Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
na lang afwezig te zijn geweest heb ik een beslissing genomen ik ga dit project weg doen
ik kan het vanwege lichamlijke beperkingen niet meer afmaken.
iemand die interesse heeft….laat iets horen ,worden het wel eensklopt maar daar kosten ze 169,35 pond incl. verzending is 198,19 euro is een best een verschil met mtech als deze ze maken zou
als er genoeg mensen met een v6 ook een zouden willen hebben……,scheelt een aardige cent.is inderdaad voor multiriem,mtech heeft nu v/die lichtgewicht poelies voor alle 4 cilinders maar helaas niet voor de
v6,die gaan ze alleen laten maken met voldoende interesse.ik heb het blok er nog uit liggen dus zou makkelijk zijn geweest als ik er nu
van die poelies erop kon zetten maar als geen v/d poelies hetzelfde zijn als die van een v6……zo weer een beetje aan het dashboard geknutseld
de verlichtingsschakelaars gaan een verdieping naar onder uit zicht
ff wat ruimte maken
wordt vervolgd
dit kan nu defintief gemonteerd worden
mijn nieuwe headunit,voor het eerst uit de doos na 2 jaar
helemaal mijn smaak,strak en geen rommel erom heen
wordt vervolgd
ff wat meer glim installeren
wordt choppen
chop chop
ouwe eruit
nieuwe erintot gauw :mrgreen:
mja begint een beetje uit de kluiten te lopen
dat antec pctje was het hart van mijn “bioscoopje”
een stukje audio
mijn subje,van deze komen 2 erin
electrostaat met zelfgemaakte houder
tweeters
van deze komen er ook 2 van in,elk 5 kanaals
emphaser 2500D,van deze ook 2
asus pc met touchsreen
voor de subjes
mijn verbouwde deurpanelen
moeten nog bekleed worden met leerwordt vervolgd
zo,ff een deurklink update
mooi vlak en strak klinkje,moet alleen nog afgesteld worden om echt strak aan te sluiten
:mrgreen:ik zelf ook maar ik heb zo weinig tijd maar ja beter langzaam en goed als vlugge braggel
interieur doe ik zelf,bekleden alles
motorkap en het hele dak van a tot c stijl en het stukje kofferklep voor 523 euro en centen
3 jaar garantieo god heb ik echt niet zelf gefolied,daar heb ik geen geduld of tijd voor.heb ik bij jean paul van windowtinten.nl laten doen,is een supergast en heel goed in folien en niet duur.
vind ik dan.het is geen racestuur,dit is een budnick,dit is een showstuur afgeleid van de oude ami sturen
hij is terug
zo weer thuis en gefoliet je ziet het alleen slecht op foto
het kunststof had ik eerst gespoten,matzwart zoals de auto maar dat vond ik toch niet het ware,dus maar bekleden.
ik heb bij mijn stoffeerder lijm gehaald die hij zelf ook gebruikt,alles nog maar eens goed ontvet.
stof en onderdeel beide goed ingesmeerd,wat laten drogen en bekleed en volgens de stoffeerder moest dat voldoende
zijn zo deed hij het ook.
dus op hoop van zege.
morgen is de calibra terug van de folieman.ben benieuwd
foto’s volgen uiteraard zo snel mogelijkaardig project ,succes ermee
zo weer ff wat tijd ,dashboard update
is nog niet vastgezet om alle bedrading om te leggen voor de verlichting en verwarming
zo en morgen richting folien
zo,stuur weer in elkaar gezet na bekleden,ziet leuk uit al zeg ik het zelf
dit was ooit de middelste ventilator opening met waarschuwingslichtknop,deze knop word nog helemaal rood
nee,de kentekenplaat wordt op een speciale houder onder de achterbumper geplaatst,moet ik nog bestellen
http://swiftmotorsports.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1837″ onclick=”window.open(this.href);return false;
met filmpje hoe het werkt
de snelheids regelaar v/d kachel wordt verplaatst naar een andere plek en de stand blijft gefixeerd op de vooruit.de ventilator openingen gaan ook dicht,lichtschakelaars worden
ook verplaatst.dashboard wordt net als de buitenkant helemaal strak en clean.weer wat interieur
a,b en c zuil
wat lijm
op beide zijden
omvouwen
dit zijn de ingredienten voor mijn stille momenten
dit zijn de eindresultaten van mijn stille momenten
:mrgreen:
nu even een stukje interieur
mijn budnik stuur weer zijn oude glans terug geven
24 karaat gouden schroeven in zijn hart
met chromen naaf,daarom moest ik het stuur polijsten
ff wat stukjes dashboard weghalen die in de weg zitten
zo ruimte zat
heb van de stukken console waar de verwarming e.d. in gezeteld waren beetje veranderd
de alpine dubbeldin waar ruimte voor gemaakt moest worden
met een kleurtje om te zien hoe het oogt,wordt naderhand bekleed
2 weken geleden heb ik hem maar eens een beetje gepoets,ziet toch wat netter uit.
