Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik zal ook ff heen..het word tenminste mooi weer als je de berichten mag geloven:thumbup
kant en klare chip..?dan ga ik liever voor dta.maar dat is mijn bedoeling niet:P
ben gewoon benieuwd of zoiets wil,want de onderdelen liggen hier toch..;)
en voor een ander is dit misschien ook wel interessant..:D
verwacht er niks van we hadden zo een ingeving.daarom deze vraag..;)
en waarom niet denk je…?
met de 91/95 loopt die wel beter dus er zit wel verschil in de stekkers
dat word straks ff langs de sloop.;)
nee.niet een andere reden.mijn zwager had deze liggen omdat mijne eraf was geknipt.
ik zal wel ff kijken of deze slang lek is.kan me niet voorstellen want alles is zo goed als nieuw.de motor zit er nog geen paar weken in..heb nu alleen kinder ziektes.
en het onregelmatig kan ook door de andere nokkenas komen.heb de schroef van stationair al wat in gedraaid loopt nu 900 tpm.nader info volgt nog.alvast bedanktik heb gewoon een stekker van een 16v erop gedaan..alleen dat kreng loopt vies laag in toeren.600/650 en als ik rustig rij en terug schakel dan valt hij naar de 500.
moet dit nog ff uitzoeken en naar de sloop voor een stekker van 91/95heb hem al.was afgeknipt.zijn de groen/bruine(komt in de midden) en de blauw/bruine.zit alweer 1 op
bedankt voor de info.dat klopt freek.gewoon de astra versie
Die zit tussen de roestvrijstalenbocht en de greenfilter in
Hier mijn C20 NE
nadere info over de kleuren code mail ik jullie nog wel als we klaar zijn..
heb de titel aangepast..;)
maar het zijn wel andere kleuren in iedergeval..DPD sensor was van een hobby bob winkel, niet goed dus. Nou de orginele GM 100%. :thumbup
Dit topic kan gesloten worden.-offtopicmaar waarom vonkt hij en soms weer niet..
we lopen helemaal vast:(..als ik hem start loopt hij soms vast.dan wil hij niet goed draaien.
hij vonkt op alle 4 cillinders en dan soms weer niet met starten.
alleen als ik hem uit zet hoor ik de nullast nog na tikken hoord dat zo..?
en de benzine pomp hoor ik ook niet voor draaien.een schema ia altijd makkelijk;)
ik bedoel de dpb sensor die onder het spuitstuk links zit..
al die benamingen ook:cry
want het relais klikt steeds van de benzinepomp als deze op contact staat:swearwaar word trouwens de impuls for distance draad aangeschakeld..wat stuurt deze aan..?want het was goed..maar heb nu het probleem dat de benzine pomp blijft draaien..als jij dat misschien weet corsaboy;)
was het maar voor de cross..dan was het wel ietsjes makkelijker..;):P
en heeft u zo’n schema voor mij..?owja is de stappenmotor gelijk van een ml.4.1 kabelboom als deze?
en de klopsensor ook..?juist ja..de bedrading was iets anders als op de cite..
ik had dat al door..want zo’n kitje zie je nergens anders;)dit topic kan gesloten worden..
we hebben het al voor mekaar..
bedankt voor de info corsaboy we zullen de info naar corsa nova tuning sturen als we klaar zijn met alles..;)gegroet
hebben we gedaan maar dan gaat de nullast-draaisteller tikken.die voor de inlaat zit en dat hoort niet zo..doet ie ook van het contact
ik houd ergens spanning.hoeveel stekkers gaan er naar de bobine..2 toch.?en ik hoor de pomp ook niet voor draaien hoe kan dat..?mooi drama die bekabeling..
dat moet je ook niet willen de ecu steeds zonder spanning te zetten..
:oik krijg hem wel uit nu..alleen dan slaat hij geen geheugen op op de ecu..
trouwens nog ff een vraag tussen door..draait een 16v relais wel op een 8v..
alsvast bedankt voor de info..we zijn al zover dat ie loopt alleen we krijgen hem niet uit,met het contact..er blijft een stroom op de bobine denken wij.
voor de rest doet alles het.is er niemand die er een antwoord op heeft..?
-
AuteurBerichten