Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ziet er lang niet slecht uit, inderdaad.
Alleen nog eventjes sparen want goedkoop is het moeilijk te noemen ;)Oh oké fantastisch, welke heb jij, die op Android of die op Windows CE?
Is de interface ook een beetje deftig?
Op sommige foto’s die ik al gezien heb komt het nogal cheap over.Hoe is de geluidskwaliteit erop vooruit gegaan?
Dat is tenslotte de hoofdzaak voor mij, naast de kwaliteit van de navigatie :)Gisteren heb ik afgesproken met liviu2004, helaas kon de CD70 niet ingeprogrammeerd worden met mijn GID scherm.
Het had iets te maken met het feit dat mijn scherm van Delphi is en niet van Siemens.
Bij een scherm van Siemens is er geen probleem volgens hem.Spijtig, nu moet ik toch maar eens verder zoeken voor een Zendai V41 of Eonon D5156Z :(
Ah oké, omdat de titels van de advertenties gelijkaardig waren dacht ik dat het dezelfde persoon is :)
Alvast bedankt voor de hulp, ik zal is eens polsen voor de CD70 :)Lijkt mij dezelfde persoon waarvan jij jouw CD70 hebt gekocht op ebay, niet?
Mijn Astra heeft al een standaard AUX aansluiting naast de handrem dus wellicht kan ik dat gewoon inpluggen in de CD70?Frontjes voor de CD70 vind ik helaas nergens apart te koop dus het best zal zijn om direct een radio in het piano black te kopen, mét knik in het midden.
Weinig mensen die eigenlijk reactie geven op die Eonon, maar het is zeer verdeeld, sommigen prijzen het de hemel in, anderen willen nooit meer iets met het bedrijf te maken hebben.
Bad luck of gewoon een bad product? :/Voor een CD70 heb ik ook al eens rond gekeken, dat was eigenlijk eerst mijn bedoeling want het zou inderdaad een goede upgrade zijn.
Helaas heb ik tot nog toe geen CD70 gevonden dat minder dan 150 kilometer van mij verwijderd is én in het piano zwart is :(Ik heb het GID display, deze dus:
http://www.astra-h.ru/images/electronics/bk_main/3_str.jpg
De navigatie zou wel werken op dit display maar enkel met pijltjes en dus geen kaart.
Klopt dit of heb jij een ander scherm?Is dit of kan dit aanleiding geven tot een ernstig probleem?
Ik heb namelijk ook “last” van dit geluid bij uitgeschakelde motor.Mvg
RobinIk heb exact hetzelfde geluid met mijn Astra H, het verhoogt bij het aanspreken van de stuurbekrachtiging.
Toen ik op onderhoud ging heb ik dit vermeld en bleek dit normaal te zijn (servo-olie beetje bijgevuld maar geen verschil qua geluid).
Hetzelfde geluid heb ik eens toevallig opgemerkt bij een Opel Meriva in een parkeergarage dus ik ben onder de indruk dat dit normaal te noemen is.Dat gezegd zijnde, tijdens het rijden is het voor mij niet hoorbaar, behalve bij lage snelheden met open ramen.
Mijn Astra heeft dit niet, ik dacht dat dit enkel geleverd werd bij xenon verlichting.
Jammer, gisteren kreeg ik te horen dat de autokeuring waarschijnlijk een heel dure grap wordt, en al zeker als ik een schroefset aanschaf.
In dat geval zal ik nog eens proberen de veren terug te sturen naar afzender…23 februari 2014 om 20:28 In reactie op: past een grille van astra H 2008 op een astra H uit 2005? #18219728Inderdaad, de modellen van 2004-2007 worden apart genomen van de volgende modeljaren als ik zoek naar grilles.
Ik geloof dat dit komt omdat de snuit puntiger is vanaf de facelift en de grill dus ook aangepast is.Zaterdag de voorgenoemde witte Astra J GTC nog eens tegengekomen, ik denk dat hij me herkende want z’n rijgedrag was uitermate sportief, ook in de bebouwde kom.
Hij volgde heel vlot mijn inhaalmanoeuvre, dan een kleine 125 km/u gereden op een baan van 70 en hij zat nog te duwen :jerryIk had graag de topsnelheid met jou opgezocht maar vorige week stonden ze daar nog te flitsen dus ik wou het niet riskeren, maybe next time ;)
Hartelijk bedankt voor de how-to! :thumbup
Nu krijg ik wel weer m’n twijfels, nu ik zie dat de Eibach veren echt wel korter zijn bij jouw Astra.
