Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Met een vork wip je ze er zo af, kracht goed verdelen… Heb zelf alle naalden eraf gehaald en vervangen voor naalden uit een Golf 5 GTI…
Mooie velgen! En shiny wagen :)
13 november 2015 om 15:40 In reactie op: Astra g stottert/ houdt in bij vollast op de snelweg #18295248Idd, bobinebrug is ook het eerste waar ik aan dacht. En dat kan ik uit ervaring zeggen
Strakke wagen hoor, complimenten :thumbup
:wors :wors :wors
14 oktober 2015 om 14:57 In reactie op: Bedenk verzin een nieuwe naam voor VW, oftewel Volkswagen #18297870Vuilnis Wagen
Verreckte Waus
Verzekerd Waardeloos
Ver WelktGasklephuis vuil, stappenmotor vuil, EGR vuil…..
Ik heb hem bijna op 280.000 staan met een X16XEL!
Amper olieverbruik :wub :worsMisschien even Astra J in de topic titel zetten? Dat voorkomt teleurstellingen en zo lijkt het net sluikreclame
Netjes hoor! Ziet er goed uit :thumb :thumb
15 november 2014 om 16:15 In reactie op: astra g 1.6 16v 2000 ratelend geluid (tikkend) motor #18260398Check oliepijl eens.
Hemel en stijlen zwart spuiten/bekleden!
Heb ik zelf ook gedaan en oogt erg chique :thumbWat is de definitie van “een beetje makkelijk” vraag ik me dan als eerste af :wtf
Met zonder veel laswerk, direct maatwerk passend, universeel zelf te doen bij uitbesteding. :jerry
260.6xx
Kleppendeksel pakking vervangen omdat ie erg veel zweette!
Goed te doen voor de eerste keer zelf….Ik heb mijn dak eindelijk zwart gemaakt….. Gespoten hoogglans zwart, moet nog afgewerkt met blanke lak.
Ik zou voor de DEPO zwart heldere koplampen gaan. VOorbumper los, oude lampen eruit, nieuwe lampen er in :thumb
Stelmoteren wel overzetten als je electrisch verstelbare koplampen hebt. Uiteraard moeten de nieuwe koplampen wel goed afgesteld worden.Wil je Xenon? Dan kan je eventueel voor de zwart heldere koplampen + lenzen (projectors) gaan. Dat geeft net wat beter lichtbeeld bij Xenon.
In de zwart heldere units kan ook xenon hoor, maar met lenzen is gewoon de beste optie als je xenon gebruikt.(xenon in koplampen die geen heldere glazen hebben verblinden)
Vandaag 6000k vervangen voor 8000k xenon! Met slim ballasten :)
Heb het zelf zo, minimaal gecleaned maar wel stuk cleaner.
Achterwisser weg + logo (en de gaatjes daaronder dicht) ziet er zo uit:Hierbij dan de foto’s!
Ik ben gisteren druk geweest….
– Roestschade spatbord rechstsachter weggehaald, geplamuurd, geschuurd en gespoten!
– Hoofdsteunen achter geplaatst
– iPad dashboard houder gemaakt van 2 goedkope Action houders@FnF_racer wrote:
volgens mij stond DarkNL vrijdag avond bij de mac in Doetinchem….
stond er wss met een aantal kameraden?
je reed daarna nog door de MCdrive, kon je alleen niet meer pinnen. :angelik reed onder koffer in mijn Corsa met dakrek.
en ja, zelfs een 1.4 kan zijn banden laten spinnen. :jerryKlopt helemaal dat was ik!!!
De ene draad op geschakelde plus, en de ander op constant plus. Zodra het contact uit gezet word, gaat het Ledje knipperen.
De geschakelde plus is een min als het contact uit staat.Nou is mij niet gebeurd iig. Het werkt met een schuif-klik systeem. Er schuift een plaatje in de beugel (die zit op de auto zelf) en dan aanduwen en hoor je een soort ‘klik’.
Probeer maar eens de lijst iets heen en weer te bewegen je kan dan de plekken zien waar hij vastgeklikt zit.
Als je het niet vertrouwd; ga naar een sloperij en kijk of er een astra staat en leef je uit :P
Je moet de hele daklijst eerst loshalen. Dit is gewoon een kliksysteem, begin voor bij de vooruit de daklijst eruit te klikken. Beetje kracht erop geven kan !!
Als de daklijst los is, kan je vervolgens vanaf de onderkant een soort plastic clipjes indrukken en hem eruit halen.
Succes! -
AuteurBerichten