.
ik kreeg toen al sterk het gevoel dat ze dat niet konden. want iedereen weet dat als je bij een z20let, rond de 300 wil hebben, dat die mods nodig zijn.
14 juli 2014 om 11:12 In reactie op: tuning bij unlimited tuning mijn klacht was verwijderd!!!! #18240893zal ik ook me toet maar even open doen..
mijn ervaring was namelijk ook niet al te best bij UT, ondanks ze niet moeilijk deden over het terug zetten van de software.
foto’s kunnen duizend woorden zeggen..uitdraai van UT na chipping bij hun
uitdraai bij klasen na een chip bij hem
nog vragen?
gister een zilvere coupe, in de buurt van lisse vanaf de A44 ong.
trapte ze gas geloof ik flink in, maar kwam niet bij me weg :jerry
@Baas J. wrote:
Nee, want die deed het al helemaal kut voor mn gevoel.
Beste blijft nog steeds gewoon origineel….geen gezeik, geen gedoe.
Ik wil binnenkort naar Klasen, maar ik wil dit eerst oplossen.
het origineel is ook prima, als die heel is. helaas gaan ze vrij snel naar de knoppen.
ik heb toendertijd zon forge replica gekocht voor 35 pond geloof ik, tot dusver geen problemen mee. en rij er al 2 jaar mee.
en inkakken tijdens schakelen doet die helemaal niet vergeleken met een atmo dumpvalve.dacht dat jij ook gewoon met een upgrade van de recirc rond reed baas j
bumperlip gespoten.. niet helemaal lekker geworden, dus het word nog wel een keer over gedaan.
@Opeltje17 wrote:
@dion87 wrote:
maaree hoezo dan 225/45/17 ipv 215/40/17 wat de originele maat is…
Thanks.
Kan voor een mooi prijsje die banden (nieuw) overnemen.
En 45 vult wat beter heb ik nu ook
aah begrijpelijk.
is het origineel niet gewoon een bosche dan?
ik heb nog wel een z20let 70mm LMM liggen, kweenie of je daar wat aan hebt :P
ook gewoon van bosche@Opeltje17 wrote:
Vandaag me astra G coupe turbo velgen op gehaald van de poeder coater :wub
Eind van de maand monteren, met nieuwe continental sport contact 5 bandjes(225-45-17)
ziet er erg goed uit.
maaree hoezo dan 225/45/17 ipv 215/40/17 wat de originele maat is…
misschien dat je een gelsticker kan laten maken die er mooi in past. dat kan best goedkoop… ik heb laatst nog 4 gelstickers besteld voor me velgen.
voor dat geld kan je net zo goed een K06 core nemen… of een garrett..
@shaktibiharie wrote:
@dion87 wrote:
van het weekend nog even bezig geweest met me grill en BBS logoos
daarnaast ook nog bezig met me cupra lip glans zwart te spuiten.
Als je met de cupra lip klaar bent zou je dan een :kewlpics willen plaatsen?
Ik wil dat namelijk ook laten doen. Alleen twijfel ik.
ja das prima toch.
denk alleen dat je het beter zelf kan doen, dan ben je misschien 30 euro kwijt aan verf enzo.
ik weet dat die bij mij namelijk toch gaat schrapen :jerry
van het weekend nog even bezig geweest met me grill en BBS logoos
daarnaast ook nog bezig met me cupra lip glans zwart te spuiten.
@Andre_Ede wrote:
Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar hoeveel 5 Deurs Vauxhall Astra MK4 SRI Turbo er gemaakt zijn, dat was de tegenhanger van de OPC toen die in de UK nog geen VXR hete.
Was trouwens ook een VAN versie van de SRI Turbo in de UK.vergeet de MK4 GSI niet. en vooral in het rood zijn ze zeldzaam daarzo
das een degelijke prijs!
wat voorn kleur worden die turbo velgen eigenlijk?
-
AuteurBerichten