Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik hoop ook dat ik er nog iemand anders mee blij kan maken…
heb prive ook nog wat probleempjes wat ook geholpen heb om de knoop door te hakken..mocht ik dit nog ervoor krijgen,valt de schade nogwel mee :???:
nauw toch de knoop maar doorgehakt om er niet mee door te gaan :cry
er zit voor mij toch teveel werk/koste aan,wat ik bij m’n sleutelclubje niet kan doen,
anders zou t dus z’n lapjes kat gaan worden,en ik heb zoiets of goed of niet,anders blijf je bezig.
weet niet of hier er iemand nog zin in zou hebben,anders gaat ie in juni na de sloop(apk verloopt dan) :cry@crash 750 wrote:
zo ben weer wat wijzer ;)
de dealer hier kon alleen viavia aan een vlotter komen,maar dat werd dan meer als 100,- :hmmz
heb het maar anders opgelost,door bovenin een heel klein gaatje te boren,zo de benzine eruit gehaald,en daarna met een soldeerbout en n stukje tywrap weer dicht ‘gelast’ verder ook de rest van de naden behandeld,en weer gemonteert,merkte goed het verschil,heb nu een stuk betere gasrepons,alleen de dag erna weer beroerd starte(deed ie al vanaf t begin dat ik m heb)
van t weekend nog heel even gekeken,en blijkt dat de choke klep open blijft staan.
ook is er met het demonteren van de brandstof slangen een scheurtje in m n brandstof onderdrukdoos gekomen.. :swear
heb dit ook geprobeert met de soldeerbout te verhelpen,maar lekt toch nog iets.
ik wil dit eigelijk gaan verhelpen door die doos weg te laten en er een t stuk tussen te zetten voor m’n retour,dit zou wel moeten werken toch?
dan zou ik gelijk plek hebben voor een andere onderdrukdoos(voor de 2e trap),heb er nu 1 liggen van een 2e maar deze is iets korter..als dat een pierburg 2e3 is graag :wors
gister nog ff bij t sleutelclubje geweest,wou ff de uitlaat doen,en een beginnetje aan 1 kant vloer doen.
maar t uitlaatje wou niet echt meewerken :swear ging om alleen t tussenstukje tussen voorpijp en middendemper,daar was ie net lek bij de aansluiting voorpijp,maar was gewoon 4 uur bezig om de oude pijp los te krijgen :shock: daardoor geen tijd meer voor de vloer,maar heb nog wel even de achterruit verwarming(hopelijk)gemaakt,daarvan was het conectortje die op de ruit zit los,en heb ik opnieuw vast gesoldeerd.
wegens wat onverwachte rekeningen heb ik helaas nog niet de kans gehad om t plaatwerk te bestellen,word hopelijk eind vd maand :(zo ben weer wat wijzer ;)
de dealer hier kon alleen viavia aan een vlotter komen,maar dat werd dan meer als 100,- :hmmz
heb het maar anders opgelost,door bovenin een heel klein gaatje te boren,zo de benzine eruit gehaald,en daarna met een soldeerbout en n stukje tywrap weer dicht ‘gelast’ verder ook de rest van de naden behandeld,en weer gemonteert,merkte goed het verschil,heb nu een stuk betere gasrepons,alleen de dag erna weer beroerd starte(deed ie al vanaf t begin dat ik m heb)
van t weekend nog heel even gekeken,en blijkt dat de choke klep open blijft staan.
ook is er met het demonteren van de brandstof slangen een scheurtje in m n brandstof onderdrukdoos gekomen.. :swear
heb dit ook geprobeert met de soldeerbout te verhelpen,maar lekt toch nog iets.
ik wil dit eigelijk gaan verhelpen door die doos weg te laten en er een t stuk tussen te zetten voor m’n retour,dit zou wel moeten werken toch?
dan zou ik gelijk plek hebben voor een andere onderdrukdoos(voor de 2e trap),heb er nu 1 liggen van een 2e maar deze is iets korter..daar ging ik al vanuit ja..
zal zo maar ff langs een dealer gaan,via google kan ik verder niks vinden.
net nog ff goed/beter na de pulldown doos gekeken,maar na een paar x heen en weer halen,doet ie het weer goed :worszo.. van de week t (carb)reviesiesetje binnengehad,aangezien t detje al aardig raar deed met starten,en van t weekend het helemaal niet wou doen,heb ik net de carb er maar af gehaald,maar ben er net al achter gekomen dat de vlotter lek is :swear (of er hoort een beetje vloeistof in te zitten? ;) ) en de puldowndoos klinkt ook niet lekker,als ik m handmatig open zet(gaat ook wat stroevig)..
oke das mooi,alleen wel jammer dat ze 10,- verzendkosten rekenen :hmmz
ben ook nog opzoek na een revisie setje voor de carb,
deze zou volgensmij wel moeten passen?