plaatje besteld voor tussen de achterlichten,vlug ff op kleur gebracht,gat erin en de
nieuwe tankdop erin.
dit wordt de nieuwe plaats om hem vol te gooien.moet nog een 57mm gatenzaag voor metaal
halen en waar eerst de kentekenplaat zat gat boren en wat buizenwerk naar de tankleggenzit er geen stof op de auto dan wel op de lens
dank jullie wel,
mantzel stuurt dus nog wat huiswerk mee naar huis? :wtf
voor dat geld mocht die topspinne toch wel gelikt uitzien.glad als een babykontje :ass op de stof na
voor dat oxideren ben ik niet bang heb na afspuiten de boel met wd40 ingespoten is vochtverdrijvend en de meeste kabels zal ik toch moeten gaan verlengen en verleggen dus heb ze toch allemaal nog wel een paar keer in de handen om na te kijken
hier nog het proefpasje van het blok
en toen paste het niet door het omega carterin de cabine
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SK4XR7LD-G.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
en klaar
en weer naar huis
tijdens wat onderdelen zoeken kwam ik dit tegen
dit vond ik toch wel een mooie verschijning en ben wat gaan zoeken en dit blijkt een
cliff edition te zijn.die voorbumper en zijlijsten wilde ik ook wel hebben
na lang zoeken en wachten (paar maanden)….
dan maar weer terug naar de cabine
en hebben we deze ook maar dicht gemaakt
in goed gezelschap
dat mantzel trekt zich al maanden,vooruitbetaling maar contact met de klant hoo maar
maar ja heb nog ffbenzinedrukregelaar,katvervanger,bougiekabels maar deze worden denk vervangen door wat
sportievere versies,halo bougies voor een wat beter vonkje
hier gaat ie richting spuitkabine
hier wordt het oude blok eruit gehaald
beetje leeg
schuren maar,alle gaten en sleuven die dicht mogen zullen dicht gemaakt worden
maar eerst nog ff het vooronder schoonspuiten
dank jullie wel
nee, dat was de eerste fout die ik maakte.
omega carter past niet in een calibra maar daar kwam ik pas
achter toen ie erin lag.
alles weer eruit
na wat pluizen en vragen aan de juiste mensen dit keer (van dit forum)
kwam ik erachter dat ik de carterpan van mijn oude blok nodig had plus olie aanzuig.
iemand die dacht dat hij verstand ervan had,had de nokkenassen,distribusieriem e.d.
afgesteld.voor de zekerheid na het carterpan fiasco had ik via een kennis een opelmonteur
met veel v6 ervaring laten kijken naar het blok.
klopte dus niet veel van,had weer mijn kleppen gekost.uitelkaar weer en blijkt dus ook een
koppakking lek te zijn geweest,dus dan maar echt uitelkaar.
en dan maar meteen wat meer vermogen.gesloten luchtfilter van carbon met luchtslang voor naar voorbumper
82graden celsius thermostaat met koppeling,carterschroef met magnetische tip
mantzel spruitstuk (lange levertijd)
verstelbare nokkenas tandwielen
oilcatchtank
benzineslang met geweven mantel voor wat meer druk
heb ook nog een zwaardere benzinedruk regelaar,komen nog andere nokjes in en
het chipje aanpassen en complete nieuwe uitlaat van mtech
wordt vervolgd -
AuteurBerichten