Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Iemand het aanhaalmoment in nm voor de gloeiers van een z17dth 101pk ?
EDIT:
ter info:
Autodata zegt 18 nmEven snel gekeken en het kan dit zijn:
P0115 Koelvloeistoftemperatuursensor los contact
P0115 Koelvloeistoftemperatuursensor niet binnen het doelbereik
P0115 Koelvloeistof Temperatuur Signal te groot
P0115 Koelvloeistof Temperatuur signaal te laagVervang net het dieselfilter van mijn astra h
Z17dth maar nu heeft ie heel even gelopen en sloeg af.
Moet deze ontlucht worden??EDIT:
Ik heb het filterhuis even afgevuld met Diesel uit een jerrycan.
Toen was het gelijk lopen, en blijven lopen.
Toch blijft mijn vraag, wat de beste methode is?Is er voor deze cd 70 navi nog een fw update nodig ?
@Opeltje17 wrote:
@Dantji wrote:
Sinds een paar uur eigenaar van een H met cd70 – de navi is outdated en zou dit graag anders zien ;)
Nou bij deze dan een PM
Works like a charm! Dank
Is dit de stekker voor een 12v aansluiting in de kofferbak ( rechts achter ) ?
Mistlichten en een CID lijken me idd wel wat.
Sinds een paar uur eigenaar van een H met cd70 – de navi is outdated en zou dit graag anders zien ;)
Even snel een foto die ik nog had opgeslagen.
Wat valt er OEM+ te knutselen Pixels66 ??
Volgens de site van Contitech 80.000 miles ( 128.000 km ) of 8 jaar
http://aam-europe.contitech.de/pages/downloads/docs/Poster-Wechselintervalle-Meilen_en.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Na :
Voor staat boven :)
@Dantji wrote:
Ik zie 1 slecht / verbrand soldeerpunt zitten in de edu van mijn y17dt.
Is dit nog te repareren?Ik heb het puntje schoongemaakt en opnieuw vertind. Ingebouwd en hij startte weer :)
Dat weet ik niet :) ik zocht naar slechte losse solderingen op het printje. Bekend probleem, zooals ik veel heb gelezen op het forum. Dit was de enige die ik zag.
Ik zie 1 slecht / verbrand soldeerpunt zitten in de edu van mijn y17dt.
Is dit nog te repareren?Hij zit hier :
Dit deel kan je eruit halen:
Het “pikkie” net zolang schoonmaken met een sateprikker/ tandenborstel/ diesel of remmenreiniger tot je hem goed met je hand kan indrukken.
@ZakhooiTM wrote:
Ik heb nog een ECU liggen voor een Y17DT :)
Edit :
Heb je nog verdere foutcodes, misschien handig als we dit weten :thumbHeb je een ECU of een EDU liggen ?
Ik heb m nog niet uitgelezen, kon mijn laptop waar opcom op staat ff niet vinden en ben het weekend in een Landal park :)
Naar huis laten slepen.
De astra sloeg niet meer aan. Anwb kreeg m met remmenreiniger/startpilot weer aan de loop. Maar hij viel na 2 km weer uit. Van de week even uitlezen. Ik hoop de EDU – het is een y17dt – tips voor revisie reparatie zijn welkom!Nog even het filter / rubbers in het dieselfilterhuis vervangen, misschien zoog ie daar valse lucht. Maar maakte geen verschil.
Sinds de aanschaf een jaar geleden nooit problemen gehad, tot vandaag op de parkeerplaats van de super :(
Waar heb jij de reparatie laten uitvoeren?
De link doet het niet meer.Ik kwam deze nog tegen … Alleen de achterkant gezien :)
Dit is de warmtewisselaar, maar hij wordt op engelse sites ook wel “Oil Cooler” genoemd
Op de twee pijpjes gaan idd slangen met koelvloeistof.
Deze kant zit op het oliefilterhuis
Zie:
In de engelse omschrijvingen spreken ze bij de warmtewisselaar ook van een “oilcooler” erg verwarrend.
Het gaat in elk geval om deze vriend
In de nasleep :)
Op de N3 vanmorgen
Volgens mij is het een zelfontluchtend systeem. kan het niet de aansturing van de brandstofpomp zijn of een defecte luchtmassameter?
-
AuteurBerichten