http://www.bccp.nl/shop2/contents/nl/p2356.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
er zit bij mij n pierburg 2e3 opdat is ook zo,en als ik t geld ervoor had,zou ik t ook allemaal wel wat beter/uitgebreider willen doen :angel
maar om nu voor 2/3 kleine gaatjes 200,- meer uit te geven :hmmzdie zien dr idd beter uit ;) maar das wel weer 2x 115 ex verz… :hmmz
die halve delen ga ik ook niks aan hebben :( ik heb ook roest tegen de tunnel aan aan de bestuurders kant,maar wist eigelijk niet dat de vloer van een nexia ook gelijk was :thumbup
tis idd een 87er,maar jij kan dus wel betere als die van klokerholm regelen?
tja,dan lijkt het mij toch makkelijker om met losse (e1)vloerdelen te werken ;)
wow 110 dollar voor n complete vloer :D
alleen kom ik nie zo vaak in korea ;)
wel super bedankt voor de tips alvast :worsja moet nog ff kijken hoe ik die vloer ga doen dan.
maar wist jij al wat kwa kosten daarvan?(mag ook via pb)
de rest word ivm koste toch wel immitatie,
dat zal ik vd week denk gaan bestellen,en dan hopelijk begin/halverwege februarie beginnen :jerryeen spit zou wel ideaal zijn ja,maar dat gaat m denk niet worden,er moet ook nog geld voor t plaatwerk overblijven ;)
over plaatwerk gesproken..?
zit er nu nog veel verschil in kwaliteit kwa aanbieders van bv artaparts klokenholm en winparts enzo?
kwa prijs scheelt het namelijk wel. ;)ik denk dat de immitatie wel goedkoper is? ;) ,wil ze eigelijk wel zo ver mogelijk vervangen,er zit onder de middenste dwarsbalk(waar je stoelen op vastzitten)ook rot…
vandaag weer ff geld uitgegeven.. kopbouten/waterpomp/distributieriem/oliefilter/middenpijp uitlaat en pakkingen(kop en uitlaat) :hmmzhelaas,dat blokje wat ik op t ook had bleek een 13n te zijn…
heb zelf nog wat rond gebeld,maar kan hier in de buurt niks vinden.
word dan toch de koppaking maar vervangen,ik hoop alleen dat ik verder dan niks ernstigs tegen zal komen :hmmztja..begin me toch wel af te vragen waaraan ik ben begonnen :angel
hij begint toch wel steeds meer te roken nu,en sóchtens wil die maar slecht aanslaan,
ik heb al een ander blokje op t oog,toch ook een 1.3.
ga m denk toch zo orgineel mogelijk houden,
heb van de week wel al wat spullen van n mede forumer overgenomen,
een voorpijp(uitlaat is ook nog eens lek ;) ) en donkere achterlichten :wors@ vince had jij nog gekeken voor die vloerdelen?
zo kleine update,
ben dus lid geworden van n sleutelclubje :wors
alleen kan ik m daar niet zo grondig aanpakken als ik wil(moet rollend/rijdend blijven),dus het gaat toch deel voor deel worden.
ben gister al even geweest,en maar even m’n stroomverdeler/rotor en bougie kabels vervangen(bougie’s had ik al gedaan)
helaas zag ik dat t koelvloeistof toch iets gezakt is,en ben toch bang voor n lekke koppaking,alleen is me olie nog wel gewoon mooi,dus zou betekenen,dat ie in me cillinders zou lekken :hmmz
dus mischien toch ook maar kijken voor n ander blokje…zal ivm kosten dan toch een 1.3s
of 1.6s worden,als t goed is zou t 1.6 je ook zo plug en play moeten zijn toch?alleen hebben deze wel een f16bak en de 13s een f10,zou ik dan ook nog een andere baksteun nodig hebben?aandrijfassen enzo zijn geloof ik wel gelijk.28 december 2013 om 10:13 In reactie op: Rik’s Opel Kadett E heeft ook ROEST achter de pedalen #18194951kijk das mooi :thumb viel de ‘schade’nog mee?
ik had m idd al zien staan,maar n donor auto is eigelijk geen optie,die zou ik dan weer ergens moeten stallen.
heb waarschijnlijk wel een sleutelclubje in de buurt gevonden :wors
daar ga ik morgen even kijken@theunm wrote:
misschien moet je even stoppen met dromen.
de bodem van je auto is gewoon gevaarlijk dat MOET eerst weer ijzer zijn.
alle snellere motoren hebben een injectie motor dus tank vervangen.
de remmen zijn nu niet over bemeten dus die MOET je ook vervangen.als je wilt overbouwen en je doet het voor de eerste keer koop een complete auto dat is goed koper en je hebt alles compleet
tuurlijk is de carrossorie t belangrijkste ;)
maar omdat t blokje er waarschijnlijk toch eruit moet,om overal goed bij te kunnen,zou ik natuurlijk gelijk de mogeijkheid hebben om er wat anders erin te leggen..niemand idee’en voor n ander blokje?
ik heb contakt met iemand met n c20ne maar,hiervoor moet ik geloof ik aardig wat aanpassen,aandrijfassen radiateur(?)veerpoten remmen en ophanging?en hoe zit dat dan met de pookstang?lijkt mij iets te veel werk(voor de 1e x ;) )
zou n blokje van n corsa gsi niet passen? :D of zit ik dan met t zelfde probleem?
wil t liefst iets wat iets sneller is en wat past :angel -
AuteurBerichten