Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Oke top, danku! :thumb
Even een vraagje van mijn kant:
Hoe kun je zien of een Corsa D is uitgevoerd met AFL verlichting?
Is er een kenmerk zodat je het van de buiten-binnenkant kunt zien?Alvast bedankt! :thumb
Ik heb zelf ook een jaar lang met Le Mans wielen gereden, 9,5J breed met 255/30 19 banden achter..
Wielen zijn echt prachtig, maar blijft altijd gevaarlijk met inparkeren en steenslag enzo.. Schoonmaken van de spaakjes is ook niet het leukste werk haha ;)Wat betreft de maat 225 40 18, daar heb ik ook een tijdje mee gereden onder een licht verlaagde C1.. vind het zelf perfect staan, en de 45 serie banden niet mooi, veel te grote band!
Nu staat hij op 225 35 19 rondom, is eigenlijk zo goed als de zelfde omtrek als de 225 40 18.
Als je voorbeeldje zoekt kun je even hier kijken: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=183414
Eerste pagina staat hij op 18″, tweede pagina op 19″.
25 april 2014 om 06:19 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221432Klopt, €375 incl. dyno en incl. forum korting! :D
24 april 2014 om 14:44 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221430Zou ik zeker doen, is echt een wereld van verschil! :thumb
24 april 2014 om 06:39 In reactie op: Verschillen vectra GTS c1 en Vectra GTS C2 visueel gemaakt #18230589DIKK! :wub
24 april 2014 om 06:36 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221426Gisteravond bij de mannen van Unlimited Tuning in Amersfoort geweest, is echt een aanrader! :thumb
Mijn vader rijdt ook een Vectra GTS, danwel de C2 2.0 Turbo OPC Line..
Ik heb zijn C1 3.2 gekocht en hij heeft toen een 2.0T gekocht, en hij vond het vermogen van de turbo toch wel erg tegenvallen.. althans het koppel onderin vooral.
Dus werd het tijd om eens langs de mannen van UT langs te gaan! king:
Nu was ik benieuwd wat mijn beestje van 12 jaar & 150k oud nog zou hebben, dus heb ik gekozen voor een losse Dyno run.
Mijn wagen was als eerste aan de beurt en wat een ervaring is dat zeg.. ik had het gevoel dat hij elk moment kon ontploffen als ze hem helemaal tot het eind door trokken, wat een herrie haha.. Maar wel super om een keer mee te maken! :D
(heb wel wat filmpjes gemaakt.. maar het geluid was zo hard dat je niets anders hoort dan ruis haha)Het resultaat, wat heeel goed is.. Op de wielen: 210.8 PK en 277 NM. (krukas: ± 230pk & 300nm volgens UT)
Daar heb ik dus niets over te klagen, en ook al was het minder.. dan had ik alsnog niet voor een tuning voor mijn wagen gekozen. Vind het zo wel prima. ;)
Wat betreft de 2.0T.. Die kwam standaard aan 149.9 PK en ± 230 NM op de wielen (krukas ± 170pk & 260nm)
Toen ging het gebeuren.. Jeroen ging lekker op z’n gemakje de nieuwe chip schrijven en wij werden hartstikke goed opgevangen door Johan, lekker bakkie koffie en een cola :agent
Nieuwe software moest eerst ingeleerd worden, dus er werden verschillende runs gedaan. Toen kwamen we al veel hoger dan standaard.
Nu de meting in z’n 4e versnelling.. meteen wheelspin op de bank, dus dat werd niets.. Dan maar in z’n 5e versnelling.
Met een geweldig resultaat: 210 PK en 326 NM op de wielen. (krukas ± 230pk & 360nm !! volgens UT)
Tijd voor een proefrit.. wat een wereld van verschil, echt helemaal top! :thumb
Dus dat was een leuke avond en een geweldige ervaring. Jongens van UT bedankt! king:
DIKK! :thumb
Beste leden,
Ik heb een GTS C1..
Nu heb ik de grote ronde knop van de Climate Control zeg maar. Die zou je in moeten drukken om in het menu te komen om dus evt. de airco aan/uit te moeten zetten.
Die knop reageert dus niet meer? Kan er op drukken wat ik wil, maar er gebeurt niets..
Is dit bekend? En is er een andere mogelijkheid om in dat menu te komen?
Is zo’n knop los te bestellen en makkelijk te vervangen?Alvast bedankt! :thumb
Ja dat past!
Haha dat zijn de minder leuke foto’s!
Wel een hele dikke wagen! king:
27 maart 2014 om 07:33 In reactie op: Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015 #18179022Perfect zo! :thumb
Pff die Signum is rete dik! :wub
27 maart 2014 om 07:30 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221424Is dat zo ja? :hmmz
Hmm.. in dat geval haha!
Ben wel echt iemand die OEM of OEM+ wil.. dus dan laten we het zo, thanks! :thumb
25 maart 2014 om 13:31 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221420Danku! king:
Zijn nieuwe inderdaad. Zit nog wel te twijfelen of ik ze zo laat, of dat ik ze OEM zilver laat poedercoaten…
Nu zijn ze antraciet met gepolijste rand.
Maar mocht ik dat gaan doen, dan zal dat sowieso weer einde van het jaar worden.. anders blijf ik aan het banden draaien enzovoort ghehe ;)Had nog 1 nieuwe 19″ Toyo Proxes T1 Sport liggen, dus heb er daar 3 voor bij besteld.. moet zeggen dat de bandjes me goed bevallen! :thumb
25 maart 2014 om 07:20 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221418Zomaar 2 foto’s omdat het kan! king:
Omdat het kan! king:
Kom toch behoorlijke km standen tegen.. Goed onderhoud doet wonderen! :D
20 maart 2014 om 09:41 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221417Dankje, ben er ook erg tevreden over! :D
Op het werk klussen is inderdaad erg handig, alle gereedschappen tot je beschikking en uiteraard een brug! :thumb
20 maart 2014 om 08:04 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221413Ooh die had ik nog niet gezien.. mijn excuses ;)
20 maart 2014 om 07:52 In reactie op: Pim’s Vectra C1 GTS 3.2 V6 — Dyno run UT + chip 2.0T #18221414Verwijderd.
Te koop gevraagd bericht
Vectra C2 3.2 v6 gekocht met 151k, nu staat hij op 153k! ;)
Hmmmm.. :wub
Ziet er super uit, vind vooral de grill een hele verbetering! :thumb
Hoogte, of laagte, net hoe je het noemen wilt.. is perfect zo! :D
Bedankt! :thumb
Dat dacht ik dus al… zelfde als de Calibra toen haha! :cry
-
AuteurBerichten