Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1.) C00kie (Y30DT)
2.) Kimmiej666 (Y30DT)
3.) Hans Schoeber (Y30DT)
4.) lucien (Z30DT)
5.) Nor (Y30DT)
6.) Zeke (Y30DT)
7.) DG80 (Z30DT)
8.) opeloss (Y30DT)
9.) marbo2 (Z30DT)
10.)daveman (Y30DT)25 februari 2013 om 11:34 In reactie op: Soms blijven er lampjes branden op het dashboard branden #18109144probeer eerst eens de gasklep te reinigen, als deze vervuilt is krijg je de raarste dingen. 2x mee gemaakt
ik heb laatst mijn dubbel din in gebouwt in een astra g. heb de kachelstand naar beneden geplaatst.
maar nu werkt niet alle standen meer dus moet de kabels van de kachelstand verlengen maar heb geen idea hoe ik dit het beste kan doen.
dit zit met een haakje achter in het kachelstand vast. (niet met zoon oogje)
iemand meschien een idea hoe ik dit het beste kan doen?Heb 2x mee gemaakt op het werk. Dat hij niet meer van stuurslot af wou of door draaien.
Beiden keren bleek het de contactslot zijn. En heeft ons wat moeite gekost om het er af te krijgennou zaterdag wezen kijken naar de coupe. maar heb hem laten staan.
had na 5min rijden de turbo totaal naar de klote.
en het ging om een blauwe coupena de remschakelaar te hebben vervangen en de lampjes was het probleem op gelost
kan je een foto van het blok zelf maken en de ontsteking
30 maart 2012 om 10:31 In reactie op: Stukje achtervering spontaan afgebroken Astra G Sport! #17924792Auto op bokken. Krik onder achteras waar de veer zit , schokdemper los draaien. Krik laten zaken hier door gaat de veer langzaam van spanning vsn spanning en kan je hem zo weg pakken.
En terug zetten het om gekeerde doen , dus veer op spanning zetten schokdemper vastzetten .
Klaaris moeilijk te zien op filmpje. moet eentje ff de spelling voelen en de andere kijken als je de kogel ziet bewegen is het de fusee. kan ook spoortstangkogel zijn op zelfde manier controllen
9 maart 2012 om 11:33 In reactie op: een gat onder de uitlaat op het blok, is dat normaal?? #17847754Haha had ik niet eens gezien was nog meer aan het doen moet gewoon vliegwiel zijn.
8 maart 2012 om 17:23 In reactie op: een gat onder de uitlaat op het blok, is dat normaal?? #17847766is inderdaad het vliegveld is normaal meestal zit er een afdicht rubber maar is vaak ook weg
nooit atf afvullen met atf olie als de bak er niet voor bedoelt is. je kan er een scheutje bij doen maar meer ook niet (werkt meestal wel)
kan geen kant op en als die andere al los zouden zitten raakt de motor nog steeds de grond niet (rust op carroserie en steun kan er niet langs) .
kan alleen heen enweer bewegen dus als je er voor staat naar voor en achter meer nietdit zijn de parkeerlichten
@RISL wrote:
De koelvloeistof zit nog in de matten, die liggen al anderhalve week binnen en ze zijn nog niet droog.
Na bijna een week gehangen te hebben, komen er een paar druppels uit.Ik heb ze nu in de douche gehangen en met die harde massagestraal zeiknat gespoten weer opgehangen. Er loopt dan echt roze water uit. Ik heb dit al een paar keer herhaalt en het water wordt steeds minder roze. Dit is (denk ik) wel een goede manier op de koelvloeistof uit je matten te halen.
Echter, nu nog het tapijt van de auto….daar moet ik nog iets voor verzinnen. Kranten werkt niet. Ik denk dat ik de matten er weer op leg tot deze de kvs uit het tapijt hebben gezogen, waarna ik die matten weer schoonmaak.
Heb je niet zoon oudestofzuiger die water op kan zuigen?? Doe je het gewoon met de stofzuiger, doe ik op het werk ook
remketel er op zetten f de leiding vacum trekken
@RISL wrote:
Ik heb mijn topic even voorzien van foto’s.
Heb inmiddels op meerdere sites gelezen dat koelvloeistof erg slecht voor je kan zijn en dat huisdieren soms al bij 1 ml per kg lichaamsgewicht al overlijden….dat is inderdaad een gemeen goedje dan.er is ook kvs die je met beide kan mengen, behalven met de nieuwe vw kvs.
is doorzichtige kvs, kan je zo hale bij de automatriale handelja dit klopt gewoon los slaan. en die kabelboom los halen is een gepiel soms zit een soort stekker maar dan moet je hem draaien or zo iets
sla een voorzichting tegen het motortje met de achterkant van een schroevendraaier, en sproei dan nog een keer
laat eens een compressie test uitvoeren en lektest
loopt de motor on regelmatig??21 februari 2012 om 10:34 In reactie op: HET APK verhaal van onze astra F, wel of niet naar sloop #17995947draagarmenrubbers vallen wel mee gewoon alleen de bussen vervangen is 15a20min werk (kosten weet ik niet) maar niet 450,-
rem achter kan je zelf doen gewoon ff de trommel er af halen en kijken wat er vast hangt (en stof vrijmake)20 februari 2012 om 19:38 In reactie op: achteruit rijlicht aan beide kanten branden niet meer!!! #17989694achteruitrij schakelaar op de bak , om te testen gewoon ff doorverbinden met een kabeltje of iets en kijken of ze wel branden
laat hem eerst maar ff uitlezen. kan abs sensor zijn (zit in de naaf) abs pomp, abs ring weggerot.
Stelt niks voor handrem kampje van de handrem er af hallen moet je naar elkaar haalen.
En dat plaatje onder de hand rem ff met een kleinen schroevendraaier er uit wippen. Daarna voor de tunnel los te halen zijn 7torxdie stikker hebben ze nodig om de juiste kachelradiator the bestellen nu moet je de tunnel of middenconsole er uit halen of hoe je het ziet. die met de pijl is de tunnel of middenconsole die moet er uit. en dat met dat rondjes die buis moet er ook uit zit gewoon los er in.
daar achter zit een soort bak wat hangt daar zitten die clips aan. als je die weg haalt kan je de bak voor zichting naar beneden trekken . maar je krijgt hem er niet uit. hiervoor moet je de afwaterings kanaal van de airco los hallen van het schutbord. maar je ziet hem wel zitten -
AuteurBerichten