Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
late respons… :thumbdown
Astra H heeft geen DRL software in het ecu. Dit wil zeggen dat de opel verdeler deze aftermarket heeft ingebouwd.
Beter eens checken hoe en waar de voedingskabels lopen. normaal zal dit naar een rechthoekig bakje lopen en dan naar de batterij en kabel van verlichting.groeten
Hallo
Ik zelf rij op KW variant 2 inox op mijn vectra C break. Deze zijn echt super!
Maar voor 1000€ zal dit niet lukken. Een alternatief is Weitec.
Als je prijs wilt weten en extra info kan dit via PM of mail.
TA tes niks! zeker niet nemen! na 6 maand moeilijk regelbaar(roesten) en kwalitatief slecht….
Enkel goed om laag en oncomfortabel met te rijden en artritis te kweken….groeten
Je moet niet gaan zoeken bij UEC voor een Astra. wel 2 aanpassingen in andere ecu’s :-D
ik heb hier vele astra’s rondrijden met aftermarket xenonsHallo,
Het GM ECU heeft idd. geen instelling voor dagrijlichten.
Wij maken deze systemen in huis. zie http://www.lectromotive.be
LED mistlampen die automatisch uitgaan bij activeren verlichting.
Ook lead me to the car is mogelijkgroeten,
DPF staat voor diesel partiekel filter = volksmond roetfilter ;)
hallo,
in je 1ste post lees ik 5kpa e 88% verzadigd.is dit 5kpa stationair of bij 2000 toeren?
88 procent in de ecu is normaal,als hij gerenegeerd is blijft hij staan op 70 denk ik.
enkel kijken naar druk verschil.wij modden den ECU als er geen DPF in zit.
ps de wagen gebruikt EGR om te regenereren….regelt de temperatuur van de gassen door de temperatuur van de verbranding in cilinder te laten dalen.
ik zelf rij met een vectra C2 estate Z19DT 120 versie met nu 181pk met DPF swap en niet actieve EGR. ik heb nooit problemen :)
ps brandstof verbruikt daalt bij dpf mod. doordat er geen 5de inspuiting meer is :)))
ik verbruik gem. 6.2 met 182pk :))))))
voor info & software mods/testbank verslag…info@lectromtive.be
groeten,dat is een hele boterham… :shock:
wat je moet doen is:
1 wagen starten met hulpbatterij
2 universele meter op 20V gelijkspanning zetten
3 over de batterij klemmen meten
4 als spanning minder is dan 12V is de alternator stuk
5 contact afleggen,als spanning stijgt van bv 11V naar 12.30V dan ben je ZEKER dat alternator stuk is
6 meet je +- 12,8V-14.2 V dan is je alternator OK en je batterij plat
7 als na 30 min draaiende motor de wagen stil gelegd word, en wil niet meer herstarten dan is de batterij stuk.
8 thank you and come againdit zou idd beter zijn!
bij welke tuner is uw software geschreven?
greets,update.
verbruik ligt rond de 7.2 liter/100km.
wat vrij gunstig is :thumbup .ps,wij zijn gespecialiseerd in het modificeren van cat & roetfilters.(leegmaken).
in combinatie met een switch (software switch) kun je performence software wisselen met specifieke software geschreven voor uw wagen die optimale uitstoot garandeerd voor de keuring. deze switch werkt via eobd stekker.een downpipe zal zeker nog meer helpen!
een downpipe zal zeker nog meer helpen!
een downpipe zal zeker nog meer helpen!
ik voel natuurlijk geen verschil.
enkel meetbaar op testbank.[rquote=1920513&tid=146399&author=Erwin]Vermogen scheelt niet zo heel veel, kan zelf aan de tolerantie van beide metingen liggen dat er überhaupt verschil te zien is.
Wat is het verschil in koppel?[/rquote]
390NM ipv 380(175PK)
een roetfilter is een weerstand en vermogen winst van 6pk is normaal.
iemand die denkt dat je 15 pk winst maakt….droomt:wuber is al een foutmarge berekend in de test.
greets,momenteel 211km/h op teller…kon niet harder wegens teveel verkeer..
gisteren programmatie afgewerkt, nieuw vermogen =
een nieuwe filter kost idd rond 2000€.
maar je kunt ook filters krijgen die hersteld zijn(dmv hoogoven,product reiniging.)
mss is het geen nieuwe en wel revisie filter?…[rquote=1916065&tid=146399&author=jraaf][rquote=1916051&tid=146399&author=darksaint]
ook mijn limmiter getest vandaag:wors en gaat idd sneller dan 196km/h…..[/rquote]
Dat mag wel, de mijne ging 252 op de rollerbank:afro
Safe driving Jurgen.[/rquote]op de weg zal je geen 252km halen omdat rij wind ook parten speelt.
ik denk dat mijn vectra stopt aan 230…maar zover ben ik nog niet gegaan:angel
je roetfilter is idd ingedeeld in 2 stukken.
maar de katalisator zit kort na de turbo….deze zaterdag ecu herschrijven en nog x testbank.
en volgende week roettest…nice! tielt ismijn geboorte plaats:afro
hallo:afro
gisteren naar de testbank geweest…maar er stond nog een RS4,golf5,siat STI en golf 4 voor mij voor chipttuning:puke
na sluitingstijd was het aan mij maar…stroompanne in de gemeente …:swear,geen stroom,geen testbank….
uitgesteld naar latere datum…
ivm met roet uitstoot,ik zal dinsdag mijn uitstoot meten,zodat jullie een gedacht krijgen.:vertag
ook mijn limmiter getest vandaag:wors en gaat idd sneller dan 196km/h…..
[rquote=1914788&tid=146399&author=jraaf][rquote=1914783&tid=146399&author=darksaint]ik laat jullie morgen weten hoeveel pk’s erbij komen,morgen terug op de testbank en dpf off program voltooien.
greets,:afro[/rquote]Nice:jerry[/rquote]
^
ps die remschijven van jouw zijn deze apk vriendelijk?ik zie dat je van je vectra een overloaded full option aan het maken bent….toevallig geen weet ofdat de opc/sport pook past op de 6bak in de 19dt/h?
en indien wel ergens een goed adres?? op het werk kost deze +- 380€ prijs klant.:hmmz
greets,
ik laat jullie morgen weten hoeveel pk’s erbij komen,morgen terug op de testbank en dpf off program voltooien.
greets,:afrohallo:afro
ik woon in België……1ste gebeurd de roettest en ik ben zeker dat de uitstoot onder de grens waarde zal zijn.
de swap is gemaakt met originele stukken die al een roest laagje hadden,er zit ook nog een katalisator in…..
ik bedoel, de nieuwe wagens hebben hun roetfilter kort achter de turbo,waar bij mij de kat zit…..
en er zijn ook vectra’s 1900 zonder roetfilter dus ik denk niet dat de lokale apk het zal door hebben:hmmz
indien ik afgekeurd ben zal ik mijn filter terug plaatsen 15min werk….greets,
-
AuteurBerichten