Bij mij waren ze nl. exact even lang, ik lijk ook de enige mens op deze planeet te zijn met dit probleem, met welke auto dan ook.Ik ga er nog altijd van uit dat de Eibach veren tov de originele veren geen verschil maken als je ze naast elkaar legt, maar wel als ze onder de auto staan?
Echt wel mooi zo dissie, lekker laag maar niet té laag.
Met mijn OPC-line bodykit zou 30 mm volgens mij toch wel voldoende moeten zijn :DTeneinde geen brokken (en dus nog veel meer kosten) te maken zal ik ze wel door een professional laten plaatsen.
Op hoop van zege, ik hoop dat ze zaterdag nog geplaatst kunnen worden, dan zal ik zeker foto’s tonen ^^Ik heb toegang tot een brug en al het gereedschap dat ik maar kan wensen op zaterdag dus dat mag al geen probleem zijn.
Gewoon de how-to van de schroefset volgen vermoed ik? Of doe ik daar al veel te veel mee?
Oei oei, als ik dat zelf moet doen draait het snel in de soep denk ik, zeker omdat de installateur al begon over veerspanners e.d. :(
Ik denk dat ik het toch maar zal laten doen op zaterdag, dan is hij ineens uitgelijnd.
Dit lijkt me trouwens ook de minst “vermoeiende” oplossing, een pakket van 11 kg terug sturen naar Brussel zou me ook een pak geld kosten.
Misschien kan ik wel wat van de prijs af krijgen, ik werk daar al anderhalf jaar op zaterdag dus ik word eigenlijk gezien als personeel (ook korting in het winkeltje daar) :thumbIk hoop dat het wat opbrengt qua verlaging want anders ben ik wel een dikke 300 euro in totaal kwijt aan quasi niks :???:
Nou, KW heeft wel hele goeie schroefsets maar 1150 euro vind ik wel wat overdreven :D
Als ik dan nog eens moet betalen voor de plaatsing ben ik helemaal bankroet :DRetour zit er trouwens niet in als ik enkel mijn geld terug wil, korting op een volgende aankoop willen ze wel doen maar dan zou ik al voor de Eibach Pro-Street S moeten gaan en da’s ook 850 euro…
Zou ik toch het risico nemen en de Eibach veren laten plaatsen? Kost me wel 100-150 euro en als ze er dan terug af moeten kost het me nog is hetzelfde…
Ik denk trouwens niet dat mijn wagen al vanuit de fabriek verlaagd is, zoals je kunt zien aan de foto’s:
Vooraan:
Achteraan:
Bedankt voor de reacties, iedereen!
De Sportline veren zijn -45/50 mm achteraan en -30 mm vooraan volgens Mayer.be.
“Duikt” hij dan niet een beetje, alsof er een veel te dikke motor in ligt? Raar dat de verlaging niet gelijk is tussen voor en achter.
Dus als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen verschil in lengte te zien tussen de standaardveren en de Eibach veren? Het verschil komt enkel van het feit dat ze dieper zakken eens ze onder de wagen zitten
Dissie, dat is inderdaad heel toevallig, ik hoop dat je even tevreden bent met je aankoop als mij :D
De foto die je daar toont is ongeveer gelijk aan de hoogte die mijn GTC nu heeft, is het verschil in het echt ook zo gering? Ik zal straks een foto van de zijkant nemen, nu zonder een volle koffer :D
Ik reken mezelf graag bij de autokenners maar van de Opel Bitter heb ik zelfs nog nooit gehoord.
Wel een hele knappe bak, dat lage dak staat echt wel goed.
Als eeuwige fan van pop-up koplampen weet ik ‘m wel te pruimen!Ik heb nog even rond gevraagd en iemand zei dat de lengte misschien hetzelfde is maar dat de Eibach veren dieper zakken zodat de wagen lager komt te liggen.
Ik weet dat iemand op het forum dezelfde veren onder zijn H Caravan heeft staan, misschien dat hij zijn observatie kan delen?Tegenwoordig kom ik bijna dagelijks een witte Opel Astra J GTC met gele koplampen en dikke zwarte velgen tegen.
Meestal gezien rond Verrebroek/Vrasene, in België, met Belgische nummerplaat 1-D..-… ;)
Ik dacht direct aan deze topic, misschien dat iemand zich hier in vindt? -
AuteurBerichten