Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 op 10 wat is dat in l/km as ik mag vragen zou graag eentje aanschaffen is wel een automaat maar twijfel een beetje heb nu een 2l dieseltje insignia st
Mvg
1 op 10 ja ik tel meestal l/100 km hahz als je dit even zou kunne zegge zou graag eentje aanschaffen. Maar twijfel een beetje het is wel een automaat
Mvg
Nee nee dat weet ik ook maar de verkoper praat van een verbuik van 9l/100 km op internet zie je verbruiken passeren van 18l/100km enzo uitlopend verbruiken wou gewoon een richtlijn
Weet van een vriend die rijd met een astra j opc 2013 heeft een verbruik van 12 a 13l/100 km heeft met sportief gebruik
Mvg
Is deze auto gechipt geweest of is het een diesel. Ik heb een insingia 2.0 cdti gechipt as ik en tijdje de gas plat duw raakt motor zogezegt over hit. Maar het gaat werkelijk om de uitlaat sensor die de uitlaatgassen te warm vindt
Als dit het geval is gewoon laten uitlezen en bolt die als nieuw
Is deze auto gechipt geweest of is het een diesel. Ik heb een insingia 2.0 cdti gechipt as ik en tijdje de gas platbduw raakt motor zogezeht over hit. Maar het gaat werkelijk om de uitlaat sensor die de uitlaatgassen te warm vindt
Als dit hzt geval is gewoon laten uitlezen en bolt die als nieuw
hou je dan maar vast aan de takke van de bomen voor de brembo schijven.
maand geleden heeft mijn beste maat schijven en remmen van astra j opc late vervangen hoop dat jullie zitten ( belgie ) opel dealer 1950€ voor alleen de voorste
4 mei 2016 om 19:41 In reactie op: brembo schijfremmen en remblokken voor opel insignia 2.0cdti #18317539@Chriskeeh wrote:
Ik heb optie 2 op mijn gechipte 2.0 CDTi 110 pk en ze zijn zeker de moeite waard.
oke dank je voor de mening ga ik zeker in men hachterhoofd houde
nu nog eens een vraagje als ik een sashs koppeling zou plaatsen staat op de site dit
A 20 DT, A 20 DTJ Diameter [mm] 240
(No. of teeth 23 Model restriction 3000.970.022-S: SACHS-Version dat is van de koppeling) , Only with Sachs Dual-Mass-Flywheel 2294 001 249 wi ldat zeggen dat ik dan best ook men dubbel massavliegwiel moet vervangen door 1 van sachs?mvg
@wagnas wrote:
Je hebt ook Insignia diesels met 160pk en die hebben dezelfde koppeling.
want ben op garage gaan horen de 130pk versie heeft 240mm koppeling en de 160pk heeft een 250mm grote koppeling volgens de garage want als je bij saschs opzoekt zie je dat de 130pk en de 160pk insignia 2 verschillende koppelinge heeft want de 130pk hebbe meestal een m32 versnellingsbak die past op de 240mm grote koppeling en de 160pk sterke insignia heeft een f40 versnellingsbak met koppeling grote 250mm as ik me niet vergis en is niet passend op elkaar alles past maar zit je met speeling en dat is niet de bedoeling.
en er zijn 130pk met f40 versnellingsbak maar dit is zelde
@GeorgeS wrote:
Ik heb er een sach inzitten, en daar is niks mis mee, luk of sach zijn de merken
en sachs is inderdaad echt sterker dan de orginele ?
heb je ook een gechipte insignia ?
@Helmer opelfan wrote:
Denk dat de koppeling verkeerd is gebruikt. Na 50,000 mag een koppeling nog lang niet gaan slippen.
Mag minstens 150,000-200,000 meegaan.Standaard koppeling zou makkelijk dit vermogen aan moeten kunnen.
Aangezien er meerdere zijn met een gechipte Vectra diesel met 200pk+ja ik heb de auto 2ehands gekocht van een oudere man
en zijn de koppelinge van de vectra c en insignia het zelfde ? anders is het ook appele me peren vergelijkenen 444nm koppel aankunnen de orginele dat trekke ze hier in belgie bij 7/10 opel dealers in vraag die schatten dat de koppeling max 380nm-410 nieuw aankan dus
@KRSA2000 wrote:
Zoek beide koppelingssets op en vergelijk de artikelnummers.
de 130pk vind ik er meer dan 1 en 160pk vind ik er 1 en de eerste die ik van de 130pk zag en die van 160pk zijn zelfde nummer maar zijn automatisch staat er bij voor wat dat is weet ik niet
@RemcoV wrote:
Ik heb zelf ook een J OPC van 2012, hier geen problemen met de versnellingsbak.
Wel weet ik dat er heel veel mensen soort gelijke problemen hebben als jou met de J OPC / VXR. In Engeland is het klacht nummer 1 op de fora. Het komt helaas vaak voor dat de F40 bakken al vroegtijdig stuk gaan.
Iets anders dan laten repareren (weer) kun je hier niet aan doen. Een prijzige reparatie overigens.
1 tip: Die F40 bak is erg fragiel, mocht je hem laten repareren adviseer ik je af om vanaf stilstand vol op het gas te gaan in zijn 1e versnelling. Daar kan deze bak gewoon niet tegen, hoe stom dat ook klinkt. Op mijne staat nu 43.XXX km en werkt nog prima, maar vanuit stilstand geef ik hem dan ook nooit op zijn donder. :thumbup
oke dank je wel ja te hopen dat je geen problemen krijgt het is zeer jammer dat dit het geval is opel zou nu toch al de tijd moeten gehad hebben om met de fabrikant van de versnellingsbak te praten en iets beter kunnen aanbieden
mvg
-
AuteurBerichten