de ruiter

Aangemaakte reacties

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: NR-08-NH opel manta gsi exclu. #17448675
    de ruiter
      Lid sinds:
      27 January 2014

      Het motorblok van de NR-08-NH was een opel gereviseerd reviesie blokmet een afgedraaid vliegwiel en een groep a spagettypijp.
      Dat blok liep bij mij met 120 pk prima .
      Met dat blok heb ik zon 80000 kilometer mee gereden en werd dan ook niet gespaard.
      Gewoon eruit halen wat erin zit maar ook niet meer.

      Groet Bert

      In reactie op: NR-08-NH opel manta gsi exclu. #17448673
      de ruiter
        Lid sinds:
        27 January 2014

        Geinig dat de manta nog bestaat .
        Hij mag er wel een beetje meerr geluk bij hebben ,dan wat ik had.
        De motivatie word er niet groter,op als steeds alles je bij de handen afbreekt

        Groet Bert

        In reactie op: NR-08-NH opel manta gsi exclu. #17448671
        de ruiter
          Lid sinds:
          27 January 2014

          Ik had ook gezien dat de manta volgens R.W.D. nog bestond.
          Maar het kan ook heel goed dat de auto is gesloopt en alleen het kenteken nog bestaat.
          Dat gebeurt regelmatig de koets is te slecht geworden die word dan gesloopt ,en vevolgens word er een buitlandse koets
          gekocht waar dan de overgebleven delen weer gemonteerd word of alleen het kenteken word dan overgezet.
          Scheelt een boel papierwerk.

          Groet Bert

          In reactie op: NR-08-NH opel manta gsi exclu. #17448669
          de ruiter
            Lid sinds:
            27 January 2014

            Goedendag na een beetje googelen kom ik in dit forum mijn oude manta tegen. NR-08-NH

            Het klopt dat de manta te koop stond bij Henri van der Veen want aan hem heb ik de manta verkocht.
            Zelf heb ik de manta 7 jaar in mijn bezit gehad maar heb er nooit veel geluk mee gehad.
            2x een nieuwe versnellingsbak 1 x een revisie motor 2 x plaatschade deur en wielranden 2x gespoten
            6x radiateur 1x vooras 3x groep a uitlaat 2x toplager drukgroep 2x remklauwen voor 1x bezineleiding.
            Ik was echt gek op die manta maar op keer ben je klaar mee als er voor de zoveelste keer iets niet deugd.
            Ik wist dat er laswerk zat aan te komen en op dat moment waren de bezineleidingen bij het inlaatspruitstuk ook verstaft.
            Daarom toch maar afscheid genomen .
            De manta heb ik gekocht bij een particulier in Dalfsen in 1991 en heb hem 1998 weet niet presies meer verkocht aan Henri.
            Bij Henri mocht ik toen die tijd veel in zijn garage aan de manta sleutelen ,nu in 2014 ben nog steeds daar klant.
            Al die jaren heb ik manta s naast mij doordeweekse auto er bij gehad, op dit moment heb ik nog 1.
            Alles met elkaar heb ik zon 12 manta en ascona s gehad.
            Maar Leeft de NR-08-NH nog in 2014?

            Groeten Bert de Ruiter

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)