Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik denk dat ik maar ga sparen haha
je hebt ook verschil in volt zag ik .
mijn auto doet nu 300 km op een volle tank dus als die straks weer 600 km doet ,
heb ik hem er ook zo weer uit .
toch bedank voor de reactie’sOke bedankt je hebt gelijk.
Maar ik heb net een nieuwe keuring en dat heeft ook wat gekost dus geld is een beetje op.
lamda sonde kost mij bijna niks van de sloop daarom dacht ik probeer het gewoon.
Als ik weet hoe het met de draden zit en of het werkt anders word het sparen.het was de bobinebrug die stuk was.
niemand?
de auto rijd super goed als die koud is maar word die warm begint die te schokken en in te houden.
dus lijkt me wel de luchttempratuur sensor .
die een extra min moet hebben vanuit de ecu.hallo
ik wou een zeggen ik heb hem in elkaar en loopt weer perfect.iedereen bedank voor de reactie’s
alls is klaar ,alleen weer in elkaar zetten .
ja 2 bouten onder .had ik niet verwacht omdat de rest zo vast zit.
en ik had hier gehoort dat er 6 bouten onder zaten.
maar ik heb hem er af heel erg bedankt
.ik heb de kop er al af , ik moet voor het vlakken de spruitstuk verwijderen.
ik zal straks even proberen of die met 2 bouten vast zit onder.
alvast bedankteen beetje lezen en het gaat wel lukken.
de distributie riem er op zetten bij de krukas beginnen dan de uitlaat nokkenas dan de inlaatnokkenas ,dan de spanner spannen.
en het zit er weer op. heb je ook geen blokeer gereedschap nodig.waar zitten de onderste bouten dan ?
of zit die onder maar vast met 2 buitenste bouten?kop is weer super ,
benzine ingegooid en blijft mooi liggen.
moet wel gevlakt worden dat word maandag gedaan.maar ik had een vraagje waarom mag ik de inlaat spruitstuk niet uit elkaar halen ?
de onderste bouten zitten volgens mij in de spruitstuk , ik moet hem er af hebben voor vlakken,
dus ik moet hem toch uit elkaar draaien ?(bovenste plaat er af )hallo update
4 kleppen krom , dus valt mee .
maar hoe krijg je ze er uit?
ik heb ze al.
nu weer nieuwe erin en kijken.oke bedankt .
dan zal het wel van de egr klep zijn.
ik ga zo verder eerst kijken wat stuk is .de gat die ik bedoel is volgens mij waar de as uit komt waar de verdelerkap op komt.
morgen probeer ik de kop met spruitstuk er af te halen samen , hoop dat het een beetje mee zit.
de x18xe1 heeft die ook een gat die ik moet dicht maken?
de kleppen passen wel toch? ik heb op een onderdelen site gekeken zelfde nummer enzals die weer goed loopt wil ik de riem en rollen wel vervangen maar eerst kijken of het goed komt.
ik kan veel maar dit is de eerste keer de kop van een 16v .haha1200 euro mag die weg. dus zit er dicht bij.
distributie riem is goed 2 jaar geleden op gekomen en de waterpomp is nieuw de oude was gewoon rotzooi. rekbouten en koppaking moet ik wel hebben.
en kleppen maar die haal ik uit een x18xe kop die ik kan krijgen.(kop is goed)ik heb gehoort dat die kop ook past maar de gat aan de zijkant dicht moet maken. doe ik liever niet ik heb liever de orginele kop
als iemand belang bij de vectra heeft.
hij mag ook verkocht worden , nieuwe kop er op (350 euro afgevlakt en al)of paar klepjes vervangen en je hebt een goedkope vectra sport station zwart
bj 2001 full options , super mooie auto.http://www.speurders.nl/lopend/vectra-sport-station-134090795.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
de prijs is een vraagprijs kan nog wat af.
oke bedank
maar je komt er wel slecht bij, niet dus haha.
gewoon doorzetten dus .
kan ik de kop ook met inlaat spruitstuk er af halen?hallo even een update
ik ben bezig de kop er af te halen .
maar hoe zit de inlaat vast ,ik heb voor de rest alles al los.
de inlaat is een groot rond ding inplaats van een normale spruitstuk.
moet ik eerst de bovenste plaat er af draaien(inlaat zijn 2 gedeeltes lijkt het),
bij de onderste moeren van de inlaatspruitstuk kom je niet bij.wat vraag je er voor?
dat is toch alleen de in en uitlaat omkeren? 360 graden draaien
tot 2000 toeren draaid die niet lekker daarna weer redelijk goed .
dus ik neem aan niet allemaal krom .
morgen eerst een compressie test en duimenoke heel erg bedankt voor de reactie’s .
stuk dus , ik heb de klepdeksel er al af morgen ga ik een comressie test doen .
het was stationair toen het fout ging dus ik hoop er het beste van.de riem is er niet afgelopen maar de onderste poeli ,
die is gaan verschuifen toen die een stukje naar voren is gegaan.maar wel kapot dus .
je hoeft dus niet veel geluid te horen (heel erg tikkend)als ze krom zijn ?nieuwe bougie kabels en probleem over
bedankt voor de tips.
ik heb het probleem al gevonden.
nieuwe bougie kabels en rijd weer perfect(dure dingen) -
AuteurBerichten